Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Hvem etablerer tråden for Morten Renå Olsen?

 

Morten kom fra Graabein på Sætre, Hurum, til Stabæk som G15 i 2014. Han ble nasjonal seriemester G16 med Stabæk i 2015. Trent av André Wilsgård og Øystein Garborg i Akademiet før G19.

 

Edit: Eller er det krav om A-kontrakt for egen tråd, kanskje...?

Endret av Chr.
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Det viktigste i sommervinduet er å styrke forsvaret. Der blir det tynt utover når karantener og eventuelle skader kommer. Bredden bakover står i sterk kontrast til det voldsomme arsenalet vi stiller med fremover på banen nå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det viktigste i sommervinduet er å styrke forsvaret. Der blir det tynt utover når karantener og eventuelle skader kommer. Bredden bakover står i sterk kontrast til det voldsomme arsenalet vi stiller med fremover på banen nå.

...som det er tilsvarende viktig at vi beholder så mye som mulig av!
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Diskuterbart om de holder nivået vi trenger, men i bakhånd har vi jo Granli, Brynhildsen, Race ( kommer tilbake til sommeren ), El- Amrani og Ødegård til forsvaret.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stengel på utgående kontrakt i VIF og ikke hørt noe fra klubben, (ref dagens VG).

Hadde gjerne sett for meg han tilbake hos oss.

Har ikke noe imot Stengel, men per nå er han ikke god nok for en plass på laget.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men hallo, han går jo og ødelegges nede i slummen. Tenk hvor god han hadde blitt etter er par år hos oss! Det er jo nesten ingen som er gode nok når de kommer, mens de fleste er godt over snitter når de drar!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Stengel på utgående kontrakt i VIF og ikke hørt noe fra klubben, (ref dagens VG).

Hadde gjerne sett for meg han tilbake hos oss.

Har ikke noe imot Stengel, men per nå er han ikke god nok for en plass på laget.
Men det kan han fort være etter sesongen. Ba spiller ikke i Stabæk i 2018
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan Forren være en mulighet, eller er han for dyr i drift?

 

Brent sine broer til RBK (og mulig Molde?) trener med andre laget til sistnevte om dagen.

Endret av blaasoldat
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Han er et uromoment, bevegelig og sterk kanskje ikke helt ulik Dio.

 

Det sies også at han er en riktig trivelig gutt.

 

Jeg ville brukt ham som spiss.

 

@ringo

Just sayin'...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Hepp,

 

Han er et uromoment, bevegelig og sterk kanskje ikke helt ulik Dio.

 

Det sies også at han er en riktig trivelig gutt.

 

Jeg ville brukt ham som spiss.

 

@ringo

Just sayin'...

Og vi prater om?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tipper han starter med å ringe kontofonen (finnes de fortsatt?) og får beskjed om at det ikke er vits å ringe Gytkær.

 

Han ender sikkert ikke tilbake i Norge, men hvis så:

 

Tips 1: Desperat aktivitet på Lerkendal for å få sendt Bendtner til Kina og hente tilbake bolleknekten.

Tips 2: Viking tar ringerunden for å få eksterne investorer til å betale for å få på plass spissen de trenger for å redde plassen.

Tips 3: Vålerenga kjøper av gammel vane.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Hepp,

 

Han er et uromoment, bevegelig og sterk kanskje ikke helt ulik Dio.

 

Det sies også at han er en riktig trivelig gutt.

 

Jeg ville brukt ham som spiss.

 

@ringo

Just sayin'...
Og vi prater om?
Ser den var litt uklar, ja. Det var et spørsmål om hva man anså var posisjonen til Ohi, og syns @ringo traff ganske spot on.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

 

Hepp,

 

Han er et uromoment, bevegelig og sterk kanskje ikke helt ulik Dio.

 

Det sies også at han er en riktig trivelig gutt.

 

Jeg ville brukt ham som spiss.

 

@ringo

Just sayin'...
Og vi prater om?
Ser den var litt uklar, ja. Det var et spørsmål om hva man anså var posisjonen til Ohi, og syns @ringo traff ganske spot on.

Meget spot OK fra @ringo, og det er ikke første gang, ei heller siste.

 

Når vi snakker om nye spillere har jeg nevnt Forren før, og jeg nevner han igjen da vi trenger en stopper mtp Messi sin alder, og lite bemanning!

 

Hva med en utrent kar som trenger å få karrieren igang, mener å huske vi har hentet noen sånne før!

 

Gutten er uønsket i både Molde og RBK (http://www.dagbladet.no/sport/trobbel-for-forren-solskjaer-smeller-dora-igjen/67649743)

 

Sikkert alt for dyr i drift, men om han vil spille for knapper og glansbilder med mulighet for å bli solgt når han er tilbake på landslaget, da bør han vel vurdere det?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...