Gå til innhold

Hvis Alanzinho spiller i morgen


Mortimer
 Del

Alanzinho  

133 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg


husk at hvis du velger å pipe på Alan i morgen gjelder også denne bisetningen:

 

"Hvis Alan scorer vinnermålet i morgen, 3 minutter på overtid lover jeg ikke å bli glad"

 

Skjerp dere. Det øyeblikket han har signert for noen andre kan dere pipe. Inntil han gjør det er han blaa.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


husk at hvis du velger å pipe på Alan i morgen gjelder også denne bisetningen:

 

"Hvis Alan scorer vinnermålet i morgen, 3 minutter på overtid lover jeg ikke å bli glad"

 

Skjerp dere. Det øyeblikket han har signert for noen andre kan dere pipe. Inntil han gjør det er han blaa.

 

Helt enig med deg markus:D

håper i det lengste at når han drittagenten drar, kanskje alan tar til vettet...

men å pipe han ut er bare Tåpelig

Lenke til innlegg
Del på andre sider


husk at hvis du velger å pipe på Alan i morgen gjelder også denne bisetningen:

 

"Hvis Alan scorer vinnermålet i morgen, 3 minutter på overtid lover jeg ikke å bli glad"

 

Skjerp dere. Det øyeblikket han har signert for noen andre kan dere pipe. Inntil han gjør det er han blaa.

 

Nettopp. Det er så selvfølgelig at jeg ikke i min villeste fantasi kan forstå at noe annet gjelder.

Forøvrig vaier flagget så vakkert i manglende vind etter at vi juksa litt - og heiste det før klokken var 00.00.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


husk at hvis du velger å pipe på Alan i morgen gjelder også denne bisetningen:

 

"Hvis Alan scorer vinnermålet i morgen, 3 minutter på overtid lover jeg ikke å bli glad"

 

Skjerp dere. Det øyeblikket han har signert for noen andre kan dere pipe. Inntil han gjør det er han blaa.

 

 

Kloke ord Markus. Jeg er forbanna på Alan og agenten, men så lenge han ikke har signert for noen andre er det faktisk en sjanse for oss og.. Tenk om han nå våkner og ser at Stabæk er ganske lunkne til han og kommer krypende. Det skjer sikkert ikke, men tenk om..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg synes heller vi skal rope masse for Alan.

Kanskje han begynner å tenke på hva han mister...

 

Nei, nå må du gi deg! Alan har nettop vist at han ikke bryr seg en dritt om supporterne eller klubben. Eneste som står i hodet hans er mest mulig penger.. Å han vil du vi skal "trygle" om å bli?? Jeg kommer ikke til å pipe eller bue på Alan, kanskje når de leser opp navnet hans.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg synes heller vi skal rope masse for Alan.

Kanskje han begynner å tenke på hva han mister...

 

Nei, nå må du gi deg! Alan har nettop vist at han ikke bryr seg en dritt om supporterne eller klubben. Eneste som står i hodet hans er mest mulig penger.. Å han vil du vi skal "trygle" om å bli?? Jeg kommer ikke til å pipe eller bue på Alan, kanskje når de leser opp navnet hans.

 

 

Naiv som jeg er har jeg fremdeles et ørlite håp om at han vil se hva han vinker farvel til, og muligens komme på andre tanker.

 

Er faren og agenten gamle kjente? Virker som agenten har sterkere bånd til familien enn Alan..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvem er det som må gi seg her?

Alan er blaa til det motsatte er bevist.

Ikke snakk om trygling. Det er snakk om signeringspress.

Men hvis du ikke vil ha Alan, så pip i vei!

Synes dere skal tenke dere om, kanskje skjønner dere hvor dumt det blir.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvem er det som må gi seg her?

Alan er blaa til det motsatte er bevist.

Ikke snakk om trygling. Det er snakk om signeringspress.

Men hvis du ikke vil ha Alan, så pip i vei!

Synes dere skal tenke dere om, kanskje skjønner dere hvor dumt det blir.

 

Han har vel strengt tatt bevist det motsatte.. Presset har vist seg å være nyttesløst. Alan vil ikke være hoss osso

 

 

<faen, vi snakkes i morgen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvem er det som må gi seg her?

Alan er blaa til det motsatte er bevist.

Ikke snakk om trygling. Det er snakk om signeringspress.

Men hvis du ikke vil ha Alan, så pip i vei!

Synes dere skal tenke dere om, kanskje skjønner dere hvor dumt det blir.

 

Til det motsatte er bevist? Han kan vel omtrent ikke motbevise det mer enn han allerede har gjort. Tror du virkelig han signerer fordi vi synger Alan sanger og hyller han? Istede for å rope deg hes på Alan, anbefaler jeg at du heller synger deg hes for Stabæk. Jeg kommer enten til å pipe når navnet hans blir opplest eller holde kjeft..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvem er det som må gi seg her?

Alan er blaa til det motsatte er bevist.

Ikke snakk om trygling. Det er snakk om signeringspress.

Men hvis du ikke vil ha Alan, så pip i vei!

Synes dere skal tenke dere om, kanskje skjønner dere hvor dumt det blir.

 

 

Jeg vil ikke ha Alan! Hadde vi gitt han milionlønninger ville flere spillere som daniel og veigar, skjønt at vi har pengene til å gi dem mye mer enn de faktisk tjener. Jeg synes Stabæk gjorde feil i å ikke selge han før sesongen og feil ved å tilby han skyhøy lønn! Er det en som fortjener sånn lønn er det Daniel!

 

De gangene jeg piper i morgen er når Arild Sungodt har ballen og evt når de roper alan på speakeren.

Jeg vil på ingen måte ødelegge spillet til Alanzinho. La han spille denne kampen og deretter benk han!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Syng for de Blaa!

Kanskje han spiller så bra imorgen at han driter langt F*** i H****** i den H******* agenten hans at han blir :rolleyes: (litt vel håpefull, men uansett er alt over 2 mill. for mye)...

 

Ikke buu på han, vær heller stille hvis man absolutt må gjøre noe...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


så aftenposten søndag (stjal fra en bunke i bogstadveien) melder at alan er i startoppstillingen i morgen og at det sportslige utvalget i stabæk stoler på at Jan velger ut det laget som er best for at stabæk skal ta 3poeng uavhengig av kontraktsituasjoner!

så for alle dere som tror noe annet; alan spiller!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg synes heller vi skal rope masse for Alan.

Kanskje han begynner å tenke på hva han mister...

 

:rolleyes:

 

yeah right

 

Spiller han som i Molde kommer jeg til å synge på Bjørnar.

Endret av Alzheimer
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette er tross alt en TV-sendt kamp.

 

Ønsker vi å fremstå som smålige, og pipe ut en spiller Jönsson evt. mener bør starte? At Alan er smålig, betyr ikke at vi må gjøre første hjemmekamp til en pinlig affaere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg synes heller vi skal rope masse for Alan.

Kanskje han begynner å tenke på hva han mister...

 

 

Vi begynner å heie mye når han sier nei til å signere?

Litt mistenklig <_<

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Pipe? Nei

 

Heie? Nei

 

Hvem er Alan?

 

 

Bohinen gjør følgende: ta hånda ned på bjellene for å rette dem opp, så ser du det alle andre ser at Alan er verdt sin vekt i gull!

Så blar du opp det han trenger av penger!

Deretter så selger man Alan med en fortjeneste ingen i Norge har sett før!

Kan det være så forbaska vannsklig?

Pipe gjør vi mot alle moltstandere men ingen i den stolte Stabæk drakta!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Pipe? Nei

 

Heie? Nei

 

Hvem er Alan?

 

 

Bohinen gjør følgende: ta hånda ned på bjellene for å rette dem opp, så ser du det alle andre ser at Alan er verdt sin vekt i gull!

Så blar du opp det han trenger av penger!

Deretter så selger man Alan med en fortjeneste ingen i Norge har sett før!

Kan det være så forbaska vannsklig?

Pipe gjør vi mot alle moltstandere men ingen i den stolte Stabæk drakta!

 

Så nå er det Bohinen sin feil at Alan/agenten er noen griske jævler? Du når faen meg nye høyder hver gang det er snakk om en overgang.

 

Dersom det er slik på jobben din at du får det du krever i lønn, uansett hvor sinnsyke krav du kommer med, vil jeg gjerne vite hvor du jobber. Kanskje vi blir kolleger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Pipe? Nei

 

Heie? Nei

 

Hvem er Alan?

 

 

Bohinen gjør følgende: ta hånda ned på bjellene for å rette dem opp, så ser du det alle andre ser at Alan er verdt sin vekt i gull!

Så blar du opp det han trenger av penger!

Deretter så selger man Alan med en fortjeneste ingen i Norge har sett før!

Kan det være så forbaska vannsklig?

Pipe gjør vi mot alle moltstandere men ingen i den stolte Stabæk drakta!

 

Så nå er det Bohinen sin feil at Alan/agenten er noen griske jævler? Du når faen meg nye høyder hver gang det er snakk om en overgang.

 

Dersom det er slik på jobben din at du får det du krever i lønn, uansett hvor sinnsyke krav du kommer med, vil jeg gjerne vite hvor du jobber. Kanskje vi blir kolleger.

 

 

 

Helt seriøst så burde du holde kjeft :)

Alle, til og med kommentatorne sier det samme!

Alan er verdt sin vekt i gull og det mener de fleste!

At han krever mye og at agenten er helt blåst er en annen sak!

Har et regnestykke:

4 mill i lønn

30 mill i salg er velet pluss????

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Hvis Alanzinho spiller i morgen
×
×
  • Opprett ny...