Gå til innhold

Karanba møter Stabækfamilien! | Karanba


alltidblaa
 Del

Anbefalte innlegg


Fra Karanbas facebookside:

 

"Det har i dag (27/11) vært Styremøte i Karanba Brasil og det ble besluttet å ikke godkjenne vårt budsjett for 2016 grunnet usikre økonomiske tider. Anton Stephans synger fantastisk "I have nothing". Denne teksten beskriver Karanbas situasjon i øyeblikket. Minimumsbudsjett i første kvartal 2016 og ansettelsesstopp av lærere gjør situasjonen svært vanskelig. Hør sangen og støtt Karanbas drømmer på ny hjemmeside fra den 1. desember."

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Hva skjedde med oss og Karanba?

Var så mye liv og samarbeid til plutselig bli helt stille og dødt! Ser de har fått sine to første U16 landslagspilleren også.

Endret av blaasoldat
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva skjedde med oss og Karanba?

Var så mye liv og samarbeid til plutselig bli helt stille og dødt! Ser de har fått sine to første U16 landslagspilleren også.

Jeg tror vi kan si at vi var bra og viktig fødselshjelp. Etter hvert har Karanba fått en del større sponsorer, samt støtte fra UD (Utenriks dep.) Dermed er ikke den støtten vi kan tilby så veldig mye i den store sammenhengen. Men det er fremdeles Stabæk som er Karanbas "klubb i Norge" Karanba har vært her for å delta på Dana cup, Gothia Cup og Norway cup. Dette har ofte, dessverre, passet dårlig med Stabæks hjemmekamper.

Nå tror jeg Kranba har fått litt problemer, da veldig mange av deres store sponsorer var fra Olje relaterte bransjer. Noen av de større sponsorene er vel omtrent på konkursens rand. Hell i Uhell sammentraff dette med OL i Rio, slik at det var lett å finne en unskyldning for å droppe europatur sist sommer.

Jeg håper de kommer til sommeren, nå er det jentenes tur, så vi får se om det blir jenter eller gutter som kommer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
  • 10 måneder senere...

31961225_1967528103258495_53293300509216

 

Som mange her inne kanskje har fått med seg er Karanba en del av Aftenposten sitt arrangement Omkampen, nå på lørdag. Tommy og en håndfull heldige deltakere ankom Norge i går, og de har et tett program før retur grytidlig søndag morgen.

 

Fredag er sponsorer, partnere og andre Karanba-venner invitert til et sosialt arrangement fra kl 16:00 til 19:00 på Kulturhuset i Oslo, med presentasjon av jentene som reiser og prosjektets status per i dag.

 

Vi har noen få ledige plasser på gjestelisten så om det er noen spesielt interesserte fra STB / $$ som har lyst til å bli med kan forespørsel sendes til hakon@karanba.org.

Endret av alltidblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider


35051341_2006409416037030_89528252737163

 

Omkampen var en stor suksess for Karanba, med vanvittige opplevelser som vil vare livet ut! Flere bilder på Face: https://www.facebook.com/karanba/posts/2006415489369756

 

Og på Vipps (19051) kom det inn nesten 15 000 kr under forkampen mot Wang.

 

Og dessuten signerte Yara 3 års sponsoravtale på fredag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Landskampen bryr meg ikke en dritt, men dette er herlig. Tenk om Aftenposten hadde brukt en av seks sidene de har om kampen i går på dette!

 

Presseetisk hadde det vært bedre om Aftenposten brukte seks av de sidene på sitt eget julebord eller en innbilt overgangsskandale. Den kampen er det flaueste siden Costume-redaktøren brukte blekka til å selge leiligheten sin. Jeg er glad det i det minste kom noe positivt ut av det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
  • 1 år senere...
  • 3 måneder senere...
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Karanba møter Stabækfamilien! | Karanba
×
×
  • Opprett ny...