Gå til innhold

Vi er på vei til Ullevaal


Albert
 Del

Anbefalte innlegg


Skjønner du virkelig ikke greia? Om noen har fått en billett med nummerert plass og ønsker å benytte denne - hvem er du som kan fortelle dem at de må flytte seg fordi du skal stå der? Av denne grunn selger $$ billetter til sine medlemmer, og på disse setene praktiseres det free seating. På resten av plassene har $$ ingenting de skulle sagt..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 973
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Dette blir jo bare helt absurd.. Folk tilbyr seg å støtte, som dere maser om hele året, men når det kommer til stykket er det tydeligvis viktigere å bevare supportermonopolet enn å få opp stemningen.. Det er ikke snakk om å snylte seg til billetter eller ikke, det skal jeg da klare å skaffe selv. Det er (fortsatt) ikke snakk om å ta plassen til deg eller noen andre, men å få best mulig stemning i Stabæksvingen på Ullevaal. Men det driter du tydeligvis i, og da kan man heller ikke forvente annet enn at Enga voldtar oss på tribunen.

 

Om noen har fått en billett med nummerert plass og ønsker å benytte denne - hvem er du som kan fortelle dem at de må flytte seg fordi du skal stå der
Leser du i det hele tatt gjennomfør du svarer? Det er derfor jeg ønsker at man på hele nedre kan ha frie plasser. For på denne måten muliggjøre for de som ønsker å stille seg inntil kjernen. Det er forøvrig slik det gjøres på nedre Cola på VIFs kamper, som gjør at enda 1000 til stiller seg opp med Klanen.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette blir jo bare helt absurd.. Folk tilbyr seg å støtte, som dere maser om hele året, men når det kommer til stykket er det tydeligvis viktigere å bevare supportermonopolet enn å få opp stemningen.. Det er ikke snakk om å snylte seg til billetter eller ikke, det skal jeg da klare å skaffe selv. Det er (fortsatt) ikke snakk om å ta plassen til deg eller noen andre, men å få best mulig stemning i Stabæksvingen på Ullevaal. Men det driter du tydeligvis i, og da kan man heller ikke forvente annet enn at Enga voldtar oss på tribunen.

 

Om noen har fått en billett med nummerert plass og ønsker å benytte denne - hvem er du som kan fortelle dem at de må flytte seg fordi du skal stå der
Leser du i det hele tatt gjennomfør du svarer? Det er derfor jeg ønsker at man på hele nedre kan ha frie plasser. For på denne måten muliggjøre for de som ønsker å stille seg inntil kjernen. Det er forøvrig slik det gjøres på nedre Cola på VIFs kamper, som gjør at enda 1000 til stiller seg opp med Klanen.

 

$$ har bare kontroll over de bilettene som vi får til våre medlemer (det tallet vi hadde da semien ble blåst igang) og har ingenting å si i forhold til resten av billettene. Dersom du ønsker at det skal være frie plasser, får du ta kontakt med stabæk fotball og foreslå det for dem.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser den, men jeg mener SS har en stor innflydelse ovenfor Stabæk, og burde ha mye mer å si enn enkeltpersoner. Og jeg synes det er litt synd om ikke SS hvertfall vil lufte tanken. Det ville nok ført stabækfamilien enda tettere sammen og oss nærmere cupgull.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser den, men jeg mener SS har en stor innflydelse ovenfor Stabæk, og burde ha mye mer å si enn enkeltpersoner. Og jeg synes det er litt synd om ikke SS hvertfall vil lufte tanken. Det ville nok ført stabækfamilien enda tettere sammen og oss nærmere cupgull.

 

De fleste organisasjoner jobber på veiene av sine medlemmer...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser den, men jeg mener SS har en stor innflydelse ovenfor Stabæk, og burde ha mye mer å si enn enkeltpersoner. Og jeg synes det er litt synd om ikke SS hvertfall vil lufte tanken. Det ville nok ført stabækfamilien enda tettere sammen og oss nærmere cupgull.

 

De fleste organisasjoner jobber på veiene av sine medlemmer...

 

Håper ikke alle vi jobber i Mesta selv om vi sannsynlig snart er Mestere

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja, og hva så? Hva er poenegt ditt? Hadde det endret noe om jeg betalte 150 kroner? Virker som om du mener det er viktigere å påpeke dette enn å få flest mulig til å bira på Ullevaal. Er du ikke enig i at dette er bra for Stabæk?

 

Og. Organisasjonen hovedoppgave er å skape stemning på Stabæks kamper, herunder cupfinalen. At dette kan gjøres utover eksisterende medlemsmasse er vel bare bra - også for dere?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser den, men jeg mener SS har en stor innflydelse ovenfor Stabæk, og burde ha mye mer å si enn enkeltpersoner. Og jeg synes det er litt synd om ikke SS hvertfall vil lufte tanken. Det ville nok ført stabækfamilien enda tettere sammen og oss nærmere cupgull.

 

De fleste organisasjoner jobber på veiene av sine medlemmer...

 

Håper ikke alle vi jobber i Mesta selv om vi sannsynlig snart er Mestere

logo_mesta.png

til Ullevål?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja, og hva så? Hva er poenegt ditt? Hadde det endret noe om jeg betalte 150 kroner? Virker som om du mener det er viktigere å påpeke dette enn å få flest mulig til å bira på Ullevaal. Er du ikke enig i at dette er bra for Stabæk?

 

Og. Organisasjonen hovedoppgave er å skape stemning på Stabæks kamper, herunder cupfinalen. At dette kan gjøres utover eksisterende medlemsmasse er vel bare bra - også for dere?

 

La oss være enige om at $$ oppgave er å skape stemning på stadion, so far so good. Så er det da snakk om med hvilke ressurser vi gjør det og hvem som får nyte gått av det.

 

Da er det enkelt slik at de som er medlemmer og betaler sin kontigent står på den lista. Disse har vist styret den tillit at vi mestrer denne jobben og de ønsker å ta del i $$.

 

Så er det noen som ikke ønsker å melde seg inn før cupfinalen er sikret og da er disse frivillige i $$ som har har jobbet rompa av seg hele sesongen plutselig bra nok (og bør aller helst stå på litt ekstra slik at dere også får billett) Sorry, men sånn virker det ikke.

 

Når det så kommer over i den andre delen av debatten hvem skal stå hvor, numererte plasser og lignede så er vi nok likevel enig. Vi jobber for at det skal bli mest og best mulig stemnig 9. nov på Ullevaal og da kan det hende det kommer deg tilgode også, forutsatt at Stabæk og NFF godtar våre forslag.

 

Altså saken er todelt 1) hvem har rett til cupfinale billett i $$ sin kvote og 2) hvordan bør billettene selges for å gi best mulig stemning.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


At SS kan sende en kort e-post til klubben/NFF hvor de foreslår free seating i hele vg-svingen er det vel ingen som kan argumentere mot? Jeg er ihvertfall 100% sikker på at de fleste foretrekker eller er likegyldige til om det blir en slik løsning. Eventuellt kunne stabæk solgt en andel av billettene som free seating billetter som er i tilknytning til SS-billettene. Jeg har ihvertfall lyst til å stå sammen med tidligere SS-medlemmer som nå kommer hjem ene og alene for å se finalen og VIF-matchen.

 

Når det gjelder billett spørsmålet så er jeg helt enig i at de som ikke er SS er på egenhånd i dette spørsmålet.

 

Helt til slutt: En del av sesongkortfolket på Hovis er medlemmer i SS. Dette betyr at de har mulighet til å skaffe seg billett både gjennom sesongkortet og medlemsskapet... det åpner muligheter for alan magic og de som lider samme skjebne.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har det ikke vært snakk om et møte mellom Stabæk, $$ og muligens NFF for å få fastlagt hva som gjelder, bl.a. med tanke på forslagene om unummererte plasser? Når er dette møtet? Blant annet lurer jeg på om det stemmer som potter antyder, at sesongkortholdere på hovis med $$-medlemskap kan skaffe to billetter - det er jo snakk om ganske mange (opp mot 1000?) så det teller jo ganske mye.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har det ikke vært snakk om et møte mellom Stabæk, $$ og muligens NFF for å få fastlagt hva som gjelder, bl.a. med tanke på forslagene om unummererte plasser? Når er dette møtet? Blant annet lurer jeg på om det stemmer som potter antyder, at sesongkortholdere på hovis med $$-medlemskap kan skaffe to billetter - det er jo snakk om ganske mange (opp mot 1000?) så det teller jo ganske mye.

Jeg mener å huske at for 10 år siden ble navnene fra de to listene kontrollert slik at man ikke fikk mer enn en billett, uansett om man både hadde sesongkort og medlemsskap i $$ (Med mindre man hadde flere sesongkort til familiemedl etc). Men jeg har ikke sett noe info om det nå, det blir kanskje for stor jobb?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er billettene på langsida, blir nok noe billigere for oss i svingen.

 

 

Klanen betaler 275,- for Cola nedre og 375,- for Cola øvre. Da regner jeg med at SS-billetter til VG nedre koster 275,-. (Pluss evt billetgebyr)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så bra. Da er vi jo i grunn enige:) Så satser vi på å om ikke knuse Enga, hvertfall gi god motstand(på tribunen)! Så fikser sånne som meg billett, så håper vi på at hele nedre blir unummerert og flest mulig bidrar verbalt!

 

Ang. Enga.billettene så er de inkl. en finalepin, så de er nok litt høyere enn normalprisen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Martin er faen meg dårlig nå... er bra vi solgte han når han ble dårlig.

 

Han var vel ikke så grusomt dårlig i fjor?

 

Hint: "gullet kom hem"

 

 

Han var god i fjor, siden han ikke hadde så mange roller.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Finn, vi kommer til å be deg om å bruke megafon på ullevaal. Men vær så snill, ikke bruk den slik som apekatten på lerkendal... Hvis jeg lukker øynene tror jeg at jeg ser på en film om Tarzan.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva med en liten tromme, trengs kanskje hvis vi kommer opp mot 1600-1700 syngende?

 

nei takk

 

Forresten, er det noen som vet om det blir noe cupfinalefest for oss, ala den enga skal ha i oslo? Ville vært på sin plass mener nå jeg.

 

Jeg vet at mr.stabæk har planlagt cupfinalefrokost. Men det er i bunn og grunn alt jeg vet.

 

Kommer det en cupfinalelåt fra SL eller shottegutta?

Endret av Mortimer
Lenke til innlegg
Del på andre sider


I dagens VG (papirutgaven) kommer Ingebrigt med følgende utsagn:

 

- Han ønsker at Klanen holder seg hjemme på siste hjemmekamp (Stabæk - VIF). Han ønsker at 2000 flere hjemmesupportere får ta del i feiringen.

 

- At Stabæk Support / Stabækfansen generelt "heller kan lære å synge av Klanen under cupfinalen" (sic!)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Vi er på vei til Ullevaal
×
×
  • Opprett ny...