Gå til innhold

Vi er på vei til Ullevaal


Albert
 Del

Anbefalte innlegg


j?vla fett i går,litt synn det ikke var like fett når jeg skulle på jobb 0700 i dag.Å våknet nå

 

 

skulle ikke du bli henta av sjefen ??

helt riktig. ble vel en dose vel drita i går.

 

Du har ikke mista jobben eller?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 973
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Hvis Odd vinner gir jo det oss flere tickets .. så å heie på Odd er vel å anbefale :P

 

Jeg unner ikke Vålerenga gleden en seier i semifinalen vil gi. Derfor håper jeg på Odd.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det noen som vet en eventuell plassering i finalen med henholdsvis Odd eller Enga? Vil gjerne ha Cola da jeg mener vi kan få best trykk der.

 

Tidligere har det vært slik at hjemmelagets supportere plasseres til venstre for hovedtribunen, det vi si i Cola-svingen. Hjemmelaget er de som ligger først i alfabetet.

 

Men på VPN-forumet idag skriver Frode Veie at hjemmelag avgjøres etter trekning.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


* Stabæk 5.700

* Vålerenga 7.300

* Telefonsalg 2.500

* Sesonghefter 350

* Klubbene/Serieforeningene/Kretsene 2.050

* Frikort/forkjøpsrett 1.700

* Norsk Supporterallianse 400

* NFFs samarbeidspartnere 2.650

* Presse 350

* UBC 2.200

* Totalt 25.200

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bør kanskje lese meg opp på forumet men har ikke tid omdagen.

derfor noen kjappe spm.

 

Tenkte litt på å komme meg hjem til Norge lørdag 8 og dra ned igjen til Polen 9 på kvelden.

Men hvordan skal jeg ordne det da med billett gjennom SS??

 

Noen som har peil på det?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Latterlig at fansen får så få billetter.. Men sånn har det kanskje alltid vært.

 

Fant artikkelen og fant svar på spm.

 

vet ikke om det er denne artikkelen du fant, men SS får i hvertfall en billett pr.medlem ifølge Stabæk

Endret av frilin
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det noen som vet en eventuell plassering i finalen med henholdsvis Odd eller Enga? Vil gjerne ha Cola da jeg mener vi kan få best trykk der.

 

Tidligere har det vært slik at hjemmelagets supportere plasseres til venstre for hovedtribunen, det vi si i Cola-svingen. Hjemmelaget er de som ligger først i alfabetet.

 

Men på VPN-forumet idag skriver Frode Veie at hjemmelag avgjøres etter trekning.

 

Da er det i tilfelle bare å håpe på at vi blir bortelag - så vi kan ta the double i gulldrakter :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kjenner at dette blir den mest anspente kampen jeg noensinne har vært på. Vinner vi, blir det trippel glede. Taper vi (Gud/Allah/Satan forby), blir det rett og slett uutholdelig.

 

Daniel; dette betyr helt ufattelig mye. VINN!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Spiller det egentlig noen rolle om hvem som får hjemme eller bortekamp, hvem som vinner eller taper, så lenge alle er venner til slutt?

 

 

Nei da, det spiller selvfølgelig ingen rolle. Det viktigste er ikke å vinne, men å delta. Vi er da alle likegyldige til hvem som vinner. Spesielt mot Vålerengen, for de liker vi jo alle sammen...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tenkte litt på å komme meg hjem til Norge lørdag 8 og dra ned igjen til Polen 9 på kvelden.

Men hvordan skal jeg ordne det da med billett gjennom SS??

 

Noen som har peil på det?

 

Slenger meg på her, har enda ikke sett noe om hvordan Stabæk fans i eksil skal få ordnet dette. Flybilletter Budapest - Oslo er bestilt til finalen men jeg synes det er litt drøy å reise en ekstra runde bare for å kjøpe billett.

 

Hvis jeg sender medlemskortet samt f.eks førerkort med FedEx (godt forsikret, medlemskortet vil vi jo ikke miste) til noen venner i bærum, kan de kjøpe billett for meg?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tenkte litt på å komme meg hjem til Norge lørdag 8 og dra ned igjen til Polen 9 på kvelden.

Men hvordan skal jeg ordne det da med billett gjennom SS??

 

Noen som har peil på det?

 

Slenger meg på her, har enda ikke sett noe om hvordan Stabæk fans i eksil skal få ordnet dette. Flybilletter Budapest - Oslo er bestilt til finalen men jeg synes det er litt drøy å reise en ekstra runde bare for å kjøpe billett.

 

Hvis jeg sender medlemskortet samt f.eks førerkort med FedEx (godt forsikret, medlemskortet vil vi jo ikke miste) til noen venner i bærum, kan de kjøpe billett for meg?

 

Støtter oppunder den, hadde vært greit om noen bare kunne bekrefte om det jobbes med å se på løsning eller ikke.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Vi er på vei til Ullevaal
×
×
  • Opprett ny...