Gå til innhold

Vi er på vei til Ullevaal


Albert
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 973
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


hvordan er cup låta?

litt sån sputnik aktig preg av den?

Den er fet, proffsig og gåsehudfrembringende. Totalt motsatt av Sputnik, altså

 

Og når blir den lansert for "allmenheten"?

i tide, skulle jeg tro :)

Var det denne jeg overhørte noen toner av på stabæk kontoret i dag?

Endret av svensken
Lenke til innlegg
Del på andre sider


hvordan er cup låta?

litt sån sputnik aktig preg av den?

Den er fet, proffsig og gåsehudfrembringende. Totalt motsatt av Sputnik, altså

 

Og når blir den lansert for "allmenheten"?

i tide, skulle jeg tro :)

Var det denne jeg overhørte noen toner av på stabæk kontoret i dag?

 

 

Har bare en litt (forhåpentligvis) halvferdig versjon, grei tekst, relativt dårlig sangstemme på han som synger.. Synes også melodien mangler litt futt og fres... Helt kul etter et par gjennomhøringer.. it grows on you...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg innrømmer at jeg er så mye til Forum-nerd at jeg er litt stolt over å ha startet tråder som blir suksess.  Selv om suksessen vel i dette tilfellet ligger i at gutta våre har vunnet alle norske cupkamper de har spilt i år.  Og det er flere enn de spilte i 1998, da slapp vi nemlig 1. og 2. runde.

 

For at noen skal kunne starte en tilsvarende tråd neste år, la jeg til undertittelen "Norgesmesterskapet 2008".  Derfor ble jeg veldig overrasket da jeg sjekket bankkontoen min.  Jeg har nemlig sikret meg cupfinalebilletter (og til Fru Albert, Alberta og Albert jr).

 

Dette står det på kontoutskriften min:

Tekst 15.10 STABÆK FOTBALL CUPFINALE09 NADDERUD  

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

16.10.2008 Varekjøp 15.10 STABÆK FOTBALL CUPFINALE09 NADDERUD 

 1 175,00 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

Er det noen som har gjort alt klart til neste års cupfinale allerede?

 

   

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg innrømmer at jeg er så mye til Forum-nerd at jeg er litt stolt over å ha startet tråder som blir suksess.  Selv om suksessen vel i dette tilfellet ligger i at gutta våre har vunnet alle norske cupkamper de har spilt i år.  Og det er flere enn de spilte i 1998, da slapp vi nemlig 1. og 2. runde.

 

For at noen skal kunne starte en tilsvarende tråd neste år, la jeg til undertittelen "Norgesmesterskapet 2008".  Derfor ble jeg veldig overrasket da jeg sjekket bankkontoen min.  Jeg har nemlig sikret meg cupfinalebilletter (og til Fru Albert, Alberta og Albert jr).

 

Dette står det på kontoutskriften min:

Tekst 15.10 STABÆK FOTBALL CUPFINALE09 NADDERUD  

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

16.10.2008 Varekjøp 15.10 STABÆK FOTBALL CUPFINALE09 NADDERUD 

 1 175,00 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

Er det noen som har gjort alt klart til neste års cupfinale allerede?

 

   

 

...og på Nadderud av alle steder! De har tydeligvis begynt med grunnarbeidene til fotballforbundets nye storstue!

Endret av Totto
Lenke til innlegg
Del på andre sider


noen som vet hvordan salget blir på mandagen 27? eller om alle billettene er borte?

 

det vil nok være noen billetter igjen. Disse blir lagt ut for salg i stabækbutikken (som da har flyttet til bekkestua) kl 12. det vil bli begrenset hvor mange man kan kjøpe, men antallet er ikke bestemt (tror det blir to eller fire per person).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


noen som vet hvordan salget blir på mandagen 27? eller om alle billettene er borte?

 

det vil nok være noen billetter igjen. Disse blir lagt ut for salg i stabækbutikken (som da har flyttet til bekkestua) kl 12. det vil bli begrenset hvor mange man kan kjøpe, men antallet er ikke bestemt (tror det blir to eller fire per person).

 

 

flyttet til bekkestua? eller ligger den på samme sted enda som før Gamle Ringeriksvei 61b i kjellern til stabæk.

men vil billettene bli solgt der eller på stadion? så vet jeg hvor jeg må campe på natten

Endret av seeeeb
Lenke til innlegg
Del på andre sider


noen som vet hvordan salget blir på mandagen 27? eller om alle billettene er borte?

 

det vil nok være noen billetter igjen. Disse blir lagt ut for salg i stabækbutikken (som da har flyttet til bekkestua) kl 12. det vil bli begrenset hvor mange man kan kjøpe, men antallet er ikke bestemt (tror det blir to eller fire per person).

er det billetter til ss-feltet, vg-nedre eller vg-øvre? Eller alle de forrannevnte?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


noen som vet hvordan salget blir på mandagen 27? eller om alle billettene er borte?

 

det vil nok være noen billetter igjen. Disse blir lagt ut for salg i stabækbutikken (som da har flyttet til bekkestua) kl 12. det vil bli begrenset hvor mange man kan kjøpe, men antallet er ikke bestemt (tror det blir to eller fire per person).

 

 

flyttet til bekkestua? eller ligger den på samme sted enda som før Gamle Ringeriksvei 61b i kjellern til stabæk.

men vil billettene bli solgt der eller på stadion? så vet jeg hvor jeg må campe på natten

 

<Fra lørdag av er Stabækbutikken i Bekkestua sentrum. Der hvor møbelbutikken Avenue var før. Like ved bussterminalen..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi vet ikke pr. i dag hvor mange billetter som ikke blir hentet - og dermed vet vi heller ikke hvor mange som eventuelt blir lagt ut for salg!

Billettprisene i VG svingen nedre del ligger på 275,- (Stabæk Support) eller 375,- VG sving øvre del. Hvis det blir billetter på langsidene (som vi i utgangspunktet ikke har noen av..) ligger de på 475,-. Salget starter 27/10 kl 1200, men følg med på hjemmesidene våre. Der vil viktig info lagt ut når vi vet antall osv..

 

Mvh

Toril Volla

 

Stabæk Holding AS

 

-

 

Butikken blir flyttet til Bekkestua i helgen, så da blir det der og ikke på "Kiwi"!

Endret av matsj
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har noen av dere som ble trukket ut til å kjøpe cupfinalebilletter fått dem i posten ennå?

Stusser litt over at de ennå ikke er kommet i og med at det stod de skulle bli sendt i rekommendert sending senest påfølgende arbeidsdag... :huh:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det fortsatt mulig for de med SS-medlemskap å kjøpe billetter? Har en kompis som er medlem, som ikke skal på finalen og ikke har kjøpt billett enda..

 

Ja. Løp å kjøp i morra.

Endret av Mortimer
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Vi er på vei til Ullevaal
×
×
  • Opprett ny...