Jump to content
Albert

Vi er på vei til Ullevaal

Recommended Posts

Tenkte jeg skulle ta bilen nedover. Er det noen som har adresse for banen? Tenker på GPS.

Tenkte jeg skulle ta bilen nedover. Er det noen som har adresse for banen? Tenker på GPS.

"I can be your GPS, baby.."

Ser ikke ut som om Framparken har en adresse, men plotter du inn "Framveien 10, Larvik", så tror jeg ikke du havner så langt unna.

Jeg og Armando kommer kjørende i bil, og vi er vel ikke kjent for å være stille på kamp... :)

Jeg setter snuten mot Larvik om en halvtime med mama, papa og søster på slep. Kom igjen Stabæk!

Stusset litt over at Iven ikke var tatt ut... Er han skadet?

Nei, men han spilte kamp mandag og skal spille igjen i morgen. 3. keeper Jensen er med

Dere som drar tidlig kan gjerne kontakte meg på 97074907 så finner vi en pub eller noe sånt. Vi er i Larvik nå, med Stabæk Support-banneret og megaflagg. :)

Begynner å bli en smule nervøs for om de jævlene fra Larvik skal ha griseflaks å greie noe mer en et knusende tap! Kom igjen Stabæk

Hvis de spiller sånn i neste kamp som de gjorde nå kan vi se langt etter gullet ..

Det var ikke noe guts i gutta i det hele tatt.. Og det virker som trener stabn tok veldig lett på det :(

Hvis de spiller sånn i neste kamp som de gjorde nå kan vi se langt etter gullet ..

Det var ikke noe guts i gutta i det hele tatt.. Og det virker som trener stabn tok veldig lett på det :(

Det er dritvanskelig å motivere seg til en sånn kamp. Tempoet trekkes ned og stabæk forsøker å tre alt igjennom midten fordi man ikke presses til å spille kjapt. Dette var uansett bedre enn mot korsvoll i fjor.

På tide med ordenlig derby mot Asker, knus Asker som vi gjorde mot Bærum for et par år siden ville vært deilig! I tillegg ville det trokket mye folk til match! Satser på Asker....

3. runde settes fortsatt opp. Er vel noen som har ytret ønske om at det skal trekkes, men ingenting som er vedtatt om dette, så vidt jeg har fått med meg.

De siste kampene i runde 2 spilles søndag 8/6, så kampene settes tidligst opp i løpet av neste uke. Hvis vi ikke får noen flere "bomber" i de gjenstående kampene, er det 5 lag igjen fra lavere nivå enn Adecco. Naturlig at Stabæk settes opp mot ett av de, og da er jo Asker det mest forventede. Men hva man kan forvente av NFF når det gjelder cupoppsett har jeg sluttet å spekulere i. Vi kan like gjerne få en tur til Levanger. Det viktigste blir at vi får bortekamp, så vi har litt å gå på i de neste rundene. (forutsatt at vi går videre fra 3. runde)

Der slapp vi hvert fall LSK i cupen, LSK kan vel ikke drite mer på leggen enn de har gjort til nå i år! Kanskje på tid å sparke den tidligere Fjørtoft-klovnen i Stabæk?!?!