Gå til innhold

FFK - Stabæk, 01.06.08 kl 18:00


Posse
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 196
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


JK

 

JIH MK PS BH

 

ACGDC HH AA CK

 

Pallskog

 

(Leste ett sted at dette var Somens siste kamp, så derfor starte med Henning...)

 

 

2 defansive sentrale?? Jeg ville nok ha satset mere offensivt mot ffk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


JK

 

JIH MK PS BH

 

ACGDC HH AA CK

 

Pallskog

 

(Leste ett sted at dette var Somens siste kamp, så derfor starte med Henning...)

 

 

2 defansive sentrale?? Jeg ville nok ha satset mere offensivt mot ffk.

 

Øøøøh? Annan er på landskamp, spørsmålet er vel om Henning er matchfit eller om det blir Keller ved siden av han og Johan på kant.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Var nettopp innom butikken og kjøpte billetter til fruen og meg selv, men glemte å spørre hvordan salget lå an. Noen som vet?

Ja, jeg.  Det blir utsolgt.  Jens antydet at det var omlag 600 billetter i gjen nå kl 15.00.  Det betyr i så fall at det er solgt ca 1400.  Han selger så lenge han har - fram til torsdag.  Da returneres eventuelt (helt usannsynlig) restopplaget.

 

Betyr det at vi har fått 2000 billetter til kampen?? Synes det høres usannsynlig mye ut. Kapasiteten er ifølge enkelte websider 12 800, og jeg kan neppe forestille meg at vi har fått 15% av billettene når vi har krav på 5%...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


..men på søndag skal de få slite. Nytter ikke med Barsiliansk lettvekter og storkjefta svensker mot Raijo Piroja og Patrik Gerbrant.

 

Stabæk JF (JenteFotball?) har et godt lag, men ikke godt nok til å slå FFK i Fredrikstad!

http://www.dagbladet.no/sport/2008/05/27/5...ments_container

 

Stabæk JenteFotball! Shit, den svei...

Men ikke like bra som Bastionens "Stallmøkk". :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke ta det for tungt hva folk skriver på DB og VGD ;)

Hvem bryr seg? "Estlands stolthet" skal nok få kjørt seg.. Ser veldig fram mot denne kampen! Skulle egentlig blitt min første i år, men "glemte" at jeg skulle til Italia..

 

Laptopen blir en kjip venn i nøden..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Var nettopp innom butikken og kjøpte billetter til fruen og meg selv, men glemte å spørre hvordan salget lå an. Noen som vet?

Ja, jeg.  Det blir utsolgt.  Jens antydet at det var omlag 600 billetter i gjen nå kl 15.00.  Det betyr i så fall at det er solgt ca 1400.  Han selger så lenge han har - fram til torsdag.  Da returneres eventuelt (helt usannsynlig) restopplaget.

 

Betyr det at vi har fått 2000 billetter til kampen?? Synes det høres usannsynlig mye ut. Kapasiteten er ifølge enkelte websider 12 800, og jeg kan neppe forestille meg at vi har fått 15% av billettene når vi har krav på 5%...

Sorry - det kom med et 1-tall for mye. Beklager feilinformasjon.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Var nettopp innom butikken og kjøpte billetter til fruen og meg selv, men glemte å spørre hvordan salget lå an. Noen som vet?

Ja, jeg.  Det blir utsolgt.  Jens antydet at det var omlag 600 billetter i gjen nå kl 15.00.  Det betyr i så fall at det er solgt ca 1400.  Han selger så lenge han har - fram til torsdag.  Da returneres eventuelt (helt usannsynlig) restopplaget.

 

Det er nesten utsolgt på resten av stadion også.

 

Dette blir fest!

Markedssjef i FFK, Magne Rummelhoff, jubler over fullsatt stadion. Men Stabæk-supporterene er ikke like ivrige. Onsdag kom 250 billetter i retur fra Stabæk.

- Vi har fått refundert 250 billetter fra Stabæk, som de ikke ønsker å benytte. Dermed kan vi selge dem til våre egne supportere, sier han.

 

Synd vi ikke klarte å fylle feltet men vi som drar får yte litt ekstra innsats :)

 

link

Endret av Color Blue
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Var nettopp innom butikken og kjøpte billetter til fruen og meg selv, men glemte å spørre hvordan salget lå an. Noen som vet?

Ja, jeg.  Det blir utsolgt.  Jens antydet at det var omlag 600 billetter i gjen nå kl 15.00.  Det betyr i så fall at det er solgt ca 1400.  Han selger så lenge han har - fram til torsdag.  Da returneres eventuelt (helt usannsynlig) restopplaget.

 

Det er nesten utsolgt på resten av stadion også.

 

Dette blir fest!

Markedssjef i FFK, Magne Rummelhoff, jubler over fullsatt stadion. Men Stabæk-supporterene er ikke like ivrige. Onsdag kom 250 billetter i retur fra Stabæk.

- Vi har fått refundert 250 billetter fra Stabæk, som de ikke ønsker å benytte. Dermed kan vi selge dem til våre egne supportere, sier han.

 

Synd vi ikke klarte å fylle feltet men vi som drar får yte litt ekstra innsats :)

 

Trodde det var anonsert at de skulle stoppe salget på torsdag?!

 

Heldigvis har jeg kjøpt selv, men alikevell

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Om dette stemmer er det tilnærmet skandale! De kan jo for f... ikke sende tilbake så mange billetter når det enda skal være mulig for Stabæksupportere å kjøpe billett?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Blir spennende å se hvordan gutta og JJ takler at Annan er borte. Han hadde vært gull verdt mot Wehrman og Gashi. Ut fra det Henning viste mot AaFK virker det som han har et stykke igjen til formen, så kanskje Keller sentralt, Somen på høyre og Johan offensivt blir løsningen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Blir spennende å se hvordan gutta og JJ takler at Annan er borte. Han hadde vært gull verdt mot Wehrman og Gashi. Ut fra det Henning viste mot AaFK virker det som han har et stykke igjen til formen, så kanskje Keller sentralt, Somen på høyre og Johan offensivt blir løsningen?

Står at Henning spillte bra for andrelaget i går, og at han er nære god gammel form, i Budstikka i dag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Markedssjef i FFK, Magne Rummelhoff, jubler over fullsatt stadion. Men Stabæk-supporterene er ikke like ivrige. Onsdag kom 250 billetter i retur fra Stabæk.

- Vi har fått refundert 250 billetter fra Stabæk, som de ikke ønsker å benytte. Dermed kan vi selge dem til våre egne supportere, sier han.

 

Synd vi ikke klarte å fylle feltet men vi som drar får yte litt ekstra innsats :)

 

link

 

Rett og slett elendig av oss Stabæk-supportere. Denne kampen betyr vanvittig mye for Stabæk, også er det bare noen som gidder å dra for å støtte gutta. Jeg vet ikke om jeg skal bli forbanna eller gråte.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Og jeg som hadde tenkt meg bort og kjøpe billetter i morgen. Betyr det at det ikke er flere igjen??

 

JEG OGSÅ :(

 

Så løp og kjøp da for svarte! Det hjelper ikke å sitte her og syte.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Og jeg som hadde tenkt meg bort og kjøpe billetter i morgen. Betyr det at det ikke er flere igjen??

 

JEG OGSÅ :(

 

Så løp og kjøp da for svarte! Det hjelper ikke å sitte her og syte.

Er ikke så lett, når du humper rundt på krykker:p

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fy faen... hva skjer med at man gir gale beskjeder?! Jeg får ikke kommet meg til butikken før i morgen tidlig.

 

Hvis noen kjøper billetter i dag er det bare å plukke opp to stykker til fattern og undertegnede.

Endret av Potter
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

FFK - Stabæk, 01.06.08 kl 18:00
×
×
  • Opprett ny...