Gå til innhold

Vålerengen - Stabæk


sauen
 Del

Anbefalte innlegg


Hva skjer med at Martin Andresen er tippeligaens mest beskyttet spiller av dommerne....

 

 

Må si at dommer Øverbo er en vif dommer i dag!

Dømmer 2 div neste kamp!

Zajick 3 fellinger ikke noen ting, Alan 1 takling gult, latterlig av en Em dommer!

Rødt for hva da??? latterlig ikke noe annet

Endret av Morten
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 137
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Fy faen, hva i helvete er det Annan blir utvist for!? Lenge siden jeg har sett så mye hjemmedømming som i denne kampen her. Øvrebø gjør jo alt han kan for å sabotere.

 

Ikke det at det unnskylder Stabæk sitt elendige spill i denne kampen. Sprekken kom i år og gitt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Effektivt! Ett minutt etter jeg var sikker på at Annans innhopp ville bli veldig kort.

 

 

Hallo dette er jo bare latterlig, minste spissen til Vif ca 1,55 over havet vinner en hodeduell i midten og scorer!

Noen klokker som ringer?

Forsvaret duger desverre ikke, bytt Skjønnsberg med Mike, desverre så er IA et annet sted.

Vi trenger en hodespiller i midten!!!

Det er vel ikke ingen hemmlighet at midtforsvaret er redda av midbanen hitill i år!

Og når de er borte så revner det toatalt, 6 mål i rÆva etter 3 omganger!

 

Hvilken spiller på 155 var dette? Fredheim Holm er vel nesten 180?

Hvordan kan du virkelig mene at Skjønsberg skal byttes med Mike? Hvis det hadde vært Mike som måtte ha løpt etter Sæternes på slutten der, hadde aldri Mike klart å takle engang, rett og slett fordi han er for treg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Øvrebø vant kampen alene gratulerer!

 

Jeg trodde jeg ikke kunne bli mer bitter etter denne kampen, men så kommer du Morten og dine tåpelige meninger! Faen du ødela hele uka mi med alt det pisset du skriver!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det bare meg eller er dårlig vær = tap for Stabæk?

 

Øverbø gjorde mye rart i dag. Men Stabæk kan bare skylde på seg selv. Heldigvis var ikke VIF spesielt gode heller, da ville det blitt styggere.

FAEN!!!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvordan er det mulig at Martin Andresen får oppføre seg som han gjør på banen??? Slenger med kjeften, er full av tjuvtriks og prøvde jo til og med en "Wedgie" på Annan forut for de gule kortene

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Flere enn meg som så kampen på TV og måtte til slutt ta fram spyposen pga Petter Myhre's partiske kommentarer om og om igjen. Enda værre enn da Dagfinn Enerly kommenterte under FFK kampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Øvrebø vant kampen alene gratulerer!

 

Jeg trodde jeg ikke kunne bli mer bitter etter denne kampen, men så kommer du Morten og dine tåpelige meninger! Faen du ødela hele uka mi med alt det pisset du skriver!

 

 

Du bekrefter jo bare din egen innkompetanse med å prøve å drite ut en debantant uten egne meniger!

Hyll deg selv!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det bare meg eller er dårlig vær = tap for Stabæk?

 

Øverbø gjorde mye rart i dag. Men Stabæk kan bare skylde på seg selv. Heldigvis var ikke VIF spesielt gode heller, da ville det blitt styggere.

FAEN!!!!!

 

 

Det er ikke uvanlig at vi sliter under dårlige spillerforhold. Vi har matchvinnere som virker å fungere best i solskinn på gode baner.

 

For øvrig var det ikke dommeren som avgjorde kampen for oss i dag. Det greide vi utmerket selv.

Endret av Tom
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Øvrebø vant kampen alene gratulerer!

Ikke helt alene da - vi hjalp godt til med skikkelig drittspill...

 

 

Er helt enig her,vi tapte med et elendig spill og dårlige taktiske disposisjoner.

Sparta scora vel 2 og vi 1 det sier meg mye!

Det hadde dog hjulpet med en dommer som dømmer 50/50!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


DFH skulle hatt gult kort for knotter ført mot leggen til Keller. Det røde til Annan så rart ut (men det gule var vel mer oransje). Merkelig at Enga får fortsette sitt agressive spill med mange på-kanten-fellinger av våre i 1. omgang, og takling av HH. Øverbø kunne sikkert ha gitt gult som "lagstraff" uten at klanen kunne ha protestert nevneverdig. (Edit: Videre plantet vel Wæhler 2 albuer i ansikte på våre) Straffesituasjonen til Nannskog var nok korrekt ikke straffe. Noen rare avgjørelser fra Øverbø, men ikke nok til å endre matchen.

Midtbanen fungerer ikke skikkelig om dagen, delvis fordi Enga var gode til å stresse ballfører. I denne kampen er det tydelig at stallen er for tynn. Når kreftene begynte å ebbe ut, valgte JJ å ikke benytte reservene (Stenvoll, Kjølø, Kamara, Hedenstad og Gromstad).

 

Om det ikke kommer inn 1-2 kvalitetsspillere på midtbanen, går vi nok en tøff høst i møte med UEFA-cup, NM og TL.

 

En ting til jeg synes er merkverdig, er hvor mange lag som klarer å snu en trend mot Stabæk (når har ikke Enga snudd enda, men det ser ut som de er på vei). Så dette i fjor og... Uflaks, eller manglende evne til å brette opp armene i (for motstanderene) veldig viktige kamper?

Endret av Håvard
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dommeren var vel ikke noe svakere enn mange av de gullkledde..... Det virker som flere er helt ute av form og angrepsspillet har gått i stå. Uka på treningsfeltet bør brukes meget godt ellers blir det ny smultring mot Viking.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Holmvik og Andersson gjør iallefall sesongværste i dag, slik jeg ser det. Holmvik gjør alt for mange personlige feil i dag hvorav den største er da han mister ballen i forkant av det første målet. Johan har jevnt over forferdelig slett innsats i alt han gjør, noe som situasjonen ved frisparket vårt på slutten er et bra bilde på; Daniel peker til Johan at han skal starte på et løp da det er store rom på høyresiden, mens han svarer med å titte opp og slentre bedagelig i motsatt retning. Daniel blir naturlignok rasende. I tillegg har Veigar en elendig dag på jobben. Antagelig takket være Hæstad og Andresen som gjør en bra match i dag.

 

Sånn jeg ser det gjør Pontus og Morten en bra match i dag, bortsett fra da begge selger seg på 1-0 scoringen.

 

Det virker som det har skjedd noe med tenningsnivået og agressiviteten etter ferien. Jeg syns det hjalp noe da Annan kom inn. Han dekker utrolig store rom og er flink til å gå rett i beina på motstanderen. Trist at dette etter alt å dømme blir hans siste kamp for oss. Uansett syns jeg det er skremmende dårlig intensitet på spillet nå.. spillerne virker helt perplekse når vif går i angrep. Presshøyden er alt for lav og førsteforsvarer ligger stort sett alltid en meter for langt unna. Får håpe gutta blir piska litt på trening til uka, for dette holder ikke...

 

Når det gjelder dømminga, er det utrolig hvordan gang på gang Martin gir albuer i ryggen- og Wæhler planter albuer i tinningen på våre spillere uten at det blir slått ned på. I tillegg overser Øvrebø glatt en grisestempling fra Fredheim Holm på Keller, selv om han står to meter unna. Ingen vits i å prøve å skylde på dommern i en sånn kamp, men dette var meget svakt fra en dommer av Øvrebøs karakter.

 

Kort oppsummert; kukk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Annan innrømmet at det var fortjent...

 

 

Som Mini sier det er det helt latterlig og han får det p.g.a ryktet.

DET ER IKKE DIREKTE RØDT!!!!!

Bare helt latterlig og det beviser hva dommerne får høre og oppleve etter hva ett eller annet dommerforbundet legger lista!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


ja, dette ser jo lyst ut..

optimalt at annan pådrar seg rødt kort da. blir vel karantene. i tillegg til at hauger ble skada, begynner det å bli VELDIG tynt på midtbanen.. selvom hauger skulle bli klar igjen til neste kamp, gjør han såpass mye rart, og virker såpass ute av form, at jeg ikke har noe spesielt god følelse på vikingkampen heller.

Det er bare en ting å si, kommer det ikke BRA forsterkninger snart, kommer det til å bli stygt utover høsten. Latterlig timing på Somen-salg

Lenke til innlegg
Del på andre sider


HÅPLØS! Innstilling er på bunn...Anført av elendige Andersson! Den mannen er rett og slett ikke god nok!

 

 

Ikke i dag, men han har levert varene i tidligere kamper.

 

Pokker hvor tregt forumet tidvis går nå. "Halve fotballnorge" er tydelivis innom for å kose seg over sutringen vår. Typisk norsk for øvrig....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Statistikk er for meg revnende likegyldig når det gjelder fotball. Den noe slitsomme bloggeren på Stabak.no begynte for øvrig bra i så måte. Før han selvsagt motsa seg selv og trakk inn statistikk som en faktor foran kampen i kveld likevel.

 

Nuvel. Jeg er neppe den eneste som venter i spenning på forsvarsformasjonen i kveld. Til de av dere som så cupkampen: Startet MMS som back og Høiland som stopper?

 

EDIT: Takk, Øyvind

 

Bloggeren på stabak.no er langt mindre slitsom enn enkelte besserwissere her inne på forumet, spør du meg..

 

Vi har vel strengt tatt hatt verre bloggere på stabak.no også...

 

[Edit] Åja, du mente det var jeg som var besserwisser her, hæ, hæ? Nå er det beef ass, ingen kødder med moderatorene :)

 

Tenkte ikke på deg, Posse.

 

Kampen: Elendig. Fortsetter det slik er vel bare å begynne å planlegge nok en feiring av en finfin 5. plass..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvordan i all verden får folk seg til å flytte fokus over på dommeren? Stabæk var ræva og fortjente å tape, så enkelt er det.

 

Midtbanen var håpløs, Hauger er milevis unda fjorårsformen og Andersson er enda mer usynlig en vanlig. Forsvaret var heller ikke i form. Midtstopperne var uvanlig svake, spesielt på dødballer. Holmvik var heller ikke god dessverre

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Vålerengen - Stabæk
×
×
  • Opprett ny...