Gå til innhold

Stabæk - Manglerud/Stars


fexter
 Del

Anbefalte innlegg


forhåpentligvis et svært revansjesugent forsvar som går på banen og stenger butikken.

Tror på seier i denne kampen, men ikke av den store sorten.

 

2-0 Alan og Veigar.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


M/S ligger ett poeng foran andrelaget, og stiller med svekket lag. Jeg sparer også nervene til søndag.

 

Forsvaret bør ha stålkontroll i denne kampen. Et spenningsmoment ligger likevel i hvilken bakre firer (femmer) vi starter med. Pontus har karantene, Høiland har spilt uforklarlig svakt de to siste kampene (halvskadet?) og Kjølø spilte B-kamp mandag kveld.

Endret av Kjetil
Lenke til innlegg
Del på andre sider


nettopp fått høre at det blir hovis på oss i dag,er det riktig

Nei!

 

Som det står på forsiden og i praktisk tråden, vi står på ståfeltet. Prisen på 50,- for medlemmer gjelder også bare der.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Gjør de det? Det gjelder i hvert fall ikke motsatt vei. Myhre stod i Vikings forrige cupkamp etter direkte rødt i seriekampen før.

Endret av Kjetil
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hm.. Ikke vet jeg. Albert svarer nok på det når han er tilbake fra Nadderud.

 

3-0 nå etter to mål av Veigar.

 

 

Direkte rødt gjelder kun i neste seriekamp hvis man blir slått ut av cupen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Var Nannskog irritert?

 

Målene rullet i hvert fall inn etter hvert. - Iflg. kommentatoteren i Budstikka/live begynte VPG å innse at han hadde medspillere i annen omgang.

Endret av Kjetil
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Var Nannskog irritert?

 

Målene rullet i hvert fall inn etter hvert. - Iflg. kommentatoteren i Budstikka/live begynte VPG å innse at han hadde medspillere i annen omgang.

 

Nannskog var hissig på de fleste idag. Værst gikk det ut over Alan og Iven. Iven ble skjeftet huden full av Daniel da han sentret ballen til Morten i stedet for Bjørnar...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Første omgang: gjesp.. Fryktelig dårlig i alt, med en VPG som tydeligvis mente han var alene på banen. Noen små sjanser begge veier, men lite ellers.

Andre omgang: Et helt forandret Stabæk-lag, hvor VPG tok kommando og tydeligvis hadde tatt til seg noe i pausen. Fullstendig utklassing, og plutselig var det to divisjoner mellom lagene.

Et kort referat hvertfall :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Du glemte vel å nevne at det faktisk ble et mål i 1. omgang. Forøvrig pustet jeg lettet ut da dommeren ga det gule kortet til Daniel.

 

Forøvrig vil jeg si at det var en sjanse til hvert av lagene som ikke var liten i 1. omgang.

Endret av sexxes
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mange som ikke har stolt helt på meg når jeg har hyllet Jørgen Skjelvik tidligere! Noen som er mer enige nå etter 20 min A-lags debut?!? :rolleyes:

 

 

Vel, han har vel fortsatt tid til å markere seg mer nevneverdig

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Grove forseelser kan medføre utestengelser i andre turneringer enn de dem skjer i.  Direkte røde kort i NM og treningskamper medfører soning i seriekamper.

 

I tillegg så medfører karantene på mer enn en kamp at en spesiell regel trer i kraft - dersom du må stå over to kamper kan du ikke spille andre kamper i mellomtiden.  Husker jeg ikke feil rammet det Christian Keller like etter at han kom til oss.  Han fikk to kampers karantene etter et rødt kort på 2. laget.  Og kunne ikke spille en 1. lagskamp i mellomtiden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det var et kort referat da.. :) Regnet med at han hadde lest på et eller annet nettsted også, forøvrig var vel egentlig ikke målet verdt å nevne for mer enn et tall.

 

 

Takk for det. Målet i første hadde jeg fått med meg, så det trengte du ikke referere. :) Mest opptatt av å konstatere om kampen mot Tromsø var et feilskjær, eller om det lukter gjentagelse av fjorårssesongen. Ikke nødvendigvis slik at MS er den beste målestokken for å vurdere det, men likevel.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Personlig var jeg veldig nervøs etter første omgang, følte litt for mye av det vi så i siste delen av fjorårssesongen. Men andre omgang var det mye mer futt i, der ligna vi litt mer på oss selv. Håper bare den omgangen viste noe vi ønsker for sesongen, ikke bare de to divisjonene mellom lagene..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser at gode gamle Felix Ademola sat på benken for M/S sammen med Rygg og Haugstad. Litt av en benk å ende opp på når man flytter til et nytt kontinent for å spille fotbal:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk - Manglerud/Stars
×
×
  • Opprett ny...