Gå til innhold

Stabæk - Viking


ØyvindW
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 109
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images


Håper på Alan - Hauger - Andersson - Keller. Synes det er det beste vi kan bruke akkurat nå.

 

Høiland skal få bli på høyrebacken, han er den eneste som kan bruke hodet (i hodedueller altså)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Håper på Alan - Hauger - Andersson - Keller. Synes det er det beste vi kan bruke akkurat nå.

 

Høiland skal få bli på høyrebacken, han er den eneste som kan bruke hodet (i hodedueller altså)

 

 

Høiland er god på hode ja, men han spilte RÆVA mot VIF. Prøv å benke noen og la andre få sjangsen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


S-Simen har en venn som satt i samme bil som Henning på vei hjem fra kampen idag, da skal han sagt at han var redd for at karrieren kunne være ødelagt :o

 

(Dette skal sjekkes nøyere, må ikke starte uødvendige rykter..)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


S-Simen har en venn som satt i samme bil som Henning på vei hjem fra kampen idag, da skal han sagt at han var redd for at karrieren kunne være ødelagt :o

 

(Dette skal sjekkes nøyere, må ikke starte uødvendige rykter..)

 

neineineineineineineinei :(

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dommer: Svein-Erik Edvartsen

 

Jeg vil se dette laget om Henning ikke blir klar:

Jon

Høiland - Pontus - Morten - Bjørnar

Keller - Johan - Vegar - Alan.

Daniel - Veigar

Lenke til innlegg
Del på andre sider


S-Simen har en venn som satt i samme bil som Henning på vei hjem fra kampen idag, da skal han sagt at han var redd for at karrieren kunne være ødelagt :o

 

(Dette skal sjekkes nøyere, må ikke starte uødvendige rykter..)

 

I og med at Henning kom inn på banen og spilte igjen etter å ha blitt skadet tviler jeg sterkt på at det er en karriereødeleggende skade.

 

Jeg prøver å være positiv og håper han er tilbake til søndag ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


S-Simen har en venn som satt i samme bil som Henning på vei hjem fra kampen idag, da skal han sagt at han var redd for at karrieren kunne være ødelagt :o

 

(Dette skal sjekkes nøyere, må ikke starte uødvendige rykter..)

 

I og med at Henning kom inn på banen og spilte igjen etter å ha blitt skadet tviler jeg sterkt på at det er en karriereødeleggende skade.

 

Jeg prøver å være positiv og håper han er tilbake til søndag ;)

 

Ja, men det han kanskje mente med å ha ødelagt den vrå fortsette å spille, han spillte jo ikke lenge etter han kom inn igjen...

 

Satser på at han er der på søndag jeg å :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


S-Simen har en venn som satt i samme bil som Henning på vei hjem fra kampen idag, da skal han sagt at han var redd for at karrieren kunne være ødelagt :o

 

(Dette skal sjekkes nøyere, må ikke starte uødvendige rykter..)

 

 

Klart han er redd etter det forrige skadeavbrekket.. fikk bare høre av søsteren til dama til hauger (som satt i samme bil som han) at han satt nærmest i fosterstilling og hadde drittvondt mens han var redd for at det var langvarig skade...

 

Men ikke skyt meg om dette ikke er fakta.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


S-Simen har en venn som satt i samme bil som Henning på vei hjem fra kampen idag, da skal han sagt at han var redd for at karrieren kunne være ødelagt :o

 

(Dette skal sjekkes nøyere, må ikke starte uødvendige rykter..)

 

 

Klart han er redd etter det forrige skadeavbrekket.. fikk bare høre av søsteren til dama til hauger (som satt i samme bil som han) at han satt nærmest i fosterstilling og hadde drittvondt mens han var redd for at det var langvarig skade...

 

Men ikke skyt meg om dette ikke er fakta.

 

Jeg har hørt av tanta til onkelen til mora til faren til bestekompisen til faren til fetteren til søstera til dama til henning at skaden ikke er noe stress.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


S-Simen har en venn som satt i samme bil som Henning på vei hjem fra kampen idag, da skal han sagt at han var redd for at karrieren kunne være ødelagt :o

 

(Dette skal sjekkes nøyere, må ikke starte uødvendige rykter..)

 

 

Klart han er redd etter det forrige skadeavbrekket.. fikk bare høre av søsteren til dama til hauger (som satt i samme bil som han) at han satt nærmest i fosterstilling og hadde drittvondt mens han var redd for at det var langvarig skade...

 

Men ikke skyt meg om dette ikke er fakta.

 

Jeg har hørt av tanta til onkelen til mora til faren til bestekompisen til faren til fetteren til søstera til dama til henning at skaden ikke er noe stress.

 

Kan vi få skyte deg hvis det ikke er fakta da Mortimer?? :ph34r::ph34r:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Håper på Alan - Hauger - Andersson - Keller. Synes det er det beste vi kan bruke akkurat nå.

 

Høiland skal få bli på høyrebacken, han er den eneste som kan bruke hodet (i hodedueller altså)

 

 

Høiland er god på hode ja, men han spilte RÆVA mot VIF. Prøv å benke noen og la andre få sjangsen.

 

Høiland var da ikke så ille mot VIF? Var vel ihvertfall den beste i forsvaret sammen med Pontus, uten at det sier så mye akkurat.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har troen på en positiv opplevelse mot Viking, det fordi man ser i øynen og humøret til spillerne etter kamp at dette virkelig ikke er godt nok! KOM IGJEN STABÆK!

Samme som etter TIL-kampen? :blink:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Etter FFK-kampen i går var Rösler klar på at Viking må ta tre poeng neste helg for å være med i konkurransen om gullet. Viking er utvilsomt ikke i gullform, så det kan være et gunstig tidspunkt å møte dem.

 

Håper og tror at JJ ikke foretar noen endringer på midten(utenom de nødvendige m.h.t HH. Tom inn kanskje). En årsak til at midtbanen ikke har fungert i det siste er nok at noen av enkeltspillerne er lite samspilte. JA sliter med posisjoneringen, men jeg tror ikke dette kun er hans problem. Tålmodighet er en dyd, spesielt når man kjemper om seriegull. Har tro på at denne midtbanen skal fungere som en midlertidig løsning når den nå har fått noen kamper på seg. I den sammenheng er det også viktig at midtbanespillerne (som resten av troppen forøvrig) viser hva som bor i dem mentalt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kanskje noe slikt?

 

Jon

JIH-MMS-Pontus-Tom/Bjørnar

Alan-Keller-JA-Bjørnar/Tom

VPG-DN

 

Blir jævlig mye rokkeringer, men følte ikke JA fungerte på kanten mot VIF og er bedre sentralt litt lengre frem.

 

Alternativt kan man prøve en slags 3-5-2 med Alan sentralt bak spissene og JIH og Bjørnar som vingbacker:

 

Jon

Pontus-Mike-MMS

JIH-Keller-Alan-JA/Tom-Bjørnar

VPG-DN

 

Uansett må det prioriteres å gi forsvaret god nok beskyttelse så vi ikke slipper inn flere drittmål som det første mot VIF.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kanskje noe slikt?

 

Jon

JIH-MMS-Pontus-Tom/Bjørnar

Alan-Keller-JA-Bjørnar/Tom

VPG-DN

 

Blir jævlig mye rokkeringer, men følte ikke JA fungerte på kanten mot VIF og er bedre sentralt litt lengre frem.

 

Alternativt kan man prøve en slags 3-5-2 med Alan sentralt bak spissene og JIH og Bjørnar som vingbacker:

 

Jon

Pontus-Mike-MMS

JIH-Keller-Alan-JA/Tom-Bjørnar

VPG-DN

 

Uansett må det prioriteres å gi forsvaret god nok beskyttelse så vi ikke slipper inn flere drittmål som det første mot VIF.

 

Vi kan ikke gardere oss mot tabber, slik som førstemålet der både MMS og Pontus kaster seg ut mot Bojan.

Det vi trenger er en som kan dekke rommet som blir mellom vår midtbane og forsvar. Det har vi slitt med etter ferien, både fordi Johan har tatt de lange løpene fremover og fordi Henning tydeligvis er milevis unna kampform.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er dette en slags ønskelistetråd til Jönsson? Er det noe jeg imidlertid er 99% sikker på, er det at JJ ikke kommer til å starte med en tre-backslinje mot Viking.

Endret av Kjetil
Lenke til innlegg
Del på andre sider


JA kan ikke få fornyet tillit spør du meg, hvis ikke han har skjerpet seg enormt den siste uken.....

 

Hva 352 angår er det helt klart min favorittformasjon, men det er en relativt vanskelig formasjon som er avhengig av at spillerne kjenner den, og at vingbackene er særdeles bra trent... Så det godt mot odd borte i 06, der ble vi pisset på hele første omgangen da de kom i overtall på vår venstreside så å si hvert angrep, men i andreomgang falt de totalt sammen da de ble slitne....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


JA kan ikke få fornyet tillit spør du meg, hvis ikke han har skjerpet seg enormt den siste uken.....

 

Hva 352 angår er det helt klart min favorittformasjon, men det er en relativt vanskelig formasjon som er avhengig av at spillerne kjenner den, og at vingbackene er særdeles bra trent... Så det godt mot odd borte i 06, der ble vi pisset på hele første omgangen da de kom i overtall på vår venstreside så å si hvert angrep, men i andreomgang falt de totalt sammen da de ble slitne....

 

Grøss, jeg husker den tiden da Edwin van Ankeren regelrett lekte med Stenvoll og Holter. Vi ble stadig rullet opp på kanten. Shit som vi slet mot Odd. Ikke at dette var i 06, men likevel..

 

Tilbake til Viking: 352, nei takk. Tror vi skal holde oss til det kjente jeg.. Jeg så det var en over her som ville sette inn Mike bak, og Pontus på def. midt. Hadde det vært litt spennede? Pontus er jo relativt trygg med ballen i beina, men det er kanskje enklere når han får den som bakerste mann og skal klarere mest mulig presis til en midtbanespiller, i motsetning til på midten, der spillerne kommer fra alle kanter og man vel må orientere seg raskere. Uansett en spennende tanke.

 

Tror dog at Janne kjører safe, og setter JA og Keller sentralt, med Tom og Alan på hver sin kant. Tom gjorde en god figur på andrelaget i går, og har rutinen til å gjøre en solid innsats. Så får vi håpe at Pall og Nanne kan trylle litt sammen med Alan..

Endret av Anders C
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror fort det blir noe i den duren ja, mulig de prøver med Bjørnar som kant og Stenvoll ned på backen. Slet mot Godset som ving, Bjørnar er bedre offensivt en han får vist som back. I tillegg har han en bra fot som Nannskog kan lokte enda mer på en når han slår crossere fra backen! Litt usikker om Johan får spille, Vegar og MIX er ikke på pairet i nærheten av BRA tippeliganivå, men med en god start på kampen kan de greie seg bedre en Johan har gjort de 2 siste kampene!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk - Viking
×
×
  • Opprett ny...