Gå til innhold

Tryggvi


AndersBD
 Del

Anbefalte innlegg


Hva faen? Greit at han var dyr, men etter det jeg forstår ble han ikke tilbudt en lavere lønnet kontrakt en gang. Er Gaute og ledelsen keene på å oppretholde Stabæk-tadisjonen med å kvitte seg med de beste spillerene eller hva?

 

 

Anders - sjokkert

Lenke til innlegg
Del på andre sider


kunne tenke meg at han drar til lokeren...

har lest på en belgisk avis at paul put, trener av lokeren, er på utkikk etter en ny spiss i skandinavia...

 

og etter marel gikk til lokeren ble styret der gankse interessert i stabæk. lokeren har jo mange spillere som kan spille spiss, men de er alle unge afrikanske gutter, og lokeren trenger en erfaren spiss (som tryggvi) - fordi marel er ikke den suksessen de håpet han kunne bli.

 

og tryggvi selv, hm, han vil gjerne spille på utlandet, det er klart. etter marel og chippen - som er mye ungere enn han - forsvant til "store" europeiske klubber, da ønsket han seg selv til en stor klubb også. kanskje han synes han er bedre enn andre tidligere stabæk spillere som gikk til utlandet fordi han var en "stjernespiller" her i stabæk???

 

hvis han forsvinner til lokeren uten at stabæk får penger eller noe, blir jeg dødsint :twisted:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Del

Tryggvi
×
×
  • Opprett ny...