Gå til innhold

Sogndal vs. De Blaa


gsk
 Del

Anbefalte innlegg


Målforskjellen mellom Stabæk og Sogndal er 41-16 i vår favør siden 1997, og da har vi riktignok vært i samme divisjon mange av de årene.

 

Bohinen har allerede lovet cupfinaleplass på Stabæk iår, kanskje litt klassisk Stabæk å gjøre. Dette kommer uansett ikke av seg selv, laget trenger støtte til kampen. Bli med til Sogndal.

 

Avreise 0830 fra Bekkestua, buss eller minibuss til vestlandet. Underveis blir det fin Stabækmusikk, pølse på bensinstasjon og kanskje din medbrakte leskedrikk. Turen vil sette deg tilbake 400 kroner eller mindre, avhengig av hvor mange som melder seg på. Meld deg på straks via webskjema på nettsiden (kommer straks) eller via PM til meg.

 

Og til dere banehoppere, Fosshaugene Campus vil for mange av dere være en ny fjær i hatten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 138
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Da er det 5 påmeldte til onsdagens Sogndaltur.

 

Fint hvis dere som teller på knappene gjør det fort, blir litt lettere å finne ut hva vi trenger av transport.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi kommer tilbake til Bekkestua til omlag klokken 2. Akkurat i tide til å få en time eller to på øyet før du skal på jobb eller vekkes av unger eller annet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fås billetter i boden på Fosshaugane?

 

 

Sogndal - Stabæk (NM 2008)

Førehandssal startar 15. juli. Er du Stabæksupporter må du ta kontakt med supporterklubben din for å få kjøpt billetter til supporterfeltet.

---------

Tydelig at de regner med mye folk på kampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Håper det er mange som tar turen fra Bærum. Hadde vært moro med et busslass til kampen.

Takk for tilliten, men en onsdag i fellesferien er litt ubeleilig for en kamp på vestlandet. Kommer nok en minibuss.

 

Forøvrig så ser vi at Saftgjengen har blitt flyttet til Felt H, fordi de ikke vet "kor mange blæringa som kjem". Søtt.

 

Når åpner puben deres? Bør vi beregne å komme noen timer før kamp eller rett på?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Håper det er mange som tar turen fra Bærum. Hadde vært moro med et busslass til kampen.

 

Velkommen tilbake. Deg har jeg ikke sett siden vi diskuterte motorvei for noen år siden...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Håper det er mange som tar turen fra Bærum. Hadde vært moro med et busslass til kampen.

 

Velkommen tilbake. Deg har jeg ikke sett siden vi diskuterte motorvei for noen år siden...

Kjell Oppseth-supporteren?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sogndal i skadetrøbbel?

 

Forøvrig fine pupper på han trenern... :blink:

 

http://fotball.aftenbladet.no/forstediv/article113821.ece

Hehe, siden vi holder på med mobbing om dagen. Hvordan går sangene om "vi oss puppene". Vi er jo såpass politisk korrekte at vi ikke synger det, men her kan vi gjøre et unntak.

"Show them to me" - Rodney Carrington

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Håper det er mange som tar turen fra Bærum. Hadde vært moro med et busslass til kampen.

 

Velkommen tilbake. Deg har jeg ikke sett siden vi diskuterte motorvei for noen år siden...

 

Uhm, det var ukjent. Kan ikkje akkurat sei eg husker det. Men kjekt å vere tilbake, håper det blir like kjekt etter kampen og:)

 

At vi må flytte fast plass er tragisk, det er meir enn nok plass å plassere bortesupporterne...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sogndalkampen er starten på en hektisk periode

30.07.08 18:00 NM / 4. runde NM--Sogndal-Stabæk

03.08.08 18:00 Tippeligaen --Stabæk Bodø/Glimt

06.08.08 19:00 Tippeligaen --Rosenborg Stabæk

10.08.08 18:00 Tippeligaen --Aalesund Stabæk

14.08.08 19:00 UEFA Cup / Kamp 1 Stabæk-Ukjent

Fem kamper på to uker. Jeg er spent på hvor mange som overlever...

Endret av enda en jævla islending
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Billetter til bortefeltet i Sogndal kjøpes ved inngangen til feltet. Vi skal bruke inngang nr 5.

 

Nei så fa.. om dikka skal,for der sitter eg,og då går dokker på hovestups uttatte :angry:

Og vi vinner (som på Nadderud for 2 år sidan på str.) 3-1,så det blir bomtur får alle Bæ(ææææææ)ringer på onsdag ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Billetter til bortefeltet i Sogndal kjøpes ved inngangen til feltet. Vi skal bruke inngang nr 5.

 

Nei så fa.. om dikka skal,for der sitter eg,og då går dokker på hovestups uttatte :angry:

Og vi vinner (som på Nadderud for 2 år sidan på str.) 3-1,så det blir bomtur får alle Bæ(ææææææ)ringer på onsdag ;)

Og jeg som ikke var sikker på om de hadde skikkelig mannfolk i sogndal. Godt at noen tar ansvar og kommer med de usakligheter og vage voldstrusler som må til for at alle involverte skal ha en hyggelig fotballopplevelse. Forresten er dere flyttet grunnet usikkerhet om hvor mange som kommer fra bærum.

 

Ha en god og skikkelig tøff dag! :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Billetter til bortefeltet i Sogndal kjøpes ved inngangen til feltet. Vi skal bruke inngang nr 5.

 

Nei så fa.. om dikka skal,for der sitter eg,og då går dokker på hovestups uttatte :angry:

Og vi vinner (som på Nadderud for 2 år sidan på str.) 3-1,så det blir bomtur får alle Bæ(ææææææ)ringer på onsdag ;)

 

Er det opp til meg, noe det sannsynligvis aldri blir, så er skoleferien i Sogndal kansellert neste sommer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Oppps :blink: skal ikke skremme Dere...Er alle velkommen til å se at det er Sogndalspillerne som "banker" høytflyvende Bæringer ut av cupen...( skal for sikkerhets skyld nevne at Bæringer her er Stabækspillerne,vis evnt. missforståelser )

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Oppps :blink: skal ikke skremme Dere...Er alle velkommen til å se at det er Sogndalspillerne som "banker" høytflyvende Bæringer ut av cupen...( skal for sikkerhets skyld nevne at Bæringer her er Stabækspillerne,vis evnt. missforståelser )

 

Bare jeg som ikke forstår hva denne knekten egentlig mener?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Oppps :blink: skal ikke skremme Dere...Er alle velkommen til å se at det er Sogndalspillerne som "banker" høytflyvende Bæringer ut av cupen...( skal for sikkerhets skyld nevne at Bæringer her er Stabækspillerne,vis evnt. missforståelser )

 

Bare jeg som ikke forstår hva denne knekten egentlig mener?

Jeg digger ham, og kommer til å gå inn på inngang 5 for å få SITTE ved siden av ham når han kommenterer kampen.

 

Men jeg tror kanskje ikke at dette blir et problem. Stabæksupportere reiser som kjent stort sett på større arenaer enn skoleplassen til Sogndal. Vi finner nok riktig inngang.

 

PS: Vi har to ledige plasser på transportmidlene, så ring tur-tlf imorgen for å sikre de siste plassene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bare jeg som ikke forstår hva denne knekten egentlig mener?

Jepp! Jeg skal oversette...

Oppps :blink: skal ikke skremme Dere...Er alle velkommen til å se at det er Sogndalspillerne som "banker" høytflyvende Bæringer ut av cupen...( skal for sikkerhets skyld nevne at Bæringer her er Stabækspillerne,vis evnt. missforståelser )

Oversatt til norsk:

Jeg er skikkelig tøff og har overdreven tro på mitt lags ferdigheter og jeg er skikkelig tøff. Jeg har sterk (og relativt ubegrunnet) antipati overfor bæringer, noe som ansees som tøft i min vennegjeng og derfor antar jeg at tydelig fokus på det punktet vil sette meg i respekt hos dere som sikkert ikke vet at resten av norge kaller det blærum *knis*.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bare jeg som ikke forstår hva denne knekten egentlig mener?

Jepp! Jeg skal oversette...

Oppps :blink: skal ikke skremme Dere...Er alle velkommen til å se at det er Sogndalspillerne som "banker" høytflyvende Bæringer ut av cupen...( skal for sikkerhets skyld nevne at Bæringer her er Stabækspillerne,vis evnt. missforståelser )

Oversatt til norsk:

Jeg er skikkelig tøff og har overdreven tro på mitt lags ferdigheter og jeg er skikkelig tøff. Jeg har sterk (og relativt ubegrunnet) antipati overfor bæringer, noe som ansees som tøft i min vennegjeng og derfor antar jeg at tydelig fokus på det punktet vil sette meg i respekt hos dere som sikkert ikke vet at resten av norge kaller det blærum *knis*.

 

Godt at han i det minste har vett til å tiltale overklassen med stor forbokstav.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Sogndal vs. De Blaa
×
×
  • Opprett ny...