Jump to content
Albert

Tor Marius Gromstad

Recommended Posts

Betyr det at vi ikke har spillertråd på alle spillere som vanligvis spiller på 2. laget???

Betyr det at vi ikke har spillertråd på alle spillere som vanligvis spiller på 2. laget???

Det har vi nok ikke.  Men jeg trodde det var tråd på ham fordi det var mye oppmerksomhet rundt overgangen hans fra Arendal til Stabæk.  Men det ble nok skrevet i andre tråder.

Spørsmålet hadde et snev av ironi og viste til dikusjonen om flytting av en tråd.....

Meget bra spill i siste 2div kamp mot Follo.

Kontrollert aggressivt stopperspill.

Bryter ofte, og i riktige situasjoner uten å ta for høy risiko mht "å selge seg".

I denne kampen mangler han "bare litt" på de kjappe offensive løsningsvalgene, og posisjonering når motstander kommer på løp fra bred kant. Uten skader blir denne gutten god.

:)

Hvordan går det med denne karen? Var vel småskadet under sesongoppkjøringen, men har ikke hørt noe mer...

Hva mener dere som har sett han på andrelaget? Etter det jeg har lest virker det som om han gjør det ganske bra som kaptein?

Han har vært BB i de seneste hjemmekampene. Tipper han er nestemann som får kamper i TL

Hva mener dere som har sett han på andrelaget? Etter det jeg har lest virker det som om han gjør det ganske bra som kaptein?

Han har vært BB i de seneste hjemmekampene. Tipper han er nestemann som får kamper i TL

Men på hvilken plass?

Men på hvilken plass?

Midtstopper!

Bare et år? Skeptisk. Virker litt som de nesten ikke har troen, men gir han et år til å vise seg frem på. Håper virkelig han slår gjennom også :)

Flott. Med en god treningsvinter, så bør han være et godt alternativ i forsvaret. Han er hovedsaklig midtstopper, eller hva?

Går IA sin kontrakt ut til nyttår?

Tor Marius har forlenget, hurra!

Stabak.no

Fy faen for en kamp!!

BB i mine øyne, 1.omgangen var det stor klasse over og i spann med JIH gjør han en fantastisk match..

2 fornyelser på under et år er på sin plass.

Virker som han vokser stort nå for hver kamp han får fra start, blir spennende å se hvordan han klarer seg mot Pedersen og co.

Takk Gromstad!

Innsatsen og aggressiviteten hans er noe helt annet enn den slappe holdningen til en viss midtstopperkollega og tidligere Lyn-gutt.

Synes Gromstad sin spillestill minner mer og mer på Segerstrøm med måten han angriper dueller og forsøker å bryte pasninger. Slike forsvarsspillere vet vi passer ekstremt bra på laget vårt. Fantastisk kamp igår og Huseklepp var kun en skygge av seg selv.

Synes han var BB, tett fulgt av Mix, Vegard og Hoff. Tapte vel ikke en duell?

Men nå må Stabæk være våkne og tenke ny kontrakt. Han har vel idag en ett årskontrakt. Venter vi til navnet hans blir stort der ute koster det + at det er en reell fare for at han tar en Rogne.

Her er de nye Stabæk-heltene

- Jeg bestemte meg for å kline til nå som jeg fikk sjansen. Og synes det gikk greit, sier stopperkjempen Tor-Marius Gromstad (20).

Som en Jamie Carragher moste han ballen unna alle farligheter, støtet foran spissene og lot seg aldri lure én mot én.

- Jeg var veldig tent før kampen. Det pirret i hele magen, sier han.

- Vi samlet oss i ring i garderoben før kamp og bestemte oss for å vise oss ordentlig fram. Jeg var skikkelig tent før kampen, sier Bjarni Olafur Eriksson (28).

Herlig!

Liker folk som blør for drakta, ikke folk som søler kebabsaus på den!!

Edited by Solobrus

Meget bra kamp i dag!

...nok en gang.

Håper virkelig vi er i forhandlinger om forlengelsen. Han fikk etter sigende ett år å vise seg fram på etter skadeproblemene i fjor.

Det må han ha klart nå.

Nok en god kamp av Gromstad, spillet hans virker mer og mer solid. Litt sikrere klareringer så er jeg veldig fornøyd.

hva skjedde med Gromstad i går? Ikke en kjip og langvarig skade, vel?