Gå til innhold

Kamptråd: RBK-Stabæk


Håvard
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Litt usikker på om det har noe å si men Traore og Stadsgaard er jaffal ute

 

Hepp,

 

Det har det nok, Stadsgaard er den beste stopperen til RBK og Traore er etter min mening den beste av Afrikanerne deres så det er bare fint at de mangler...

 

@ringo

 

 

Antatt Rosenborg-lag:

 

Rune Jarstein

 

Roar Strand - Andreas Nordvik - Alejandro Lago - Roy Miller

 

Marek Sapara - Vadim Demidov - Alexander Tettey - Per Ciljan Skjelbred

 

Didier Konan - Steffen Iversen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg kommer til å kjøre oppover fra hamar onsdag morgen og ned igjen torsdag... Så hvis noen av en eller annen merkelig grunn skulle befinne seg på strekningen - og vil på kamp - er det bare å skrike ut!!

Endret av Bjørn
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Troppen:

 

1 Jon Knudsen

2 Niklas Sandberg

3 Jon Inge Høiland

4 Mike Kjølø

6 Tom Stenvoll

7 Henning Hauger

9 Christian Keller

10 Veigar Pall Gunnarsson

11 Daniel Nannskog

13 Pálmi Rafn Pálmason

15 Morten M. Skjønsberg

17 Pontus Farnerud

19 Johan Andersson

22 Iven Austbø

25 Alanzinho

26 Bjørnar Holmvik

29 Jan Tømmernes

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når vil vi være framme i bekkestua? Med tanke på videre kollektivtrafikk derifra.

 

Du kjører jo med oss, gjør du ikke det? (9-seter + 5-seter) Da kan jeg sikkert bare svippe deg hjem. Så blir mor glad.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når vil vi være framme i bekkestua? Med tanke på videre kollektivtrafikk derifra.

 

Du kjører jo med oss, gjør du ikke det? (9-seter + 5-seter) Da kan jeg sikkert bare svippe deg hjem. Så blir mor glad.

 

Den settes pris på. Det blir store bussen som kjører oppover altså?

Endret av MortenK
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når vil vi være framme i bekkestua? Med tanke på videre kollektivtrafikk derifra.

 

Du kjører jo med oss, gjør du ikke det? (9-seter + 5-seter) Da kan jeg sikkert bare svippe deg hjem. Så blir mor glad.

 

Den settes pris på. Det blir store bussen som kjører oppover altså?

 

Du kan sitte på med hvem du vil på vei opp, men av forsikringshensyn kjører jeg Fiesta 5-seter begge veier. Takk til Potter som redda 9-seteren i siste liten!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Og hvem går da ut? Regner med at PF også skal inn, så da må vel JA ut?

Forøvrig betryggende å se en 17-mannstropp der det vel egentlig bare er Tømmernes som er "stallfyll", de resterende er vel alle nært opp mot aktuelle for start 11eren

Lenke til innlegg
Del på andre sider


tenker det samme. når vi også "mangler" Annan, E. Olsen og Stenersen i troppen begynner man å ane god bredde. blir spennende å se hvor lenge det varer. aka hvor mange forsvinner/leies ut igjen i dette vinduet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Liker absolutt ikke at Annan er ute mot RBK. Han er så utrolig viktig for å stabilisere midtbanen. Får håpe Farnerud innehar bare litt av de samme kvalitetene!

 

Er usikker idag. Første mål vinner tror jeg...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva er mulighetene for å kjøpe kampbillett på tv2sport ? Deres nettsider er direkte håpløse og umulig å finne frem på.

 

(Og mitt TV2 sport abonnement ligger igjen i leiligheten.. )

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva er mulighetene for å kjøpe kampbillett på tv2sport ? Deres nettsider er direkte håpløse og umulig å finne frem på.

 

(Og mitt TV2 sport abonnement ligger igjen i leiligheten.. )

 

Kampbillett TV2 Sumo (webtv) er eneste mulighet, såvidt jeg vet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva er mulighetene for å kjøpe kampbillett på tv2sport ? Deres nettsider er direkte håpløse og umulig å finne frem på.

 

(Og mitt TV2 sport abonnement ligger igjen i leiligheten.. )

 

Kampbillett TV2 Sumo (webtv) er eneste mulighet, såvidt jeg vet.

Gå til TV2s Livesenter og klikk på kampen i listen til venstre, så er du i gang.

Endret av Totto
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Syns vi er favoritter i denne kampen når vi er mer stabile en RBK og har et bedre Toppnivå inne og tror vi vinner, selvom det fort kan bli uavgjort, kanskje Stenvoll kommer inn å avgjør kampen med en goal hadde vært herlig

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Syns vi er favoritter i denne kampen når vi er mer stabile en RBK og har et bedre Toppnivå inne og tror vi vinner, selvom det fort kan bli uavgjort, kanskje Stenvoll kommer inn å avgjør kampen med en goal hadde vært herlig

 

 

Vi burde være favoritter, men Rbk har bra spillere og spiller mot tippeligalederne så de er nok extra tente i dag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Iflg Aftenposten skal vi spille 4-3-2 i dag:

JK

JIH-MMS-MK-BH

PF-JA-Alan

VPG-DN

 

Det er greit nok at vi er bedre enn RBK, men vi trenger ikke å gi de noen fordeler. Regner med at CK tar hø midtbane

 

Edit: FXTV setter DN på ve kant og VPG alene på topp. Morsomme oppstillinger i grunn

Endret av Håvard
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Iflg Aftenposten skal vi spille 4-3-2 i dag:

JK

JIH-MMS-MK-BH

PF-JA-Alan

VPG-DN

 

Det er greit nok at vi er bedre enn RBK, men vi trenger ikke å gi de noen fordeler. Regner med at CK tar hø midtbane

 

Edit: FXTV setter DN på ve kant og VPG alene på topp. Morsomme oppstillinger i grunn

Vi starter vel med 11?

 

Rbk:

Jarstein

Strand Lago Nordvik Miller

Sappara Demidov Tettey Skjelbreid

 

Konan Ivers

Endret av Morten
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: RBK-Stabæk
×
×
  • Opprett ny...