Gå til innhold

Sesongkortholdere


frits
 Del

Anbefalte innlegg


Hei,

Grattis med gjeninntatt tabelltopp alle blaa hjerter.. Må si sambarytmer fra Rio satte et fantastisk preg rundt kampen igår.

 

Vi som har sesongkort, vil billettene gjelde for UEFA cup? Gleder meg som en unge til Rennes matchen.

Takk for svar!

 

Frits

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hei,

Grattis med gjeninntatt tabelltopp alle blaa hjerter.. Må si sambarytmer fra Rio satte et fantastisk preg rundt kampen igår.

 

Vi som har sesongkort, vil billettene gjelde for UEFA cup? Gleder meg som en unge til Rennes matchen.

Takk for svar!

 

Frits

Trenger neppe egen tråd for dette, men svaret er Nei. Her må det kjøpes egen billett.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hei,

Grattis med gjeninntatt tabelltopp alle blaa hjerter.. Må si sambarytmer fra Rio satte et fantastisk preg rundt kampen igår.

 

Vi som har sesongkort, vil billettene gjelde for UEFA cup? Gleder meg som en unge til Rennes matchen.

Takk for svar!

 

Frits

Trenger neppe egen tråd for dette, men svaret er Nei. Her må det kjøpes egen billett.

 

 

du får unnskylde.. Førstegangsbruker :) Så lenge temaet er blått bør det vel være åpenhet for diskusjon!

Takk for svar

Lenke til innlegg
Del på andre sider


hva vil da billettene på ståtribunen koste? og er det da muligheter for at jeg kan få andre venner uten sesongkort med inn på ståfeltet?

 

Da vil det nok kun være medlemsskap som gjelder på feltet ja, sesongkortholderne reserverer ingen plasser.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


hva vil da billettene på ståtribunen koste? og er det da muligheter for at jeg kan få andre venner uten sesongkort med inn på ståfeltet?

 

Må ikke Stabæk stenge av ståtribunen på uefa-cupmatcher?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


hva vil da billettene på ståtribunen koste? og er det da muligheter for at jeg kan få andre venner uten sesongkort med inn på ståfeltet?

 

Må ikke Stabæk stenge av ståtribunen på uefa-cupmatcher?

Temmelig sikker på det. Vi får prøve oss på q-feltet?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå var det jeg som var sløv! Ja, vi får bare klynge oss sammen på nabosetene, jeg gjetter på at det ikke blir mange sittende på den kanten av fornebulandet. Altså fritt fram så lenge du er medlem.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Kanskje totalt galt sted å spørre (fant ikke bedre i farten), men om jeg kjøper sesongkort nå, så vil det koste det samme som om jeg kjøpte det før sesongstart? Tenkte jeg skulle finne ut hvor mange flasker jeg må pante for å havne på kortsiden med min "operastemme" (hyene med ballene surret rundt leggen) og hopping (8 tonns flodhest skaper gynging sies det...).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kanskje totalt galt sted å spørre (fant ikke bedre i farten), men om jeg kjøper sesongkort nå, så vil det koste det samme som om jeg kjøpte det før sesongstart? Tenkte jeg skulle finne ut hvor mange flasker jeg må pante for å havne på kortsiden med min "operastemme" (hyene med ballene surret rundt leggen) og hopping (8 tonns flodhest skaper gynging sies det...).

 

Sesongkortet jeg kjøpte i dag kostet nøyaktig like mye som det gjorde da jeg ikke kjøpte det i vinter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kanskje totalt galt sted å spørre (fant ikke bedre i farten), men om jeg kjøper sesongkort nå, så vil det koste det samme som om jeg kjøpte det før sesongstart? Tenkte jeg skulle finne ut hvor mange flasker jeg må pante for å havne på kortsiden med min "operastemme" (hyene med ballene surret rundt leggen) og hopping (8 tonns flodhest skaper gynging sies det...).

Så vidt jeg vet vil sesongkortet koste det samme som ved sesongstart - det vil vel lønne seg å kjøpe enkeltbilletter når det er så få kamper igjen...

 

Det er ingen krav til sangstemme og kropp annet enn at begge deler brukes så godt man kan :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er 5 hjemmekamper igjen. Enkeltbillett koster 170. 5*170=850. Ergo har man kommet så langt i sesongen at det ikke lønner seg med mindre man har store alternativkostnader ved å kjøpe enkeltbillett til hver kamp.

 

Stoler ikke helt på Billettservice, og koster noen kroner for meg å reise fra Nesodden til Bekkestua. Verste fall kan jeg sikkert bare kjøpe billett på stadion før kamp? Føler meg bra idiot som ikke har oversikt på dette gitt.. Får ta en tur til Tangen Centrum, eller Sunnaas Sykehus her ute og selge meg litt. Kanskje jeg får inn et par hundre der!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kanskje totalt galt sted å spørre (fant ikke bedre i farten), men om jeg kjøper sesongkort nå, så vil det koste det samme som om jeg kjøpte det før sesongstart? Tenkte jeg skulle finne ut hvor mange flasker jeg må pante for å havne på kortsiden med min "operastemme" (hyene med ballene surret rundt leggen) og hopping (8 tonns flodhest skaper gynging sies det...).

 

Synes Stabæk burde spandert ett sesongkort på deg jeg som takk for all den innsatsen som legges ned i Stabæk TV. Etter som jeg har forstått så gjøres dette gratis på fritiden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hantro76:

Takk for det, og stemmer at det er fritiden som er blitt brukt. Men Stabæk trenger jo all den økonomi som de kan få, så klarer jeg skrape litt så blir det da noen kamper ihvertfall. Har merket jeg føler meg litt malplassert på pressetribunen. Hyler og heier og roper med Morten Tveit (trener for 2.laget og jr.laget, analyerer a-lagskampene), men faller ikke helt i popularitet hos pressen med bråket fra oss...hehe :)

 

BlaaDrømArena:

Balle, da vet jeg ihvertfall hva jeg må kjempe for.

Endret av JonasM
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hantro76:

Takk for det, og stemmer at det er fritiden som er blitt brukt. Men Stabæk trenger jo all den økonomi som de kan få, så klarer jeg skrape litt så blir det da noen kamper ihvertfall. Har merket jeg føler meg litt malplassert på pressetribunen. Hyler og heier og roper med Morten Tveit (trener for 2.laget og jr.laget, analyerer a-lagskampene), men faller ikke helt i popularitet hos pressen med bråket fra oss...hehe :)

 

BlaaDrømArena:

Balle, da vet jeg ihvertfall hva jeg må kjempe for.

Har dere ikke egen bås?? Det hadde ihvertfall mr. Tveit på Nadderud...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kanskje totalt galt sted å spørre (fant ikke bedre i farten), men om jeg kjøper sesongkort nå, så vil det koste det samme som om jeg kjøpte det før sesongstart? Tenkte jeg skulle finne ut hvor mange flasker jeg må pante for å havne på kortsiden med min "operastemme" (hyene med ballene surret rundt leggen) og hopping (8 tonns flodhest skaper gynging sies det...).

 

Himmel. Med den jobben du gjør, så skal det ikke være nødvendig med noe utlegg overhodet.

 

Jeg sponser glatt. Send en PM eller hva som helst. Kontonummer/ cash, eller hva pokker. It's on me.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


hvis du ikke rekker aapningstidene til butikken/har problemer med aa komme deg til bekkestua, kan du sikkert spörre noen venner om de kan kjöpe billetter til deg. og saa treffes dere för kampen - enten paa blaa eller paa stadion. det er ihvertfall det jeg gjör (er vel litt anstrengende aa reise fra hamburg til bekkestua hver gang man trenger en billett ;) ) - og det funker veldig bra.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kanskje totalt galt sted å spørre (fant ikke bedre i farten), men om jeg kjøper sesongkort nå, så vil det koste det samme som om jeg kjøpte det før sesongstart? Tenkte jeg skulle finne ut hvor mange flasker jeg må pante for å havne på kortsiden med min "operastemme" (hyene med ballene surret rundt leggen) og hopping (8 tonns flodhest skaper gynging sies det...).

 

Himmel. Med den jobben du gjør, så skal det ikke være nødvendig med noe utlegg overhodet.

 

Jeg sponser glatt. Send en PM eller hva som helst. Kontonummer/ cash, eller hva pokker. It's on me.

 

Jeg er i så fall gjerne med på spleiselaget :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sinnsykt hyggelig Hantro76 og Per S, men kan ikke takke ja til det. Takker likevel mye for støtten, men tror jeg gjør som anbefalt tidligere, kjøpe kampbillett til de kampene jeg har mulighet til :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kanskje totalt galt sted å spørre (fant ikke bedre i farten), men om jeg kjøper sesongkort nå, så vil det koste det samme som om jeg kjøpte det før sesongstart? Tenkte jeg skulle finne ut hvor mange flasker jeg må pante for å havne på kortsiden med min "operastemme" (hyene med ballene surret rundt leggen) og hopping (8 tonns flodhest skaper gynging sies det...).

 

Himmel. Med den jobben du gjør, så skal det ikke være nødvendig med noe utlegg overhodet.

 

Jeg sponser glatt. Send en PM eller hva som helst. Kontonummer/ cash, eller hva pokker. It's on me.

 

Jeg er i så fall gjerne med på spleiselaget :)

 

Jeg er også med glede med på dette spleiselaget!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kanskje totalt galt sted å spørre (fant ikke bedre i farten), men om jeg kjøper sesongkort nå, så vil det koste det samme som om jeg kjøpte det før sesongstart? Tenkte jeg skulle finne ut hvor mange flasker jeg må pante for å havne på kortsiden med min "operastemme" (hyene med ballene surret rundt leggen) og hopping (8 tonns flodhest skaper gynging sies det...).

 

Himmel. Med den jobben du gjør, så skal det ikke være nødvendig med noe utlegg overhodet.

 

Jeg sponser glatt. Send en PM eller hva som helst. Kontonummer/ cash, eller hva pokker. It's on me.

 

Jeg er i så fall gjerne med på spleiselaget :)

 

Jeg er også med glede med på dette spleiselaget!

 

Me too.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Med meg er vi seks personer som er med på spleisingen.

 

Seks stykker til så får vi en utgift på hele 100 kroner hver.

 

Det kan du vel ikke takke nei til JonasM?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Sesongkortholdere
×
×
  • Opprett ny...