Gå til innhold

Nadderud snart utsolgt


Rich
 Del

Anbefalte innlegg


E-cup hjemme - men Naderud tar bare 3800 personer på torsdag

 

Billettsalget så langt kan tyde på at det blir utsolgt

 

Stabæk Support sitt vanlige felt er stengt grunnet UEFA's regeler om "all-seater"

 

Vi skal i stedet stå på felt U og T

 

Billettene til disse falte koste 100 spenn og selges i dag i Stabækbutikken (12-18)

og i kveld på Onkel Blaa fra 1815-2300 (eller så lenge vi har billetter)

 

HUSK MEDLEMSKORT

 

LØP OG KJØP

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Billettsalget så langt kan tyde på at det blir utsolgt

 

 

Dette kan bekreftes, opplevde verdens herligste kø i går:

 

Et drøyt kvarter(!) foran disken i stabækbutikken for å fikse billetter til ukens kamper.

 

 

Dette må da være rekord?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Billettsalget så langt kan tyde på at det blir utsolgt

 

 

Dette kan bekreftes, opplevde verdens herligste kø i går:

 

Et drøyt kvarter(!) foran disken i stabækbutikken for å fikse billetter til ukens kamper.

 

 

Dette må da være rekord?

 

I følge denne artikkelen sier Stabæk selv noe helt annet, de tror kun det kommer 2500 tilskuere, noe som i så fall er litt pinlig

 

http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle192393.ece

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I følge denne artikkelen sier Stabæk selv noe helt annet, de tror kun det kommer 2500 tilskuere, noe som i så fall er litt pinlig

 

http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle192393.ece

 

Fra artikkelen: "Da må vi nemlig sette av store deler av hovedtribunen til presse. UEFA krever plass for inntil 500 pressefolk."

 

Wtf!? 500 pressefolk på Nadderud! :blink:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I følge denne artikkelen sier Stabæk selv noe helt annet, de tror kun det kommer 2500 tilskuere, noe som i så fall er litt pinlig

 

http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle192393.ece

 

Fra artikkelen: "Da må vi nemlig sette av store deler av hovedtribunen til presse. UEFA krever plass for inntil 500 pressefolk."

 

Wtf!? 500 pressefolk på Nadderud! :blink:

Det er jo i så fall hvis vi kommer til gruppespillet - da kan vi risikere å møte noen store europeiske klubber. Kan jo tenke meg at AC Milan på Nadderud ville trekke en del pressefolk! Men 500 hørtes jo mye ut...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg måtte kjøpe billetter over billettservice.no. Skulle ha 7 billetter og Y feltet var det eneste hvor det var 7 ledige ved siden av hverandre. Lenge siden jeg har sittet på Fornebulandet, men tror jeg fikk dårlige billetter. Rad 2, sete 12-18. Noen som vet sånn ca. hvordan sikten er? Håper for guds skyld vi ikke sitter rett bak spillerbåsen... Utrolig dårlig at det ikke finnes en oversikt over hvilke plasser som er ledige på billettservice. Noe lignende det systemet kino1 har når du forhåndsbestiller over nettet hadde vært kjekt i stedet for: best tilgjengelige <_<

Endret av Dancin' Devil
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg måtte kjøpe billetter over billettservice.no. Skulle ha 7 billetter og Y feltet var det eneste hvor det var 7 ledige ved siden av hverandre. Lenge siden jeg har sittet på Fornebulandet, men tror jeg fikk dårlige billetter. Rad 2, sete 12-18. Noen som vet sånn ca. hvordan sikten er? Håper for guds skyld vi ikke sitter rett bak spillerbåsen... Utrolig dårlig at det ikke finnes en oversikt over hvilke plasser som er ledige på billettservice. Noe lignende det systemet kino1 har når du forhåndsbestiller over nettet hadde vært kjekt i stedet for: best tilgjengelige <_<

 

 

http://www.stabak.no/content/view/2124/356/

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er fortsatt ledige billetter til feltene til Stabæk Support imorgen. Hvis disse feltene ikke blir solgt er det litt pinlig eller hva?

 

Kjære sesongkorthaver med Stabæk Support: En UEFA-kamp er ikke mindre viktig enn cup eller serie, tvert i imot, for mange av spillerne er dette en av de viktigste kampene i året. Det er mye publisitet i disse kampene, og hvis vi skulle gå videre er det ære på størrelse med Anderlecht, Cupfinale og Rbk's bragder på 90-tallet.

 

Få håret ut av øyet og kom dere på kamp.

 

100,- i billettbodene fra kl. 12. torsdag 14. august.

 

Sees på kamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg kjenner nærmere ti SS-sesongkortholdere som prioriterer kick-off på BI framfor matchen i morgen. Ballesleikere!

 

Edit: *kjente

 

Da har de trolig ikke vært på kick-off på BI før. Det er ultratragiske greier

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg kjenner nærmere ti SS-sesongkortholdere som prioriterer kick-off på BI framfor matchen i morgen. Ballesleikere!

 

Edit: *kjente

 

Da har de trolig ikke vært på kick-off på BI før. Det er ultratragiske greier

 

Det kan jeg forsåvidt skrive under på (dog noen år siden jeg var på det).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg kjenner nærmere ti SS-sesongkortholdere som prioriterer kick-off på BI framfor matchen i morgen. Ballesleikere!

 

Edit: *kjente

 

Kick-off på BI ferdig idag og meget vellykket! Jeg møtte på alltidblaa på BI og vi begge konkluderte at det var et enkelt valg hva vi begge skulle gjøre på torsdags kvelden, nemlig Stabæk match.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg kjenner nærmere ti SS-sesongkortholdere som prioriterer kick-off på BI framfor matchen i morgen. Ballesleikere!

 

Edit: *kjente

 

Kick-off på BI ferdig idag og meget vellykket! Jeg møtte på alltidblaa på BI og vi begge konkluderte at det var et enkelt valg hva vi begge skulle gjøre på torsdags kvelden, nemlig Stabæk match.

HEY! øyvinddobbeltv jo!

 

postgirobygget opp i rævva, her er det stabækkamp som gjelder!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som har status på billettsalg?

 

Verken billettmaskinen på 7-eleven eller narvesen i Asker funket igår kveld, og da mistet jeg reservasjonen hos billettservice.

 

Må altså kjøpe på stadion. Noen som vet om eller når det blir fullt?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som har status på billettsalg?

 

Verken billettmaskinen på 7-eleven eller narvesen i Asker funket igår kveld, og da mistet jeg reservasjonen hos billettservice.

 

Må altså kjøpe på stadion. Noen som vet om eller når det blir fullt?

 

Kan du ikke bare printe ut billetten når du bestiller på Billettservice?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som har status på billettsalg?

 

Verken billettmaskinen på 7-eleven eller narvesen i Asker funket igår kveld, og da mistet jeg reservasjonen hos billettservice.

 

Må altså kjøpe på stadion. Noen som vet om eller når det blir fullt?

 

Kan du ikke bare printe ut billetten når du bestiller på Billettservice?

Ikke til Stabæk-kamper. Det avhenger av spillestedet, og Nadderud lar deg ikke få den muligheten. I hvert fall fikk ikke jeg muligheten når jeg bestilte til UEFA/Cup-camp.

Men det er mulig til f.eks. Ullevaal, som har automater som leser strekkoden på utskriften.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


"Utsolgt". 2800 og noe, med kapasitet på 3800.....skuffende at det ikke var smekkfullt når laget spiller kremfotball.

Skuffene, det var en utrolig morsom kamp. Folk burde stå i kø for å se Stabæk spille mot et kvailitetslag.

 

Det skal vel nevnes at det ikke var fryktelig intelligent å opprette denne tråden "snart utsolgt" to dager før kampen. Tror overraskende mange er inne og leser her på forumet, som kanskje da velger å la være og dra for å kjøpe billetter.

Bare en liten tanke..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


"Utsolgt". 2800 og noe, med kapasitet på 3800.....skuffende at det ikke var smekkfullt når laget spiller kremfotball.

Skuffene, det var en utrolig morsom kamp. Folk burde stå i kø for å se Stabæk spille mot et kvailitetslag.

 

Det skal vel nevnes at det ikke var fryktelig intelligent å opprette denne tråden "snart utsolgt" to dager før kampen. Tror overraskende mange er inne og leser her på forumet, som kanskje da velger å la være og dra for å kjøpe billetter.

Bare en liten tanke..

 

Personlig tror jeg de fleste her på forumet enten er på alle hjemmekaper eller ingen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg skal (naiv som jeg var) innrømme at da jeg leste her om lange køer da billettene ble lagt ut i butikken + salget på Blaa, i tillegg til denne tråden, tenkte at løpet var kjørt og benket meg for å se den på TV, selv om jeg nesten kunne sett den fra verandaen. Jeg var helt sikkert dum, men var sannsynligvis ikke den eneste heller.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg skal (naiv som jeg var) innrømme at da jeg leste her om lange køer da billettene ble lagt ut i butikken + salget på Blaa, i tillegg til denne tråden, tenkte at løpet var kjørt og benket meg for å se den på TV, selv om jeg nesten kunne sett den fra verandaen. Jeg var helt sikkert dum, men var sannsynligvis ikke den eneste heller.

 

Jo, å være så dum tror jeg du er alene om

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg skal (naiv som jeg var) innrømme at da jeg leste her om lange køer da billettene ble lagt ut i butikken + salget på Blaa, i tillegg til denne tråden, tenkte at løpet var kjørt og benket meg for å se den på TV, selv om jeg nesten kunne sett den fra verandaen. Jeg var helt sikkert dum, men var sannsynligvis ikke den eneste heller.

 

Hvis du nesten kan se kampen fra verandaen kan det umulig være for mye slit å stikke ned for å se om det er utsolgt?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg skal (naiv som jeg var) innrømme at da jeg leste her om lange køer da billettene ble lagt ut i butikken + salget på Blaa, i tillegg til denne tråden, tenkte at løpet var kjørt og benket meg for å se den på TV, selv om jeg nesten kunne sett den fra verandaen. Jeg var helt sikkert dum, men var sannsynligvis ikke den eneste heller.

 

Jo, å være så dum tror jeg du er alene om

 

Tviler jeg sterkt på. Personlig har jeg flere bekjente som valgte å ikke dra pga "utsolgt" stadion. Videre tror jeg det blir for bombastisk å si at folk enten er på alle hjemmekampene eller ikke er på noen av dem. Stabæk er en klubb i stor vekst, også publikumsmessig, og man kan vel ikke regne med at alle som kaller seg stabæk supportere er på alle hjemmekampene - selvom det selvfølgelig ville vært optimalt!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nadderud snart utsolgt
×
×
  • Opprett ny...