Gå til innhold

Stabæk - Molde den 29.09.08 19:00


peas on earth
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Når/hvor er det oppmøte om man har lyst til å vie arbeidskraft til TIFO? om det blir noen til denne kampen?

 

Godt at spørsmålet kommer den veien :) Det er tanker om et banner, men mange er borte (meg inkl.) Send en PM til alltidblaa du, han har siste nytt på evt hva og når ting skjer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Viktig viktig viktig match i morgen! Jeg bare ser for meg hvor ekstremt deilig det hadde vært med en 6 (egentlig 7 :rolleyes: ) og KUN 4 runder igjen å spille! Håper ikke høstferien setter ødlegger litt av stemningen med færre folk en vanlig! Men har faen meg troen...Molde kommer sikkert til å legge seg jævlig lavt, noe som vil passe oss meget bra :D vel møtt! Alltid. Uansett!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


All erfaring med denne klubben tilsier at vi får en på trynet i dag. Molde var ikke noe dårligere enn oss i semien.

 

Nervøs som faen.

Samtidig har vi vel særdeles liten erfaring i den situasjonen vi er i nå - med Janne ved roret. ;) Tror vi ror dette i land, men nervøs som rakkern selv allikevel.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg vet ikke hvordan det er med dere, men jeg håper vi vinner i dag.

 

Neida. Men man skal ha i baktankene at dersom vi hadde spilt 10 kamper på rad mot Molde på Nadderud, så hadde vi kanskje tapt 2, spilt uavjort 3 og vunnet resten (altså 5 red. anm). Selv om Alzheimer er sikker på at dette kommer til å gå i dass, og at bjørneskinn er noe dritt osv. så har han faktisk litt rett. Med litt ulfaks blir det ikke 3 poeng i dag.

 

Håper dere satt pris på denne dyptpløyende statistiske analysen.

Endret av atleten
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg vet ikke hvordan det er med dere, men jeg håper vi vinner i dag.

 

Neida. Men man skal ha i baktankene at dersom vi hadde spilt 10 kamper på rad mot Molde på Nadderud, så hadde vi kanskje tapt 2, spilt uavjort 3 og vunnet resten (altså 5 red. anm). Selv om Alzheimer er sikker på at dette kommer til å gå i dass, og at bjørneskinn er noe dritt osv. så har han faktisk litt rett. Med litt ulfaks blir det ikke 3 poeng i dag.

 

Håper dere satt pris på denne dyptpløyende statistiske analysen.

 

Heldigvis har jeg ingen ulfaks, så det går nok veien skal du se.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


All erfaring med denne klubben tilsier at vi får en på trynet i dag. Molde var ikke noe dårligere enn oss i semien.

 

Nervøs som faen.

 

Her er det vel greit å huske på at vi ikke var spesielt gode i store deler av kampen på onsdag. Likevel vant vi 3-0, og Molde hadde to sjanser. Kan ikke skjønne annet enn at en normal prestasjon av oss gir hjemmeseier.

 

I tillegg synes jeg gutta spiller med mer pondus (eller "champinoship swagger" som de sier i andre land) enn tidligere, og ikke lar seg vippe så lett av pinnen (bortsett fra av T hauge da). Vi bør også være langt mer motiverte enn Molde foran denne kampen, etter at Jonevret langt på vei avlyste resten av sesongen etter forrige kamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Veigar og Janne får det til å høres så enkelt ut - mine nerver roa seg mye etter å ha lest dette!

Jeg ble ikke spesielt beroliget. Det grenser jo til arroganse og skråsikkerhet... er det heldig?

Nei da, er ikke arroganse eller skråsikkerhet - er selvsikkerhet og visshet om at man har flere taktikker som kan funke! ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja folkens, dette er kanskje årets viktigste kamp! Merker at jeg er nervøs... Særlig fordi MMS er ute av forsvarsleddet. Noen som vet om Høiland spilte noe særlig som stopper i Malmö? Ellers så er det positivt at Moström ikke spiller. Synes han var en av de bedre for Molde sist. Rindarøy har et farlig venstreben som vi slipper. Alt i alt har jeg en litt negativ følelse, men følelsene lagt til side så er det jo ingen tvil om at vi bør vinne! Forza Stabæk!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er skeptisk til å bruke Gromstad fra start. Føler vi trenger mest mulig rutine i en slik kamp.

 

Hvis man ikke kan la ungutter debutere i kamper mot nesten-bunnlag som ikke har noe å spille om, når skal man egentlig slippe dem til da? Se på Lyn og hva de har fått til ved å slippe til ungutter som presterer godt. Synes ikke tanken på Høiland sin litt nochalante stil i midtforsvaret beroliger meg noe mer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk - Molde den 29.09.08 19:00
×
×
  • Opprett ny...