Gå til innhold

Brann - Stabæk søndag 19. oktober kl 20:00


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


TV-kampene for Tippeligaens 24. serierunde er endelig satt opp. Brann - Stabæk blir rundens hovedkamp og går som nevnt kl 20:00.

 

Flybillettene til Bergen koster fra 490 kroner fredag, lørdag eller søndag med SAS eller Norwegian. Ingen mulighet for fly hjem etter matchen. Natt-tog eller morgenfly mandag er to alternativ.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 242
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Ellers lar det seg kombinere med 2. lagskamp på Fagernes lørdag 13.00. Har selv planer om å se denne før jeg reiser videre til Bergen lørdag ettermiddag. Om noen finner dette interessant så kan man gi beskjed. Hjemreise etter kamp, evt. mandag morgen (med andre ord en eller to overnattinger i Bergen).

 

Ellers håper jeg det blir full(e) buss(er).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kjøpes billettene i porten på stadion?

 

Brann var forferdelig ufleksible på billettsalg mot Lyn. Billettene måtte kjøpes på nettet på kort varsel og salget stoppet onsdag morgen når kampen var på søndag (nå). Etter det var det ikke mulig å få tak i billett, tross ledige plasser... Håper de tar til vettet før kampen vår...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da var turen bestillt. Morgenfly hjem mandag morgen kl 06:10 koster nå kun 299 med Norwegian!

 

Det blir sikkert konge i bergen når vi skal feire gullet på bekkestua...

 

 

Det blir sikkert konge på Bekkestua når spillere og supportere skal feire gullet i Bergen...

 

 

Ingen kommer seg hjem med fly fra Bergen søndag kveld.

Endret av Slum
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da var turen bestillt. Morgenfly hjem mandag morgen kl 06:10 koster nå kun 299 med Norwegian!

 

Det blir sikkert konge i bergen når vi skal feire gullet på bekkestua...

 

 

Så du er ikke med og "fórer kua" (som du så fint sier det) på bortekamper altså?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da var turen bestillt. Morgenfly hjem mandag morgen kl 06:10 koster nå kun 299 med Norwegian!

 

Det blir sikkert konge i bergen når vi skal feire gullet på bekkestua...

 

 

Så du er ikke med og "fórer kua" (som du så fint sier det) på bortekamper altså?

 

Har aldri vært på en bortekamp i hele mitt liv jeg.

 

Skjønner ikke hva det har i denne tråden å gjøre med mindre noen er hårsåre utover det normale.

Endret av Mortimer
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da var turen bestillt. Morgenfly hjem mandag morgen kl 06:10 koster nå kun 299 med Norwegian!

 

Det blir sikkert konge i bergen når vi skal feire gullet på bekkestua...

 

 

Det blir sikkert konge på Bekkestua når spillere og supportere skal feire gullet i Bergen...

 

 

Ingen kommer seg hjem med fly fra Bergen søndag kveld.

 

Det tror jeg ikke før jeg får se det. Men nå er jo ikke problemstillingen noe å ta hensyn til enda.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da var turen bestillt. Morgenfly hjem mandag morgen kl 06:10 koster nå kun 299 med Norwegian!

 

Det blir sikkert konge i bergen når vi skal feire gullet på bekkestua...

 

 

Det blir sikkert konge på Bekkestua når spillere og supportere skal feire gullet i Bergen...

 

 

Ingen kommer seg hjem med fly fra Bergen søndag kveld.

 

Hvor møtes vi før/etter kamp?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ingen kommer seg hjem med fly fra Bergen søndag kveld.

Kan ikke SS chartre et gullfly ala-Brann i fjor dersom det ligger til rette for gullfeiring?

(da gullfeiringen måtte utsettes grunnet en gedigen miss av Puseklepp rett før slutt)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kjøpes billettene i porten på stadion?

 

Brann var forferdelig ufleksible på billettsalg mot Lyn. Billettene måtte kjøpes på nettet på kort varsel og salget stoppet onsdag morgen når kampen var på søndag (nå). Etter det var det ikke mulig å få tak i billett, tross ledige plasser... Håper de tar til vettet før kampen vår...

 

Det var ikke hele sannheten som kom frem i forbindelse med kampen mot Lyn. Det var mulig å kjøpe billett i døren før kampen. Brann ønsker kun å få en pekepinn på hvor mange som kommer. Bortefeltet tar 850 stykker, men om SS ikke stiller med f.eks flere enn 200 så blir feltet delt opp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ingen kommer seg hjem med fly fra Bergen søndag kveld.

Kan ikke SS chartre et gullfly ala-Brann i fjor dersom det ligger til rette for gullfeiring?

(da gullfeiringen måtte utsettes grunnet en gedigen miss av Puseklepp rett før slutt)

 

Hvis du har 300 000 kr å stille i sikkerhet :) Dessuten tror jeg ikke sas vil gi oss ståplasser ombord. Noe som jo er en fanesak for oss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan ikke SS chartre et gullfly ala-Brann i fjor dersom det ligger til rette for gullfeiring?

Hvis du har 300 000 kr å stille i sikkerhet :) Dessuten tror jeg ikke sas vil gi oss ståplasser ombord. Noe som jo er en fanesak for oss.

Flyr forsvaret fortsatt Herkules? :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det hadde vært sykt gira. Fint gull Herkules fly fullt av $$!

Det blir vel evt. gullfest på bekkestua hele uken så man får vel med seg noe hvis man drar opp til Bergen?!?

Tror det blir en ganske fin feiring der oppe også hvis vi vinner....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lukter jeg et stort banner med "Gullet skal hJem" ? ;)

 

tja... kanskje litt kulere å hoppe bukk over deres slagord fra i fjor?! Om dette skulle være gullkampen, så ville det vel vært passende med

 

"Som å rappe godteri fra drittunger"

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lukter jeg et stort banner med "Gullet skal hJem" ? ;)

tja... kanskje litt kulere å hoppe bukk over deres slagord fra i fjor?!

 

Hva med:

JJ?

 

Todelt betydning. Et spark bak til "hem" og en hyllest av verdens beste Jönson

Endret av Håvard
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da var turen bestillt. Morgenfly hjem mandag morgen kl 06:10 koster nå kun 299 med Norwegian!

 

Det blir sikkert konge i bergen når vi skal feire gullet på bekkestua...

 

 

Det blir sikkert konge på Bekkestua når spillere og supportere skal feire gullet i Bergen...

 

 

Ingen kommer seg hjem med fly fra Bergen søndag kveld.

 

Hvor møtes vi før/etter kamp?

 

Kan de ansvarlige vurdere et annet alternativ enn Fotballpuben?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan de ansvarlige vurdere et annet alternativ enn Fotballpuben?

 

Hva om du som bor i Bergen tar en liten runde og hører hvor vi er velkomne. Det er liksom det som er problemt når man kommer i Blaatt og skal spille mot Brann. Det er betydelig enklerer for deg å gjøre denne researchen enn for oss. Takk for fint initiativ.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan de ansvarlige vurdere et annet alternativ enn Fotballpuben?

 

Det er aldri noe problem å være på Fotballpuben på kampdager. Problemet er kvelden før, da blir det nesten alltid bråk. Jeg er heller for å finne en felles pub på lørdagskvelden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan de ansvarlige vurdere et annet alternativ enn Fotballpuben?

 

Hva om du som bor i Bergen tar en liten runde og hører hvor vi er velkomne. Det er liksom det som er problemt når man kommer i Blaatt og skal spille mot Brann. Det er betydelig enklerer for deg å gjøre denne researchen enn for oss. Takk for fint initiativ.

 

Naturligvis kan jeg det, men jeg gidder ikke å ta runden i byen hvis bussen kjører rett til den overfylte Fotballpuben uansett. I år er det sikkert litt mindre behagelig å stå ute enn det var i fjor og.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan de ansvarlige vurdere et annet alternativ enn Fotballpuben?

 

Hva om du som bor i Bergen tar en liten runde og hører hvor vi er velkomne. Det er liksom det som er problemt når man kommer i Blaatt og skal spille mot Brann. Det er betydelig enklerer for deg å gjøre denne researchen enn for oss. Takk for fint initiativ.

 

Naturligvis kan jeg det, men jeg gidder ikke å ta runden i byen hvis bussen kjører rett til den overfylte Fotballpuben uansett. I år er det sikkert litt mindre behagelig å stå ute enn det var i fjor og.

 

Dersom du tar runden og finner et bra sted hvor vi er velkommen, kan vi gjerne kjøre dit...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Brann - Stabæk søndag 19. oktober kl 20:00
×
×
  • Opprett ny...