Gå til innhold

Cupfinalebilletter


Gjest
 Del

Anbefalte innlegg


Så var dagen her, da jeg som den første begynner maset om at akkurat jeg burde ha en billett ;) Gidder ikke legge ut i det vide og det brede om hvor fantastisk stor supporter jeg er, men har sett de fleste kampene siden opprykket i 95, men av diverse grunner ikke kunnet ta med råd til sesongkort. Har heller ikke mannet meg opp til å melde meg inn i $$, så da sitter jeg her da, med en bråte gamle billetter, senest fra i kveld, da jeg hadde håpet man skulle få muligheten til å skrive seg på en liste som i 1998. Men nei :(

 

Så derfor spør jeg da altså. Er det noen, som grunnet feks. utenlandsopphold, ferie, eller andre grunner, har en ekstra "billettrett" som jeg hver så snill kan få/kjøpe? Evt. om noen er dekket opp dobbelt, med både sesongkort på stadion OG medlemsskap i $$, eller noe..

 

Hadde vært svært glad om noen kunne hjelpe!! Og jeg lover å bidra alt jeg makter på sang fronten!

 

Vær så snill send en PM om noen kan hjelpe!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Og jeg lurer på:

 

Siden det er en bilett per sesongkort, blir det da slik at man må møte opp personlig på butikken i gitt tidsperiode for å kjøpe? Personlig bor jeg i øyeblikket i trondheim og har akkurat brukt 2000 på flybilett hjem den helgen, så lite kult om jeg ikke får ticket til finalen fordi man må møte opp personlig.

Men det er sikkert hypotetisk, regner med at noen andre kan kjøpe for meg mot fremvisning av sesongkortet mitt f.eks?

Noen som vet?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


ta det med ro. det finnes sikkert en lösning for de som bor et annet sted enn baerum/oslo.

en slags fullmakt/kopi av medlemskortet/original medlemskort eller sesongkort og en god venn som kan kjöpe billetten til deg burde vel funke ;) gi stabaek support og klubben en-to dager for aa finne en god lösning.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så derfor spør jeg da altså. Er det noen, som grunnet feks. utenlandsopphold, ferie, eller andre grunner, har en ekstra "billettrett" som jeg hver så snill kan få/kjøpe? Evt. om noen er dekket opp dobbelt, med både sesongkort på stadion OG medlemsskap i $, eller noe..

 

Hadde vært svært glad om noen kunne hjelpe!! Og jeg lover å bidra alt jeg makter på sang fronten!

 

Du har dårlig råd, så jeg regner med at du betalte 150 kroner for medlemsskap i Stabæk Support. Alle medlemmene er sikret billett til cupfinalen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men garantien gjelder selvsagt bare medlemmer som var medlem før kampen i går....

 

He he, jeg gikk rett foran et ektepar i begynnelsen 60-årene hjem fra kampen i går, og konen mente da at alle som hadde vært til stede på semifinalen automatisk burde ha forkjøpsrett på billetter... men siden det ikke var tilfelle (noe hun syntes var horibelt), så skulle de ihvertfall melde seg inn $$ i dag tidlig for da var man garantert billetter... :D

Endret av $uperTerje
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvor mange medlemmer har egentlig $$? 1100? Burde vel ikke være noe problem å skaffe billetter til medlemmer pluss evt noen hundre nye?

 

Var i allefall lett i 98 husker jeg. Håper inderlig jeg får en billett selv om jeg meldte meg inn i går ETTER semi'n. Noen bra supporter har jeg ikke vært i år heller grunnet diverse.. Kun Fram matchen :huh:

Ser fram til VIF.. x2 ?

Endret av Blaapaatur
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men garantien gjelder selvsagt bare medlemmer som var medlem før kampen i går....

 

Sønnen min (som har vært medlem den dagen han ble født) er nå to år. Får han kjøpe bill. også! Han er litt for liten til å gå alene på kamper......

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sitat Stabæk Fotball:

Alle medlemmer av Stabæk Support får kjøpe en billett pr. medlem.

 

Vi setter også av at antall billetter til våre samarbeidsklubber.

---

 

Sitat SS:

Billettgarantien gjelder medlemmer som var medlem FØR semifinalen.

 

-

 

hmms... hva er fakta ?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


hvis det bare er 1100 medlemmer i SS så burde det vel gå an å ordne billetter til de som evt skulle melde seg inn etter semi'n ble spilt...

 

vi er ca 1500 medlemmer, og Stabæk har kun gitt oss billetter til ant medlemmer vi var før kampen startet i går.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


hvis det bare er 1100 medlemmer i SS så burde det vel gå an å ordne billetter til de som evt skulle melde seg inn etter semi'n ble spilt...

 

vi er ca 1500 medlemmer, og Stabæk har kun gitt oss billetter til ant medlemmer vi var før kampen startet i går.

 

Husk at vi får 200 billetter fra NSA, så da er det vel ingenting i veien med å selge cupfinalebilletter til de 200 første som melder seg inn i Stabæk Support fra og med idag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


hvis det bare er 1100 medlemmer i SS så burde det vel gå an å ordne billetter til de som evt skulle melde seg inn etter semi'n ble spilt...

 

vi er ca 1500 medlemmer, og Stabæk har kun gitt oss billetter til ant medlemmer vi var før kampen startet i går.

 

Husk at vi får 200 billetter fra NSA, så da er det vel ingenting i veien med å selge cupfinalebilletter til de 200 første som melder seg inn i Stabæk Support fra og med idag.

 

Vi avventer litt med å si noe som helst, fordi vi ikke vet så mye.  Det blir et møte mellom NFF og lagene i løpet av kort tid, og da vet vi mer.

 

 

Uansett er hensikten med både NSA-billettene og billettene $$ får tilgang til av Stabæk å få til en sentral gruppe som synger, jubler og lager liv.  Om mulig vil den bli bygd opp med sesongkorthavere i midten, disse er jo de som går på kamper så godt som hver uke og har god trening.  Så vil vi fylle på med medlemskortinnehavere rundt disse.  Mange av våre medlemmer er også flinke til å lage liv.

 

Men vil vi i denne gruppa ha folk som aldri har stått med $$, som ikke har vært medlem en dag ennå?  Jeg skjønner at folk gjerne vil på cupfinale, men våre billetter er først og fremst for dem som har vært med å hjelpe laget til cupfinalen.

 

Det er billetter til de andre også, de selges av Stabæk fra 27/10.

Endret av Albert
Lenke til innlegg
Del på andre sider


hvis det bare er 1100 medlemmer i SS så burde det vel gå an å ordne billetter til de som evt skulle melde seg inn etter semi'n ble spilt...

 

vi er ca 1500 medlemmer, og Stabæk har kun gitt oss billetter til ant medlemmer vi var før kampen startet i går.

 

Husk at vi får 200 billetter fra NSA, så da er det vel ingenting i veien med å selge cupfinalebilletter til de 200 første som melder seg inn i Stabæk Support fra og med idag.

 

Vi avventer litt med å si noe som helst, fordi vi ikke vet så mye.  Det blir et møte mellom NFF og lagene i løpet av kort tid, og da vet vi mer.

 

 

Uansett er hensikten med både NSA-billettene og billettene $$ får tilgang til av Stabæk å få til en sentral gruppe som synger, jubler og lager liv.  Om mulig vil den bli bygd opp med sesongkorthavere i midten, disse er jo de som går på kamper så godt som hver uke og har god trening.  Så vil vi fylle på med medlemskortinnehavere rundt disse.  Mange av våre medlemmer er også flinke til å lage liv.

 

Men vil vi i denne gruppa ha folk som aldri har stått med $$, som ikke har vært medlem en dag ennå?  Jeg skjønner at folk gjerne vil på cupfinale, men våre billetter er først og fremst for dem som har vært med å hjelpe laget til cupfinalen.

 

Det er billetter til de andre også, de selges av Stabæk fra 27/10.

 

Albert: Selvfølgelig skal $$ ha de som "blør for drakta" på tribunen. Her føler jeg at jeg faller mellom to stoler. Synger for tre, og stått på kamp siden 96. Men avstand og en rekke andre greier har gjort at jeg ikke har fått bidratt så mye i år. Og så meldte jeg meg inn rett etter kampen i går. Får vel bare be til gud, allah og faens oldemor..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


hvis det bare er 1100 medlemmer i SS så burde det vel gå an å ordne billetter til de som evt skulle melde seg inn etter semi'n ble spilt...

 

vi er ca 1500 medlemmer, og Stabæk har kun gitt oss billetter til ant medlemmer vi var før kampen startet i går.

 

Husk at vi får 200 billetter fra NSA, så da er det vel ingenting i veien med å selge cupfinalebilletter til de 200 første som melder seg inn i Stabæk Support fra og med idag.

 

Vi avventer litt med å si noe som helst, fordi vi ikke vet så mye.  Det blir et møte mellom NFF og lagene i løpet av kort tid, og da vet vi mer.

 

 

Uansett er hensikten med både NSA-billettene og billettene $ får tilgang til av Stabæk å få til en sentral gruppe som synger, jubler og lager liv.  Om mulig vil den bli bygd opp med sesongkorthavere i midten, disse er jo de som går på kamper så godt som hver uke og har god trening.  Så vil vi fylle på med medlemskortinnehavere rundt disse.  Mange av våre medlemmer er også flinke til å lage liv.

 

Men vil vi i denne gruppa ha folk som aldri har stått med $, som ikke har vært medlem en dag ennå?  Jeg skjønner at folk gjerne vil på cupfinale, men våre billetter er først og fremst for dem som har vært med å hjelpe laget til cupfinalen.

 

Det er billetter til de andre også, de selges av Stabæk fra 27/10.

 

Albert: Selvfølgelig skal $ ha de som "blør for drakta" på tribunen. Her føler jeg at jeg faller mellom to stoler. Synger for tre, og stått på kamp siden 96. Men avstand og en rekke andre greier har gjort at jeg ikke har fått bidratt så mye i år. Og så meldte jeg meg inn rett etter kampen i går. Får vel bare be til gud, allah og faens oldemor..

 

 

Hvorfor har du ikke meldt deg inn før?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lurer på hvor mange slike tråder vi får i løpet av den neste tiden. Latterlig. Har man ikke tidligere i løpet av 2008 klart å samle sammen 150 spenn til ett medlemsskap så har man faen ikke råd til billetten heller.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det bare jeg som har helt sykt dejá vù nå? Jeg føler jeg leser det samme to ganger..

Det er nok bare deg.

Det er nok bare deg.

 

det er viktig å ha to tråder med samme diskusjoner i sånn at alle får det inn med teskje skjønner du..:P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Cupfinalebilletter
×
×
  • Opprett ny...