Gå til innhold

Stabæk - Vålerengen IF


Pjalle Nøtt
 Del

Anbefalte innlegg


Hei!

 

Jeg har heldigvis sesongkort, men spør på vegne av en kamerat av meg som jeg pleier å dra på kamp med:

 

Er det noen som har billett til fornebulandet eller Sesongkort på ståtribunen som ikke (av en eller annen merkelig grunn ;) ) skal på Stabæk-Vålerengen ?

 

ØNSKES KJØPT!

 

Vet at det legges ut billetter på mandag for kikkertsvingen, men det blir ikke akkurat det samme... :huh:

 

 

Jeg har sesongkort på Q-feltet.

Bytter denne gjerne denne bort med noen som har billett eller sesongkort på ståtribunen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 126
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


tenker vi ikke på som en mulighet!

 

men da venter jeg på beskjed fra deg jeg da mharl, så satser vi på at du har peiling!bussen er i oslo klokka 1700 tror jeg lørdag, så kjipt hvis kampen plutselig blir klokka seks lørdag

 

 

Det er den beskjeden vi i styret har fått iallefall... Altså at kampen er kl seks på søndagen..

 

 

konge, da satser jeg på at det er fast fisk! takker

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Forresten så snakket Sandra med Stabæk-butikken istad, og visstnok skal halve svingen legges ut for salg til Stabæk-supportere på mandag. Så med andre ord blir det mer blaatt og mindre slum :)

 

Hva skjedde med dette? Ser ingen meldinger om dette på stabak.no

Lenke til innlegg
Del på andre sider


det blir ikke like mange Enga Supportere i år ! :D , Stabæk får 600 Billeter og enga 600, de skal dele KLokkesvingen på midten med 2 meter høye gjerder :D

 

Når, hvordan og hvor selges disse? Gleder meg til å være tilbake blandt sesongkorteierens rekker neste år. Er jo altfor sløv til å passe på å bestille kampbilletter mange uker i forveien......

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabak.no har vel gitt beskjed om akkurat det..? At billettene koster 50 spenn men må kjøpes i Stabækbutikken for å få billett til riktig side av gjerdet..

 

I så fall er jeg blind, for jeg kan ikke se noe info om det, verken i dag eller tidligere. Får eventuelt ta en telefon til butikken i morgen da

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skriv hva du finner ut av. Flere som lurer...

 

Jeg kan melde om at det er utsolgt. Samme dag som de endelig har fått ut infoen på nettsiden. Faen faen faen. Hadde ikke mulighet til å dra til Bærum mandag eller tirsdag, og fikk beskjed om at de siste billettene akkurat var solgt da jeg var der etter jobbi dag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skriv hva du finner ut av. Flere som lurer...

 

Jeg kan melde om at det er utsolgt. Samme dag som de endelig har fått ut infoen på nettsiden. Faen faen faen. Hadde ikke mulighet til å dra til Bærum mandag eller tirsdag, og fikk beskjed om at de siste billettene akkurat var solgt da jeg var der etter jobbi dag.

Vi kan tydeligvis når vi vil! 700 billetter borte på et blunk er jo smått fantastisk! Det lover bra for Hangar'n neste år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skriv hva du finner ut av. Flere som lurer...

 

Jeg kan melde om at det er utsolgt. Samme dag som de endelig har fått ut infoen på nettsiden. Faen faen faen. Hadde ikke mulighet til å dra til Bærum mandag eller tirsdag, og fikk beskjed om at de siste billettene akkurat var solgt da jeg var der etter jobbi dag.

Vi kan tydeligvis når vi vil! 700 billetter borte på et blunk er jo smått fantastisk! Det lover bra for Hangar'n neste år.

...eller ikke...

det er tydeligvis ikke utsolgt i svingen allikevel! Lurer på hva slags beskjed Sindre fikk da?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


...eller ikke...

det er tydeligvis ikke utsolgt i svingen allikevel! Lurer på hva slags beskjed Sindre fikk da?

Tror problemet var at Butikken var fysisk tomme for billetter. De hadde kun 300 av 700 billetter.

 

Nå er alle billettene på plass

Lenke til innlegg
Del på andre sider


ble de 400 solgt ut i dag eller kan man kjøpe i morgen?

 

99% sikker på at det var billetter igjen da butikken stengte kl fem. kan godt sjekke når jeg kommer dit kl ti i morgen og så legge ut svaret her.

 

Hva faen drev hun kjerringa i butikken med da jeg var der da?????????????????? Er det mulig...........stresset som f..... for å greie å komme meg ut til Bærum før kl seks og så greier hun å si at det var utsolgt når det ikke er det. Ikke rart man sliter med å fylle Nadderud hvis man holder på sånn....

Endret av Sindre
Lenke til innlegg
Del på andre sider


...eller ikke...

det er tydeligvis ikke utsolgt i svingen allikevel! Lurer på hva slags beskjed Sindre fikk da?

Tror problemet var at Butikken var fysisk tomme for billetter. De hadde kun 300 av 700 billetter.

 

Nå er alle billettene på plass

 

Det der er så latterlig uprofesjonelt.......hvordan er det mulig å opplyse meg om at det er utsolgt når de knapt har solgt billetter? Hadde det ikke vært for at det er monopol på stabækbutikker hadde dette vært boikottgrunnlag for sin ekstreme inkompetanse

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kampen blir hovedkamp på TV2 :D

Helt greit at Engen vant i dag mot tafatte kanarifulger, kanskje de tror de er bedre enn de er. De har nå sikret plassen, og har vel bare æren og "best i byen" igjen å kjempe for, ingen av delene har de kjempet i særlig grad for tidligere i sesongen, så hvorfor nå?

 

Noen som vet om Stabæk spiller i tradisjonelle blaa drakter eller i gull mot Engen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som vet om Stabæk spiller i tradisjonelle blaa drakter eller i gull mot Engen?

Vi ville vel aldri spilt med bortedrakter hjemme?

Nei, men Brann spillte vel med gulldrakter i fjor? Eller skiftet de etter kampslutt? (Ikke at Brann skal være noe forbilde)

Forøvrig helt enig i at blåstirpet er den vakreste drakten

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk - Vålerengen IF
×
×
  • Opprett ny...