Gå til innhold

Billetter til Cupfinalen (NB! Ingen svartebørs, her skal alt selges til kostpris.


Mortimer
 Del

Anbefalte innlegg


Hei!

 

Har 2 billetter som jeg vant gjennom NFF-salg. Er i Stabækområdet, Postbanken tribunen. Jeg vil gjerne bytte disse to mot 2 billetter på $$-feltet??

200 i mellomlegg per billett, koster jo 500 per billett på langsida... :)

 

Noen interesserte?? :)

 

Jeg har 4 billetter på Postbanken sittetribunen. Noen kan få kjøpe de fire (500krx4), mot at jeg får kjøpe to billetter til $$-området i svingen...

 

Interesserte?? Dette må jo være en glimrende måte å skaffe seg to ekstra billetter B)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Jeg har fått biletter :D ble ringt opp av stabækbutikken i timen nettopp! :D å herre jemini jeg ble så glad :D selges for 1 mill + 10 stokker ettan løs og et vip-sesongkort på fornebu ;) livet er herlig dere! <3<3

Endret av -mads
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fikk en mail fra en her inne (antageligvis,siden jeg har spurt etter billetter) om at han hadde en billett som han ville selge men han skulle ha 2000 for den :ph34r: Er jo kriminelt latterlig!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hei!

 

Har 4 billetter til salgs! Kontakt meg på PM om man er interresert..

 

 

Kan jeg? gidder du kontakte meg? kaspern1@hotmail.com

 

Nå er mailadressen din i omtrent hver eneste post du har på forumet. Det er selgers marked på cupfinalebilletter, du må nok sende en PM til ham slik ham ber om. Jeg hadde hvertfall ikke giddet å anstrenge meg for å selge cupfinalebilletter til noen som ikke engang orker å sende melding for å melde interesse.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hei!

 

Har 4 billetter til salgs! Kontakt meg på PM om man er interresert..

 

 

Kan jeg? gidder du kontakte meg? kaspern1@hotmail.com

 

Nå er mailadressen din i omtrent hver eneste post du har på forumet. Det er selgers marked på cupfinalebilletter, du må nok sende en PM til ham slik ham ber om. Jeg hadde hvertfall ikke giddet å anstrenge meg for å selge cupfinalebilletter til noen som ikke engang orker å sende melding for å melde interesse.

 

dust! sender PM da, men faen meg ingen som svarer!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå drar vi billettsalg debatten til nye høyder her..

 

Tipper det blir lett å få billetter når tipsene du får takkes på den måten.

 

Lykke til.

 

PS: Storskjerm på bekkestua. Er ett under at du ikke har klart å skaffe deg en billett fra noen av de som har hatt tilgjengelige billetter til salgs her. Med mindre du er en svartebørshai da?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hei!

 

Jeg har 4 billetter på Postbanken sittetribunen. Noen kan få kjøpe de fire (500krx4), mot at jeg får kjøpe to billetter til $$-området i svingen...

 

Interesserte?? Dette må jo være en glimrende måte å skaffe seg to ekstra billetter B)

 

Ingen?? PM... :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hei!

 

Jeg har 4 billetter på Postbanken sittetribunen. Noen kan få kjøpe de fire (500krx4), mot at jeg får kjøpe to billetter til $$-området i svingen...

 

Interesserte?? Dette må jo være en glimrende måte å skaffe seg to ekstra billetter B)

 

Ingen?? PM... :rolleyes:

 

Kaspern vil sikkert ha, men han vil at du skal sende mail til ham! :lol:

Endret av Posse
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hei!

 

Jeg har 4 billetter på Postbanken sittetribunen. Noen kan få kjøpe de fire (500krx4), mot at jeg får kjøpe to billetter til $-området i svingen...

 

Interesserte?? Dette må jo være en glimrende måte å skaffe seg to ekstra billetter B)

 

Ingen?? PM... :rolleyes:

 

Kaspern vil sikkert ha, men han vil at du skal sende mail til ham! :lol:

 

Ikke diss Kasper a! Han er kjernekar, og tusen ganger mer blaa enn du noen gang vil bli! ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hei!

 

Jeg har 4 billetter på Postbanken sittetribunen. Noen kan få kjøpe de fire (500krx4), mot at jeg får kjøpe to billetter til $-området i svingen...

 

Interesserte?? Dette må jo være en glimrende måte å skaffe seg to ekstra billetter B)

 

Ingen?? PM... :rolleyes:

 

Kaspern vil sikkert ha, men han vil at du skal sende mail til ham! :lol:

 

Ikke diss Kasper a! Han er kjernekar, og tusen ganger mer blaa enn du noen gang vil bli! ;)

må vel få si at jeg ikke tror det.... rart han ikke er medlem i ss da.... hmm...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


jeg?

 

Ikke du da.. Var vel kanskje en eller to andre jeg sikta til :)

 

JF har neppe behov for at noen tilbyr ham cupfinalebillett.  Om jeg ikke tar helt feil var han blant de fremste i køen på første salgsdag for dem med forkjøpsrett.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hei!

 

Jeg har 4 billetter på Postbanken sittetribunen. Noen kan få kjøpe de fire (500krx4), mot at jeg får kjøpe to billetter til $-området i svingen...

 

Interesserte?? Dette må jo være en glimrende måte å skaffe seg to ekstra billetter B)

 

Ingen?? PM... :rolleyes:

 

Kaspern vil sikkert ha, men han vil at du skal sende mail til ham! :lol:

 

Ikke diss Kasper a! Han er kjernekar, og tusen ganger mer blaa enn du noen gang vil bli! ;)

må vel få si at jeg ikke tror det.... rart han ikke er medlem i ss da.... hmm...

 

Har noe med om du bor i asker eller trondheim kanskje? <_<

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har noe med om du bor i asker eller trondheim kanskje? <_<

 

Vi har medlemmer i Trondheim, Bergen, Tyskland og mange andre steder, ja til og med på Bøler, så jeg tror ikke du skal bruke det som argument..

 

Jo, er jo blaa selvom jeg ikke er med i ss. Bor i trondheim og kan derfor ikke komme på så mange kamper. derfor føler jeg ikke at jeg trenger å være medlem.

Jeg vet jeg er blaa, men hvis du trenger å være blaa på papiret også så er det greit, men ikke tro du er noe mer blaa av den grunn. ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Billetter til Cupfinalen (NB! Ingen svartebørs, her skal alt selges til kostpris.
×
×
  • Opprett ny...