Gå til innhold

GRATULERER STABÆK


andersmann
 Del

Anbefalte innlegg


Fantastisk dag, fantastisk år og for en fantastisk gave og gi Nadderud og dets publikum på siste seriekamp før vi flyttet til Blue dream, telenor arena, hangaren osv osv...

 

tar av meg hatten for guttene GRATULERER

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Herregud! Bilder fra Blaa og fra Brannstadion fra i går for meg til å gråte. Er det beste jeg har opplevd på lenge! Gratulerer alle gutta og til alle oss! Synes det er veldig bra det rykte stabæk har fått på seg. Virker som de fleste i fotball Norge liker oss og synes vi fortjener Gull. Det tror jeg ikke bare skyldes selve fotballen som spilles, men også ganske mye SS. Vi er en gjenge ganske greie folk...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Gratulerer Stabæk! Jeg liker ikke å si det, men det er rettferdig og fortjent at dere vinner i år. 2.plass får være et skikkelig fint plaster på såret for min del. Gleder meg til å se om dere klarer å holde fasongen også neste år :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Liker ikke lese. Satser da på lydbok.

Er vel liten tvil om at det blir DVD fra i år. Denne sessongen er jo noe Stabæk er veldig stolte av og vil huske på!

 

Lydbok med Ingo må være noe av det mest intense du kan ha i ørene. Lukter tinnitus lang vei... :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

GRATULERER STABÆK
×
×
  • Opprett ny...