Gå til innhold

Champions League 2009/2010


sexxes
 Del

Anbefalte innlegg


Dinamo utlignet i Zagrep, så der er del likt. Aktobe har faktisk kommet litt inn i kampen. Hadde et frispark som keeper fikk reddet, men keeperen til Maccabi kan fort bli lagets bane.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 637
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Der var det slutt, og endte 4-3 til Maccabi, som dermed vil være et seedet lag vi kan møte om vi slår ut FC København.

 

 

Men langt i fra umulig å slå ut, og Israel vil være en fin tur :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Salzburg vant 2-1, og slo dermed ut Dinamo Zagreb! En vanskelig motstander er ute - og det viser jo også at lag med lavere ranking klarer å slå ut et lag med høy ranking.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ventspils tar ledelsen borte over BATE, og det hviterussiske laget må nå score tre ganger for å avansere, men se ikke bort fra at det snur seg. Forøvrig ikke den største stadion jeg har sett.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Salzburg vant 2-1, og slo dermed ut Dinamo Zagreb! En vanskelig motstander er ute - og det viser jo også at lag med lavere ranking klarer å slå ut et lag med høy ranking.

 

Hvis et lag slår ut et godt lag er vel laget som slo ut det gode laget teoretisk sett enda bedre enn laget det slo ut og en enda verre motstander?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ventspils tar ledelsen borte over BATE, og det hviterussiske laget må nå score tre ganger for å avansere, men se ikke bort fra at det snur seg. Forøvrig ikke den største stadion jeg har sett.

Ja, der var det 1-1 rett før pause.

 

Samtidig går Celtic opp i 0-1 over Dinamo Moskva, men det har ikke noe å si for oss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ventspils tar ledelsen borte over BATE, og det hviterussiske laget må nå score tre ganger for å avansere, men se ikke bort fra at det snur seg. Forøvrig ikke den største stadion jeg har sett.

Ja, der var det 1-1 rett før pause.

 

Samtidig går Celtic opp i 0-1 over Dinamo Moskva, men det har ikke noe å si for oss.

 

Ikke ennå i hvertfall.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Må vel få ut dette. Se på hvilke lag som er klare til playoff: Olympiakos, FC København, Levski Sofia, Maccabi Haifa, og FC Zürich som seedete, og FC Salzburg, APOEL Nicosia, FK Ventpils!, Debrechen og Sheriff Tiraspol. Det føles vel som vi trakk et av de to taperloddene i 3. runde ja (Olympiakos og FCK). Trøsten? får være at vi sikkert at trukket Olympiakos.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Champions League har vært et veldig morsomt bekjentskap, som jeg håper vi får se mere til i årene som kommer. Det var helt magisk da Champions League-hymnen ble spilt utover Telenor Arena, både mot Tirana og spesielt mot FCK. Det blir helt sikkert mye moro i Europaligaen og i serien og cupen her hjemme, men det er allikevel noe helt magisk med Champions League, og dette vil jeg ha mer av, kanskje allerede i 2011 :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Champions League har vært et veldig morsomt bekjentskap, som jeg håper vi får se mere til i årene som kommer. Det var helt magisk da Champions League-hymnen ble spilt utover Telenor Arena, både mot Tirana og spesielt mot FCK. Det blir helt sikkert mye moro i Europaligaen og i serien og cupen her hjemme, men det er allikevel noe helt magisk med Champions League, og dette vil jeg ha mer av, kanskje allerede i 2011 :lol:

 

Nuvel, jeg tror ikke vi skal vente oss at seriegull kommer flytende hvert tredje år akkurat. Tar vi et nytt seriegull før alle spillerne på årets lag for lengst er historie (og havnet i hall of fame alle mann :lol: ), blir jeg veldig overrasket.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nuvel, jeg tror ikke vi skal vente oss at seriegull kommer flytende hvert tredje år akkurat. Tar vi et nytt seriegull før alle spillerne på årets lag for lengst er historie (og havnet i hall of fame alle mann :lol: ), blir jeg veldig overrasket.

 

 

Godt poeng! Tror vi er nødt til å bygge opp et helt nytt lag fra neste år om ikke det skulle gå veldig bra i år. Tror luften kommer til å gå ut av mange av både trenere og spillere, hvis det ikke er noe ekstra å glede seg til i 2010.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nuvel, jeg tror ikke vi skal vente oss at seriegull kommer flytende hvert tredje år akkurat. Tar vi et nytt seriegull før alle spillerne på årets lag for lengst er historie (og havnet i hall of fame alle mann :lol: ), blir jeg veldig overrasket.

 

Får da håpe Stabæk klarer å ta et Seriegull før ungutta som Vegar og Rogne er historie - de har vel hvertfall en 15 års karriere foran seg! Hvor lenge de (og andre) spiller i Stabæk er jo et annet spørsmål :blink:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Champions League 2009/2010
×
×
  • Opprett ny...