Gå til innhold

Hvor var du da Palmi sendte Stabæk til himmels?


Joachim
 Del

Anbefalte innlegg


Livet har sine små og store øyeblikk, men noen er så store og skjer så sjelden at man for alltid vil huske de. Den lille islendingens heading på søndag er helt klart ett av de største, og sannsynligvis det største for oss Stabækfans. Tenkte derfor vi kunne bruke denne tråden til å si hvor man befant seg når vi for første gang gikk inn i historiebøkene som seriemester i fotball! Da folk i årevis har diskutert en så vanlig hendelse som at en nordmann brekker staven i langrenn, regner jeg med at denne tråden kan leve i tiår fremover! ;)

 

Forhåpentligvis blir tråden full av "... i Bergen, og det var helt sykt" eller "... på Blaa, og det tok av", men kanskje er det flere enn meg som ikke hadde anledningen til å være i begivenhetens sentrum denne historiske kvelden?

 

Selv satt jeg stusselig alene på et hotellrom i London og bet negler i to timer før han lille jævelen dukket opp og reddet hele helgen! Folk kan si hva de vil om TV2 og TV2 Sumo, men aldri har det vært deiligere å kunne streame fotball online! Skrikene jeg kom med etter at jeg forstod at Palmi faktisk scoret, skremte nok vannet av resten av hotellets gjester.

 

Så hvor var du?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic


Får vel forresten legge til at det kun i praksis er avgjort, men det er godt nok for meg. Alle som fortsatt tviler, kan vel la være å ytre sin skepsis i denne tråden. Hvis de roter bort dette skal jeg personlig sykle til første bortekamp neste år!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Var på stadion, litt til venstre for midten, og tårene presset seg på i skarp konkurranse med regnet da jeg skjønte at det var mål :) Trykket på syngingen/stemningen på stadion var sykt elektrisk, drøyeste jeg har vært med på med Stabæk noen gang!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På stadion, såklart. Husker aller best at det normalt på scoring liksom er en utblåsning i form av "jaa", som etterhvert dabber av. Dette dabbet ikke av i det hele tatt, da jeg snudde meg mot tribunen igjen etter Brann tok avsparket var tatt så folk både på stå- og sitteplass fortsatt ut som om det var få sekunder siden scoringen. Ufattelig lyd.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Var selvsagt på Brann Stadion. Skjønte ikke at det var mål før jeg så Jon Knutsen juble. Forsøkte å klatre over gjerdet, men fikk dypt kutt inni håndflaten pga de jævla piggene på toppen av gjerdet.

 

Er i fortsatt i lykkerus.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg var vel i et slags overlevelsesmodus. 1-1, pissregn og vind, minkende stemning, nesten ikke synging... Tenkte at greit, vi får ikke noen stor fest i dag, så da kan jeg heller fokusere på å holde varmen og spise repsils. Og fly og matteeksameninnlevering og alt det der.. Tror jeg falt litt ut av kampen også, husker bare at jeg så at ballen var foran mål og så i mål.

 

Jeg var kanskje den aller tregeste til å reagere på at Palmi skåret. Men når brølet først kom... fantastisk! :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I en kjeller på Høvik.. Det var trøkk der, men skulle gjerne vært i Bergen..

 

Det var ikke bra synging på Brann Stadion. Tror det skyldes at vi manglet alle våre tre forsangere. Verken Alz, msp eller du var tilstede.

 

Men Ulle skal ha kred for jobben han gjorde.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Litt vanskelig også når det står en person (om du leser dette vet du hvem du er..) og starter sine egne sanger midt oppe på tribunen, også mens det synges andre sanger.. Det er jo prime example på hvordan både ødelegge det som allerede foregår, og også skape den verste kanon-synginga ever. La forsangerne starte sangene, har man et enormt behov for å være først og bestemme hva som synges får man aspirere til å bli forsanger! Ikke det at det på noen måte ødela kvelden, men det påvirket definitivt synginga underveis til det negative..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg satt hjemme i stua.. Noen Carlsberg under matchen. En flaske Cava etter Palmi scorte.

Vi fikk en 8 uker gammel valp på lørdag. Den skvatt no jævlig når jeg jubla. Bedre ble det ikke når happy spring og knallskudd lyste opp nattehimmelen :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Brann stadion =) Tror grunnen til at synginga var litt middels var at nesten alle hadde ødelagt stemmene sine når første omgang var over? Så mange som sto og sang uten at det kom noe særlig lyd.. Må si han gutten som var forsanger allikevel gjorde en god jobb.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Satt i Polen, Lublin med ett par kalde zyviec(polsk øl, som er sykt digg) og tv2 sumo på full speaker...

ikke samme følelse som å se på tv, eller være der selv. men fikk sett det live, og det viktigst

jublet så hele bygget lurte på hva som skjedde, kom en taiwaner med naboklage fordi han prøvde lese på studiet sitt:D

 

Så kampen med 2 bergensere som nå ser ut som 2 kinesiske nakenkatter;-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Hvor var du da Palmi sendte Stabæk til himmels?
×
×
  • Opprett ny...