Gå til innhold

NM jr


fantomet
 Del

Anbefalte innlegg


I tillegg vant Stabæk bandy NM-gull i mars og er regjerende bronsevinner i Europacupen, så Stabæk IF må kunne sies å ha hatt et godt år..

Dette kan bli helt strålende med tanke på at vi neste år har kvinner som fort kan ta et og to gull, og kanskje håndball-laget med mange lovende unge senere kan ta medaljer!

Stabæk går en blennende lys fremtid i møte :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Gratulerer ! Smakte ekstra godt i Stavanger. Da er det bare å lade opp til Tromsø i morgen. Men den helgeunderholdningen Stabæk gir oss for tiden er det ikke rart at halve Bærum sklir rundt på sommerdekk ennå ;)
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Gratulerer ! Smakte ekstra godt i Stavanger. Da er det bare å lade opp til Tromsø i morgen. Men den helgeunderholdningen Stabæk gir oss for tiden er det ikke rart at halve Bærum sklir rundt på sommerdekk ennå ;)

hei. jeg har ikke skrevet det over. hvor kommer det ifra?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Gratulerer ! Smakte ekstra godt i Stavanger. Da er det bare å lade opp til Tromsø i morgen. Men den helgeunderholdningen Stabæk gir oss for tiden er det ikke rart at halve Bærum sklir rundt på sommerdekk ennå ;)

hei. jeg har ikke skrevet det over. hvor kommer det ifra?

 

Meg - du ser KOJ øverst på linjen - sorry litt fersk med dette - prøvde en reply...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Gratulerer ! Smakte ekstra godt i Stavanger. Da er det bare å lade opp til Tromsø i morgen. Men den helgeunderholdningen Stabæk gir oss for tiden er det ikke rart at halve Bærum sklir rundt på sommerdekk ennå ;)

hei. jeg har ikke skrevet det over. hvor kommer det ifra?

 

Meg - du ser KOJ øverst på linjen - sorry litt fersk med dette - prøvde en reply...

hehe ok

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

NM jr
×
×
  • Opprett ny...