Gå til innhold

Drapstrussel!


oddis
 Del

Anbefalte innlegg


http://www.budstikka.no/redaksjonelt/sport...rticleID=128023

 

Henvender til denen linken hvor det står at Inge Andre Olsen har blitt drapstruet..

Jeg e selv Viking supporter og med i Hordene og beklager på vegne av alle Viking fans.. Håper inderlig at det ikke er et medlem av Hordene, for da burde han/henne blitt utestengt fra Hordene på livstid.

Det blir rett å slett bare for dumt. Har også sendt en melding til IAO hvor jeg beklager på vegne av Viking å håper at det ikke blir noe mer oppstyr av dette..

Men takk for en flott sesong og lykke til neste år;) kom gjerne å se på vår nye stadion :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke noe annet å gjøre enn å beklage publikums oppførsel. Pinlig på vegne av klubb og supportere. At klubbens offisielle side skriver en "positiv" artikkel om netopp dette (publikums piping) er jo også temmelig latterlig. Pipekonserten Olsen fikk underveis i kampen var på sin plass, men enkelte skjønte ikke når man skulle stoppe.

 

Nok en gang; beklager..

 

trals,

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg kan vanskelig se at dette er en trussel. Det står vel i meldingen at Olsen og andre fra bærum fortjener å dø en lang og smertefull død, ikke noen hyggelig melding, men ingen trussel

Lenke til innlegg
Del på andre sider


at en dame ønsker å denge I.A er vel ikke så rart... Thomas Giertsen fikk jo brukket armen sin. Ser for meg at en smellfeit viking-dåse hopper på leggen til I.A og gjør den til grus... Vi må slå ring rundt I.A, og all feminin-kontakt må risikovurderes, NØYE!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Del

Drapstrussel!
×
×
  • Opprett ny...