Gå til innhold

La Manga 2009


sexxes
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 276
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Synes vi har et relativt alvorlig problem (som i og for seg også var et problem i fjor), og det å takle det å møte aggresive lag hvor vi får lite plass til vårt spill. Spesielt i første omgang klarte Lyn ganske greit å presse oss til å gjøre mye feil.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Midtbanen var svak idag og tok aldri tak i kampen. Vi trenger sårt ordentlige vinger. Hoff er akkurat slik Lynfansen beskriver han: arbeidssom smart spiller som skaper mye rom, men som har et dårlig mottak. Mottaket hans gjør at han ikke har sjans til å fylle skoene til Veigar. Det blir alt for trangt med så dårlig mottak. Finn en ny makker til Daniel og plasser Hoff på vingen. Vi trenger krydderet som Daniel snakker om. Ingen spillere på laget som greier å dra av en mann. Vi var skremmende dårlig fra 5 min - 65 min. Positivt å se at spillere som Mix, Rogne og til dels Aase og Tømmernes kan komme inn å gjøre en ok jobb for laget. Palmi kan bli en viktig spiller om vi finner ut hvordan vi kan bruke han riktig. Får vi inn en spiller i hvert ledd kan dette bli bra

Lenke til innlegg
Del på andre sider


NFF har bedt supporterne om å slutte med blussing og røyking, men turte ikke gå bort og si ifra selv. Det måtte Tom Schelvan gjøre for dem.

 

Maa presiseres at Tom ogsaa truet med aa utestenge folk fra FA hvis vi ikke skjerpa oss, for en tulling. Kunne han ikke spurt normalt som andre mennesker.... Idiot ass. Sur sur mann...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


NFF har bedt supporterne om å slutte med blussing og røyking, men turte ikke gå bort og si ifra selv. Det måtte Tom Schelvan gjøre for dem.

 

Maa presiseres at Tom ogsaa truet med aa utestenge folk fra FA hvis vi ikke skjerpa oss, for en tulling. Kunne han ikke spurt normalt som andre mennesker.... Idiot ass. Sur sur mann...

 

 

Merkelig taktikk for å fylle stadion til våren.. :blink: Hun jenta fra onkel blaa var rimelig fortvila. Første kampen hun fikk sett live.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har alltid sagt at Hoff må brukes på kant. Vi trenger en ny spissmakker til Daniel. Hvis vi får Kobayashi så skal vi vel være bra dekket på midten.

 

Kunne ikke vært mer enig! Men en midtstopper kan trenger, Sigurdsson er vel utelikket nå :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider


NFF har bedt supporterne om å slutte med blussing og røyking, men turte ikke gå bort og si ifra selv. Det måtte Tom Schelvan gjøre for dem.

 

Maa presiseres at Tom ogsaa truet med aa utestenge folk fra FA hvis vi ikke skjerpa oss, for en tulling. Kunne han ikke spurt normalt som andre mennesker.... Idiot ass. Sur sur mann...

 

Temmelig det samme som min kilde nevnte også. Noen av spillerne bla. Jon var heller ikke overbegeistret for blussingen, men sa visstnok i fra på en mye mer diplomatisk måte.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan virke som om ledelsen i stabæk fotball rett og slett ikke ønsker seg oss vanlige, syngende, stående, rallende og engasjerte supportere på tribunen.

 

Hvor skal denne saken ende? Hva vil skje med det som en gang var en voksende supporterkultur i bærum?

 

Følg med i neste episode av : Ledelsen i Stabæk Fotball - Hvordan kneble og voldta egne supportere.

 

Stabæk beste norske lag på la manga, tror det sier mer om det norske nivået for tiden enn noe annet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan virke som om ledelsen i stabæk fotball rett og slett ikke ønsker seg oss vanlige, syngende, stående, rallende og engasjerte supportere på tribunen.

 

Kanskje det er akkurat det de vil? Vært knall å gitt faen i alle hjemmekamper før ferien, så kanskje pipa får en annen lyd.. og satse på å bli best på bortebane. Bare en tanke.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan virke som om ledelsen i stabæk fotball rett og slett ikke ønsker seg oss vanlige, syngende, stående, rallende og engasjerte supportere på tribunen.

 

Hvor skal denne saken ende? Hva vil skje med det som en gang var en voksende supporterkultur i bærum?

 

Følg med i neste episode av : Ledelsen i Stabæk Fotball - Hvordan kneble og voldta egne supportere.

 

Stabæk beste norske lag på la manga, tror det sier mer om det norske nivået for tiden enn noe annet.

 

Det kan vel hende at enkelte ikka var "helt vanlige, syngende, stående", men derinot utpreget RALLENDE. Det blir ikke bare veldig synlig når man er 7 stykker totalt. Da holder det med én tullig - jeg hadde nær sagt da holder det med ett ben, for å blamere ut alle sammen. Selv på Web-TV har enkelte bilder fra årets La Mange vært pinlige.

Endret av Rich
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tabell over resultatene på La Manga:

Stabæk 2 1 0 _ 5-3 +2 _ 7p

Nordsjælland 2 0 0 _ 3-1 +2 _ 6p

Honka 1 1 0 _ 3-2 +1 _ 4p

Rosenborg 1 1 1 _ 3-3 +0 _ 4p

Kalmar 1 0 1 _ 2-2 +0 _ 3p

Lyn 1 0 2 _ 3-4 -1 _ 3p

Krylia 0 1 1 _ 3-4 -1 _ 1p

Fredrikstad 0 0 3 _ 2-5 -3 _ 0p

 

Legg merke til at de utenlandske lagene har en kamp igjen.

Legg også merke til hvem som er på topp.

Skulle "finalen" mellom FCH og Nordsj. ende med 1-0 (til honka), 0-0 eller 1-1, vil vi også forbli på topp, på flere scorede mål.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Midtbanen var svak idag og tok aldri tak i kampen. Vi trenger sårt ordentlige vinger. Hoff er akkurat slik Lynfansen beskriver han: arbeidssom smart spiller som skaper mye rom, men som har et dårlig mottak. Mottaket hans gjør at han ikke har sjans til å fylle skoene til Veigar. Det blir alt for trangt med så dårlig mottak. Finn en ny makker til Daniel og plasser Hoff på vingen. Vi trenger krydderet som Daniel snakker om. Ingen spillere på laget som greier å dra av en mann. Vi var skremmende dårlig fra 5 min - 65 min. Positivt å se at spillere som Mix, Rogne og til dels Aase og Tømmernes kan komme inn å gjøre en ok jobb for laget. Palmi kan bli en viktig spiller om vi finner ut hvordan vi kan bruke han riktig. Får vi inn en spiller i hvert ledd kan dette bli bra

 

 

Har alltid sagt at Hoff må brukes på kant. Vi trenger en ny spissmakker til Daniel. Hvis vi får Kobayashi så skal vi vel være bra dekket på midten.

 

Etter det jeg har sett hittil i år har jeg synes at Palmi har vært veldig spennende i en spiss rolle. Det har dog vært uten Daniel som makker. Daniel trekker med seg forsvaret og skaper stort mellomrom som jeg tror Palmi er bedre til å utnytte enn Hoff. Bedre å få brukt Hoff rettvendt på kant. Slipp til Palmi i Veigar rollen og la Daniel og Hoff true bakrommet. Mye bedre utnyttelse av spillertyper spør du meg...!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Etter hva jeg har sett så langt, tror jeg Pálmi kan fungere godt på sentral midt. Han har god oversikt over spillet, er ballsikker og kan lukte gode pasningsalternativer. Samtidig har han nese for mål og er sterk i lufta så kanskje han kan vikariere for Anderson som målscorende midtbanespiller. Men, som Jon Almås ville sagt, "Hvem skal ut?" Holder Henning seg skadefri er han selvskreven hos oss såvel som på landslaget og Pontus Farnerud er det få lag i Skandinavia som ville hatt på benken.

Jeg har blir mer og mer positiv til Hoff som spissmakker, han har god spillforståelse og dertilhørende posisjoneringsevne, nå gjelder det bare å, som Bakke sier, å løpe litt mindre. Han har i det hele tatt virket litt overtent, men det er vel fort gjort når man er positiv og ivrig av natur og kommer til en regjerende seriemester.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

La Manga 2009
×
×
  • Opprett ny...