Gå til innhold

Terminliste - 2009


Slum
 Del

Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...
  • Svar 177
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Har ett spørsmål vedr. midtukekamper og kamper satt opp på helligdager o.l.

 

Om vi f.eks tar for oss runde 8 som går onsdag 6. mai. Tv-kampene er enda ikke satt opp, men vil det være slik at det er èn kamp som blir flyttet til tirsdagen for å vises på NRK og èn kamp som flyttes til torsdagen for å bli vist på TV2 Zebra?

 

Samme spørsmålet gjelder:

 

Runde 9 - lørdag 16.mai.

 

Runde 10 - torsdag 21. mai (Kristi himmelfartsdag).

 

Runde 12 - mandag 1. juni (2. pinsedag).

 

Runde 15 - onsdag 24. juni.

 

Runde 21 - lørdag 15. august.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har ett spørsmål vedr. midtukekamper og kamper satt opp på helligdager o.l.

 

Om vi f.eks tar for oss runde 8 som går onsdag 6. mai. Tv-kampene er enda ikke satt opp, men vil det være slik at det er èn kamp som blir flyttet til tirsdagen for å vises på NRK og èn kamp som flyttes til torsdagen for å bli vist på TV2 Zebra?

 

Samme spørsmålet gjelder:

 

Runde 9 - lørdag 16.mai.

 

Runde 10 - torsdag 21. mai (Kristi himmelfartsdag).

 

Runde 12 - mandag 1. juni (2. pinsedag).

 

Runde 15 - onsdag 24. juni.

 

Runde 21 - lørdag 15. august.

 

Det funker hvertfall ikke med en kamp tirsdag 5. mai. Man skal jo ha tre dager mellom kampene. Torsdag 7. mai bør man derimot kunne forvente en kamp.

 

De prøvde seg vel i fjor på dette håpløse opplegget med å flytte kamper vekk fra 16. mai. Håper de ikke gjør det igjen.

 

Det kan også bli en kamp dagen før kristi himmelfart, men ikke etter, da ville det kommet for tett på runden etter.

 

I pinsen kan vi vel forvente en kamp 3. pinsedag, men neppe 1. pinsedag (jfr. påsken).

 

I runde 15 tipper jeg det blir en torsdagskamp (eller to - hvis man skal ha mandagskamp runden før), men noen tirsdagskamp går ikke (med mindre man har to lørdagskamper runden før - neppe).

 

Runde 21 kan vi snakke om oss selv: VM-kval 3 dager før og UCL-play off 3 dager etter. Kampen vår flyttes neppe. Lag som ikke er i europacupene kan sikkert få kamp såvel søndag som mandag.

 

Hovedterminlista: http://www.fotball.no/files/%7B3C59DEAD-63...D932A21E%7D.pdf

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har ett spørsmål vedr. midtukekamper og kamper satt opp på helligdager o.l.

 

Om vi f.eks tar for oss runde 8 som går onsdag 6. mai. Tv-kampene er enda ikke satt opp, men vil det være slik at det er èn kamp som blir flyttet til tirsdagen for å vises på NRK og èn kamp som flyttes til torsdagen for å bli vist på TV2 Zebra?

 

Samme spørsmålet gjelder:

 

Runde 9 - lørdag 16.mai.

 

Runde 10 - torsdag 21. mai (Kristi himmelfartsdag).

 

Runde 12 - mandag 1. juni (2. pinsedag).

 

Runde 15 - onsdag 24. juni.

 

Runde 21 - lørdag 15. august.

 

http://www.fotball.no/t1.aspx?p=51831&x=1&a=247213

Endret av sexxes
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Runde 21 ser forresten ut å ha blitt flyttet til søndagen (mer naturlig), men grunnet CL-kval kan det fort bli lørdagskamp allikevel (bestiller nok tur lørdag-mandag).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Tolker jeg det riktig at jeg bare kan bestille tur til Bodø nå?

 

Det kan du. Kan ellers nevne at priser på rom er rimelig stive den natten man må være der (kampstart 19 gjør vel at man ikke rekker fly/tog). Fra rundt 1300 og oppover på de jeg fant (+ at en del er fulle). Beste jeg har funnet til nå er juniorsuiten på RICA. Er man tre eller fire blir det ikke så ille (750-615). Har sett på Radisson, Thon, Skagen, Bodø og Clarion i tillegg, og det er enten fullt eller dyrt.

 

Forøvrig velger jeg selv å kombinere det med en tur til Trondheim dagen før (kamp mot Trondheims/Ørn). Vurderer fly til Trondheim, nattog Trondheim-Bodø, og fly hjem fra Bodø på torsdagen.

Endret av sexxes
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Tolker jeg det riktig at jeg bare kan bestille tur til Bodø nå?

 

Det kan du. Kan ellers nevne at priser på rom er rimelig stive den natten man må være der (kampstart 19 gjør vel at man ikke rekker fly/tog). Fra rundt 1300 og oppover på de jeg fant (+ at en del er fulle). Beste jeg har funnet til nå er juniorsuiten på RICA. Er man tre eller fire blir det ikke så ille (750-615). Har sett på Radisson, Thon, Skagen, Bodø og Clarion i tillegg, og det er enten fullt eller dyrt.

 

Forøvrig velger jeg selv å kombinere det med en tur til Trondheim dagen før (kamp mot Trondheims/Ørn). Vurderer fly til Trondheim, nattog Trondheim-Bodø, og fly hjem fra Bodø på torsdagen.

 

Begynner ikke kampen kl 18 ?

Natt-toget fra Bodø går kl21:10 til Oslo.. Det er langt, men hvis man har et OK sovehjerte er det rent gull..

 

Går glipp av banketten da....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hadde kampen begynt kl 18, så hadde jeg tatt flyet 20.45, men onsdagskamp er kl. 19. Har ihvertfall fått ordnet mye i påvente av vår nye spiller. Flybillett til Trondheim 5. mai, nattog til Bodø 5-6. mai. Juniorsuite for 4 personer på Rica i Bodø 6-7. mai, fly fra Bodø 7. mai. I tillegg booket bonustur til Tromsø i august (hotell der ordnet i går). Da skulle det meste være i orden itv.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg vil tippe at dette avgjøres tidligst i midten av mai, (etter 16. mai-runden?) muligens nærmere slutten av mai.

 

Det som er sikkert er at kampen ikke blir flyttet til søndag kl. 20.00, for den kampen blir garantert vif-rbk. Men det er store muligheter for at kampen flyttes til lørdag eller mandag. (spesielt hvis Stabæk og Brann begynner å vinne fotballkamper)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Flere forandringer for Stabæks kamper i juni/juli

 

Søndag 14. juni Vålerengen IF - Stabæk kl. 20.00 Hovedkamp TV2

 

Onsdag 24. juni Rosenborg - Stabæk kl 21.15 Hovedkamp TV2

 

Mandag 29. juni Stabæk - Brann kl 19.00 TV2Zebra

 

Lørdag 11. juli Stabæk - Viking kl. 18.00 TV2Sport (Stabæk skal vel ut i kvallik til Champions league på tirsdagen)

 

Søndag 26. juli Start - Stabæk kl. 1800 TV2Sport (ikke flyttet)

 

http://www.fotball.no/t2.aspx?p=51834&...9&cat=51834

 

(Vet at denne er postet et annet sted og, men det er vel her den hører hjemme. Og uten faktafeil.)

Endret av andersmann
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Flere forandringer for Stabæks kamper i juni/juli

 

Søndag 14. juni Vålerengen IF - Stabæk kl. 20.00 Hovedkamp TV2

 

Onsdag 24. juni Rosenborg - Stabæk kl 21.15 Hovedkamp TV2

 

Mandag 29. juni Stabæk - Brann kl 19.00 TV2Zebra

 

Lørdag 11. juli Stabæk - Viking kl. 18.00 TV2Sport (Stabæk skal vel ut i kvallik til Champions league på tirsdagen)

 

http://www.fotball.no/t2.aspx?p=51834&...9&cat=51834

 

(Vet at denne er postet et annet sted og, men det er vel her den hører hjemme. Og uten faktafeil.)

Når vi må ha senkamp borte på en søndag, så er vel Ullevål beste stedet å ha det.

Men Rosenborg midtuke, som er ferdig kl 23 Huff, ikke rekker man natt toget og bussen er vel ikke på Bekkestua før ca kl 07.00 så da kan enkelte få problemer med å rekke jobben.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


bussen er vel ikke på Bekkestua før ca kl 07.00 så da kan enkelte få problemer med å rekke jobben.

 

Skal du på jobb kl 0700 dagen etter?

 

Jeg har booket fly til TRD på onsdag og skal sitte på bussen hjem etter kamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Legg merke til at den 17. runden med kampen Lyn - Stabæk (søndag 5. juli kl 1800) ikke har fått sine TV-kamper enda, men jeg regner ikke med at Lyn - Stabæk blir flyttet.

 

 

La oss håpe de ikke flytter den. Stabæk FK - Sandviken spiller i Telenor Arena kl 1600 den 4. juni, så her må NRK ligge unna. Hvis du ser på TV-oppsettet så langt så har ting vært rimelig forutsigbart. TV (som velger først) går konsekvent eller kampene der Brann, RBK og VIF er minst ett av lagene. NRK(som deretter velger lørdagskampen) gjør stort sett det samme (for å blokkere for TV2Zebra som deretter skal velge mandagskamp), men kliner til med noen unntak av og til. (Arne Scheie må jo få sitt elskede LSK).

 

Jeg tipper det blir som følger:

TV2 søndag kl 2000, Brann - Fredrikstad

NRK lørdag kl 2000 (evt 1600), Rosenborg - Tromsø

TV2 Zebra mandag kl 1900, AaFK - VIF

 

Tipper utsettelsen skyldes at NRK ikke klarer å bestemme seg for om de kanskje skal ha Viking - LSk i stedet

Endret av Rich
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk FK - Sandviken spiller i Telenor Arena kl 1600 den 4. juni

 

Du mener 4. juli(!?)

Hvorfor spilles denne i TA og ikke på Nadderud?? Det er vel ikke ventet kjempeoppmøte fra Sandviken publikum?

 

 

Nadderud er stengt fra midten av juni til slutten av juli pga. ett eller annet. Så alle 2. lags kamper og SFK kamper i det tidsrommet er blitt flyttet til TA.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk FK - Sandviken spiller i Telenor Arena kl 1600 den 4. juni

 

Du mener 4. juli(!?)

Hvorfor spilles denne i TA og ikke på Nadderud?? Det er vel ikke ventet kjempeoppmøte fra Sandviken publikum?

 

 

Nadderud er stengt fra midten av juni til slutten av juli pga. ett eller annet. Så alle 2. lags kamper og SFK kamper i det tidsrommet er blitt flyttet til TA.

 

 

De skal gjøre noe sp meningsløst som å legge nytt tartandekke - derfor er Nadderud stengt

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Terminliste - 2009
×
×
  • Opprett ny...