Gå til innhold

Terminliste - 2009


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


NFF og Norsk Toppfotball har nå satt opp TV-kampene for runde 22.

 

Stabæk - Vålerenga sendes ikke på åpen kanal.

 

Herlig, da kan vi vel vente oss over 10.000 på tribunen?

 

Jeg må tilstå at jeg forventer langt over 10 000 på denne kampen, spesielt nå som den bare sendes på TV2 sport (og dermed har perfekt starttidspunkt).

 

Vålerengens supportere burde jo fylle bortefeltet ganske greit. Hvis ikke blir jeg faktisk skuffet.

 

Nåja, i EL-kvalifiseringskampen nå var det jo under 4000 tilskuere på Ullevaal. Hvis de skal fylle bortefeltet så tror jeg de må vinne de fleste kampene før.

 

Men det er jo en kjent sak at serie trekker mer en slike kvalifiseringskamper, og i tillegg er de fleste ferdige med ferie og diverse. Det kom jo endel på åpningskampen på TA tidligere i år, tross svindyre priser, så en seriekamp i slutten av august burde dra rimelig mange av dem ut på Fornebu. Time will show!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • Svar 177
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Rosenborg spiller mot Real Madrid mandag 24. august, og hovedkampen mellom dem og FFK blir dermed flyttet. Og da er det vi som får hovedkamp hjemme mot VIF den runden.

 

TV2 Sporten

 

Utmerket!!

Da rekker jeg hvertfall matchen siden jeg kommer fra ferie i Spania samme dag.

Hadde "litt" angst for å gå glipp av nok en match mot søpla :ph34r:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det kan jo gå litt utover tilskuertallet, men greit nok. Økonomisk sett så er det vel inntekter for hovedkamp som veier opp for tapet i billettinntekter...

 

Tipper vel TV2 kommer til å kjøre litt hardere reklameoffensiv for kampen nå som det er hovedkamp - det kan fort medføre at flere får med seg at nå står "slaget om *hvafaendenåfinnerpå*", og tar seg en tur ned på Fornebu. Tipper det blir fler enn mot Køben.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bortekampen mot LSK er flyttet til mandag 31.august klokka 19.00, grunnet Europe League kvalifiseringen. Og det får vi håpe er endelig!

Men kampen blir ikke sendt på TV2 Zebra, der er Rosenborg-Lyn satt opp.

http://www.stabak.no/menn/article2718.ece

 

Den sendes vel på TV2 sport, da. Men Åråsen er jo uansett ikke så langt unna...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bortekampen mot LSK er flyttet til mandag 31.august klokka 19.00, grunnet Europe League kvalifiseringen. Og det får vi håpe er endelig!

Men kampen blir ikke sendt på TV2 Zebra, der er Rosenborg-Lyn satt opp.

http://www.stabak.no/menn/article2718.ece

 

Den sendes vel på TV2 sport, da. Men Åråsen er jo uansett ikke så langt unna...

liker mandagskamper for korte borteturer, så slipper vi å få ødelagt helgen. top.
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Odd - Stabæk flyttes til lørdag:

 

TV2 og NRK har i smarbeid med Norges Fotballforbund satt opp følgende sendeskjema for TV-kamper i runde 25:

 

Lørdag 19/9

16:00 Odd - Stabæk NRK

19:00 Aalesund - Brann TV2 Sport

 

Søndag 20/9

20:00 Vålerenga - Lyn TV2

 

Mandag 21/9

19:00 Start - Viking TV2 Zebra

Kilde

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser at TV2 igjen har satt opp en såkalt toppkamp som hovedkamp søndag 20/09.. Ler meg skakk :P

 

Lokaloppgjør er da alltids noe ekstra: Lyn - VIF, Molde - AaFK, TIL - B/G, Arsenal - Tottenham, Roma - Lazio osv.

 

Skulle ønske vi hadde hatt noe slikt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser at TV2 igjen har satt opp en såkalt toppkamp som hovedkamp søndag 20/09.. Ler meg skakk :P

Den forrige kampen var jo underholdene (4-4), og det er alltid fornøyelig å se Enga tape :lol:

 

Må tilstå at jeg heier på enga i dag - med 0 poeng til Molde har vi fortsatt en (tynn, tynn, tynn) mulighet til å ta igjen Molde.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

TV2 og NRK har i samarbeid med Norges Fotballforbund og Norsk Toppfotball satt opp følgende sendeskjema for TV-kamper i Tippeligaens 27. runde:

 

 

Lørdag 3.10

 

16:00 Strømsgodset - Bodø/Glimt NRK 1

 

18:15 Odd - Molde NRK 2

 

Søndag 4.10

 

20:00 Rosenborg - Start TV2

 

Mandag 5.10

 

19:00 Stabæk - Fredrikstad TV2 Zebra

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Mitt forslag er at Molde-Stabæk spilles søndag kl 16. I tre av de tidligere serierundene er det sendt TV-kamp tidligere på dagen enn de andre kampene. Fullt mulig å gjøre det her også (kan da ikke være så mye annet interresant å vise på TV på dette tidspunktet). Da slipper man i hvertfall en av kollisjonene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Angående henvendelsen fra styret til NFF og NRK. Hvorfor nevner man ikke det med andrelaget som også spiller samtidig? For å sitere Satyren:

 

I følge avtalen NTF, NFF og Divisjonsforeningen for 2. divisjon har inngått plikter Stabæk å stille med minimum 4 maksimum 7 A-spillere i kampen mot Valdres. Hvordan disse skal rekke til Molde på én time er det tydeligvis ingen som har tenkt på.
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Terminliste - 2009
×
×
  • Opprett ny...