Gå til innhold

Mediedekning


Rich
 Del

Anbefalte innlegg


 

Se den shortsen til Katrine på begynnelsen av innslaget!

Logoen ble jo veldig fin, og såpass langt nede på shortsen at drakta ikke kommer til å dekke over.

Er/blir tilsvarende shorts å få kjøpt i Stabæk butikken?

 

Og blir det i så fall mulig å det trykket på andre ting? Jeg tenker, når de allerede har trykket i butikken kan de vel bare få bestilt noen flere av det så man kan få det på feks. herredrakten?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Se den shortsen til Katrine på begynnelsen av innslaget!

Logoen ble jo veldig fin, og såpass langt nede på shortsen at drakta ikke kommer til å dekke over.

 

Du er vel klar over at drakta ikke skal dekke shortsen? Det finnes faktisk en regel på det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Utrolig at chicksa ikke ble nevnt i innstikket om Stabæk før seriestart med ei linje engang.

Jeg venter på eget innstikk før seriestart.

 

Kanskje chicksa ikke lider av mangel på innstikk?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Utrolig at chicksa ikke ble nevnt i innstikket om Stabæk før seriestart med ei linje engang.

Jeg venter på eget innstikk før seriestart.

 

Kanskje chicksa ikke lider av mangel på innstikk?

Ang. innstikk.

Dette har jeg tatt opp med Budstikka tidligere denne uken.

Endret av Bendix
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Utrolig at chicksa ikke ble nevnt i innstikket om Stabæk før seriestart med ei linje engang.

Jeg venter på eget innstikk før seriestart.

 

Kanskje chicksa ikke lider av mangel på innstikk?

Ang. innstikk.

Dette har jeg tatt opp med Budstikka tidligere denne uken.

 

Ja, og fikk du noe tilbakemelding på det? Ellers er jeg redd det var en form for innstikk Mortimer tenkte på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Utrolig at chicksa ikke ble nevnt i innstikket om Stabæk før seriestart med ei linje engang.

Jeg venter på eget innstikk før seriestart.

 

Kanskje chicksa ikke lider av mangel på innstikk?

Ser ut til å være et større problem på Røa.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jøss. Er jo faktisk en del i Budstikka i dag. Først en helside om Siri (riktignok med et stort bilde, men det gjør da slett ikke noe). Deretter er det om Trine Rønning og landslaget på neste side før det er en helsides annonse for kampen mot Arna/Bjørnar 2. påskedag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jøss. Er jo faktisk en del i Budstikka i dag. Først en helside om Siri (riktignok med et stort bilde, men det gjør da slett ikke noe). Deretter er det om Trine Rønning og landslaget på neste side før det er en helsides annonse for kampen mot Arna/Bjørnar 2. påskedag.

 

Phew!

Jammen bra vi ikke klagde på forhånd, da... wink.gif

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På morgendagens trening kommer en avis (tror det var Aftenposten) og skal intervjue en spiller (tror det er Ingrid Camilla Fosse Sæthre).

 

Det er sterkt ønsket at noen stiller opp i blått.

Når? se tråd "Hva skjer denne uken"

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På morgendagens trening kommer en avis (tror det var Aftenposten) og skal intervjue en spiller (tror det er Ingrid Camilla Fosse Sæthre).

 

Det er sterkt ønsket at noen stiller opp i blått.

Når? se tråd "Hva skjer denne uken"

Mener Roger sa NRK skulle komme også. Og ja, det var snakk om Ingrid Camilla.

 

Og for de som ikke orker å bla opp den omtalte tråden, så kan jeg røpe at det ble sagt klokken 09.30. wink.gif

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da ble vi tippet på en soleklar 1. plass i Toppserien av fotballmagasinet også.

 

Da er det bare for Roger og jentene å starte sesongen på mandag så skal dette bli en blaa sesongsmile.gif

 

Utrolig moro å bli skamrost på den måten.

I denne artikkelen deles det jo ut lovord til både spillere, trenere og supportere (sykt kult bilde).

Det later jo også til at alle lar oss glemme at vi har mistet Sola og Melissa, i og med at vi har fått inn så utrolig gode erstattere i Lisa, Ingrid Camilla og Saba.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mulig svaret er innlysende, men hvorfor er ikke klubbens kvinnesatsing en del av samarbeidsavtalen mellom klubben og AS'et?

 

 

Trodde vi, i motsetning til LSK, hadde innlemmet damefotballen som et "fullverdig medlem"...

 

Sentrale aktører i ASet ønsker ikke å innlemme damelaget i ASet før damene har bevist at de kan klare seg selv økonomisk. De er ikke veldig interessert i mer økonomiske problemer å hanskes med, så inntil damelaget har bevist at de ikke vil være en "økonomisk byrde" blir de ikke fullt innlemmet.

Endret av Blå_i_eksil
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mulig svaret er innlysende, men hvorfor er ikke klubbens kvinnesatsing en del av samarbeidsavtalen mellom klubben og AS'et?

 

 

Trodde vi, i motsetning til LSK, hadde innlemmet damefotballen som et "fullverdig medlem"...

 

Sentrale aktører i ASet ønsker ikke å innlemme damelaget i ASet før damene har bevist at de kan klare seg selv økonomisk. De er ikke veldig interessert i mer økonomiske problemer å hanskes med, så inntil damelaget har bevist at de ikke vil være en "økonomisk byrde" blir de ikke fullt innlemmet.

 

Men herrelaget kan selvsagt være til så mye økonomisk byrde man bare vil. Der har man vel stort sett vist at man ikke kan klare seg selv økonomisk. Hvilke sentrale aktører i ASet er det snakk om? Noen kan jo ta og besøke dem.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mulig svaret er innlysende, men hvorfor er ikke klubbens kvinnesatsing en del av samarbeidsavtalen mellom klubben og AS'et?

 

 

Trodde vi, i motsetning til LSK, hadde innlemmet damefotballen som et "fullverdig medlem"...

 

Sentrale aktører i ASet ønsker ikke å innlemme damelaget i ASet før damene har bevist at de kan klare seg selv økonomisk. De er ikke veldig interessert i mer økonomiske problemer å hanskes med, så inntil damelaget har bevist at de ikke vil være en "økonomisk byrde" blir de ikke fullt innlemmet.

 

Men herrelaget kan selvsagt være til så mye økonomisk byrde man bare vil. Der har man vel stort sett vist at man ikke kan klare seg selv økonomisk. Hvilke sentrale aktører i ASet er det snakk om? Noen kan jo ta og besøke dem.

 

Nei, herrelaget har fått streng beskjed om å ta seg sammen og det er nettopp pga herrenes rot at man er nervøs over å ta inn damelaget. Forhåpentligvis vil damene klare å holde en såpass ryddig økonomi og ryddig administrasjon at de motbeviser de betenkeligheter som måtte finnes og bli integrert iløpet av noen år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...

Leste nettopp bloggen til Richard på stabak.no

En ting som kunne verdt å ta med var at i sportsbilaget i lørdagens VG, hadde de faktisk satt opp reklame for Toppserierunden.

 

Dessverre hadde de satt forrige ukes seriekamper på trykk i annonsen (31.Juli) istedenfor 7.August..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har jobbet en del i år også for å få de store avisene til å skrive mer om Toppserien og spesielt SFK. Det er som å vasse med gjørme til knærne, ikke mye som går av seg selv.

 

Det jeg er minst fornøyd med er ikke avisene. Den største skuffelsen går på hvordan SF ikke på samme måten som i 2009 kjører felles reklame osv.

Vet det er fordi det skal være 2 uavhengige enheter økonomisk, men liker det ikke.

 

De som styrer med herrefotballen tenker kun på den. Det burde jo være innlysende at speaker på TA informerer om neste kamper både på Nadderud og TA. Merkelig at de må minnes på det for at det skal gjøres.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har jobbet en del i år også for å få de store avisene til å skrive mer om Toppserien og spesielt SFK. Det er som å vasse med gjørme til knærne, ikke mye som går av seg selv.

 

Det jeg er minst fornøyd med er ikke avisene. Den største skuffelsen går på hvordan SF ikke på samme måten som i 2009 kjører felles reklame osv.

Vet det er fordi det skal være 2 uavhengige enheter økonomisk, men liker det ikke.

 

De som styrer med herrefotballen tenker kun på den. Det burde jo være innlysende at speaker på TA informerer om neste kamper både på Nadderud og TA. Merkelig at de må minnes på det for at det skal gjøres.

 

 

Jeg synes uttalelsen til Tunold etter Fløya-kampen sier sitt. Han snakket om Fløya-kampen som "generalprøven" - den ordentlige kampen var jo dagen etter...

 

 

Man må gjerne være to uavhengige økonomiske enheter (det kan vel også være en fordel for damelaget), men å tilby hverandre gratis reklame i pausen må da for pokker være mulig...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mediedekning
×
×
  • Opprett ny...