Gå til innhold

Treningskamper


sexxes
 Del

Anbefalte innlegg


Er det noen som vet om noen treningskamper nå før serien starter opp igjen?

 

Så vidt jeg husker fra en blaamandag på onkel blaa, var det først aktuelt med treningskamper uti september. Altså de siste 2-3 ukene før seriestart 26/9.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det noen som vet om noen treningskamper nå før serien starter opp igjen?

 

Så vidt jeg husker fra en blaamandag på onkel blaa, var det først aktuelt med treningskamper uti september. Altså de siste 2-3 ukene før seriestart 26/9.

 

 

Det er mulig det blir noe neste uke

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det noen som vet om noen treningskamper nå før serien starter opp igjen?

 

Så vidt jeg husker fra en blaamandag på onkel blaa, var det først aktuelt med treningskamper uti september. Altså de siste 2-3 ukene før seriestart 26/9.

 

 

Det er mulig det blir noe neste uke

 

Ok! Takk skal sjekke det nærmere ut!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Da har de første treningskampene på nyåret blitt satt:

 

14. januar 19.00 Vålerenga

18. februar 19.00 Røa

7. mars 12.45 Manglerud Star

9. mars 18.00 Kolbotn

 

Er vel ikke det tøffeste vinterkampene. To 1. divisjonslag, samt et Røalag i vintermodus og et redusert Kolbotn. Prøver vi ut 422? :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bør de ikke også spille mot G15/G16/G17-lag på egnet nivå?

Da vil nok 422 formasjonen komme til sin rett.

 

 

Skal disse kampene spilles på TA, eller blir de spilt andre steder??

 

Det skal spilles både 7 og 9 mars, regner med at de skal ut å demonstrere dagen i mellom:D

Endret av Busk1 Marius
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synd at første treningskampen kolliderer med årsmøtet til SS. Blir vel altfor sent å starte årsmøtet etter kampen.

Vi vurderer saken nå (visste ikke før i går om kampen, som går på kunstgresset - så vidt jeg vet). Dersom det ikke kommer inn voldsomt mange og potensielt kontroversielle forslag, kan vi kanskje begynne årsmøtet kl 17.00 og avslutte før kampen. Skulle årsmøte bringe opp nye, store saker, som ikke er varslet på forhånd - kan vi utsette behandlingen av dem til et eget møte.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvorfor skal vi ha treningskamp 14 januar, når landslaget har trenings samling på La Manga med kamper 13 og 15 januar?? Vil jo regne med at vi har i alle fall et par spillere med på den samlingen, når dette er første kamp med ny trener, så bør han vel ha muliget til å teste laget i tilnærmet "kamp oppsett"

 

På meg virker dette underlig

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi har vel med fire på La Manga, Ingrid, Lise, Toril, og Trine. Melissa er også med, og hun er jo fortsatt ikke i en annen klubb enn Stabæk. I tillegg befinner Kristy seg Down Under. Så det blir vel litt kamptrening for de reservene vi ikke har.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis vi da stiller med et halvt A-lag og resten fra juniorlaget behøver vi jo ikke spille 422-systemet til Bendix for å gjøre en kamp mot VIF spennende.

 

Jeg har bare sagt at vi må beherske både 433 og 442, samt klare og endre formasjon under en kamp.

Vi kan gjerne spille 433 for meg så lenge vi klarer å brette ut spillet i angrep. Sånn det fungerte mot Røa var vi totalt tannløse.

 

Vedr. spillere på samling.

Vi har en ny trener samt Jr. elite.

Mannen må få testet alle spillerne. Da er Vålerenga fin motstand.

I tillegg er det bra å møte klubb med supporterkultur. Hvis det går en faen i klanen om at SS ikke skal få dominere på tribunen, stiller de opp. Hvis så skjer, kan snøballen begynne å rulle og vips så hjelper vi VIF damelag med tilskuere i 2010. Intet er bedre enn om vi klarer å øke interessen og tilkuertallene for de andre kvinnelagene.

-jo en ting er bedre, øke våre egne tilskuertall

Endret av Bendix
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Med fare for å være han idioten som forklarer vitsen, ble det skrevet 4-2-2 (altså åtte spillere), og dette trekkes ut ad infinitum. Og kommentaren min om å ikke kritisere forsvaret handler om at jeg fikk skikkelig overhaling her to ganger, da jeg sa at det var behov for flere forsvarsspillere, og da jeg sa at JAO burde byttes ut. Og som den halvgamle elefant jeg er, glemmer jeg aldri.

 

Jeg likte ellers tanken om snøballkrig, om enn det blir i kaldeste laget for meg å forsvare Røas ære, sannsynligvis helt alene. Trøsten er at SS kanskje sikter like bra mot Røa som Melissa Wiik...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hmmm. Var det ikke du aka "Elefantmannen" som skrev den ubetalig dårlige artikkelen på Røas sider om at det var feil å avslutte samarbeidet med JAO?

 

Til Bendix: At en fotballfan én gang skriver 422 er like ille som å kalle dama ved feil navn midt i akten. Det er sikkert derfor antagelig mange ungår prat i slike stunder.. 422 vil følge Bendix resten av tiden på dette forumet. Alltid, Uansett.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nei, det var jeg som skrev den saklige artikkelen om at å sparke JAO etter at han leverte i og for seg greie resultater uten å komme med en saklig grunn var feil. Å sparke JAO har jeg lenge ment er et godt poeng. Men det er greit at du surrer. Du trodde Aksel Bergo kun var en materialforvalter. Det er ikke lett å følge med på to ting...

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hmmm. Var det ikke du aka "Elefantmannen" som skrev den ubetalig dårlige artikkelen på Røas sider om at det var feil å avslutte samarbeidet med JAO?

 

Til Bendix: At en fotballfan én gang skriver 422 er like ille som å kalle dama ved feil navn midt i akten. Det er sikkert derfor antagelig mange ungår prat i slike stunder.. 422 vil følge Bendix resten av tiden på dette forumet. Alltid, Uansett.

Har jeg skrevet 422? Neppe, da er det sikkert en moderator (Alz.... elller noen som har endret). Jeg kan nemlig aldri gjøre feil, eller jeg er ikke så flink til å akseptere det

Sammenligningen kan jeg kommentere under "Blaa" :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hmmm. Var det ikke du aka "Elefantmannen" som skrev den ubetalig dårlige artikkelen på Røas sider om at det var feil å avslutte samarbeidet med JAO?

 

Til Bendix: At en fotballfan én gang skriver 422 er like ille som å kalle dama ved feil navn midt i akten. Det er sikkert derfor antagelig mange ungår prat i slike stunder.. 422 vil følge Bendix resten av tiden på dette forumet. Alltid, Uansett.

Har jeg skrevet 422? Neppe, da er det sikkert en moderator (Alz.... elller noen som har endret). Jeg kan nemlig aldri gjøre feil, eller jeg er ikke så flink til å akseptere det

Sammenligningen kan jeg kommentere under "Blaa" :P

Men du får ikke endret de som har sitert deg så, selv om du akkurat har prøvd, Æda, Bæda, dette vil henge ved deg for alltid, 4-2-2-Bendiksen. På den annen side så har vi alltid i stabæk tenkt stort og høyt og anderledes, og å ta doubbelen med en 422 formasjon, er jo ekstremt spenstig :-) det går vel under hårete-mål kattegorien

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Treffet på Blaa blir avtalt rett over nyttår når treneren er på plass.

Og yes, han skal delta.

Om ønskelig inviterer vi selvfølgelig spillerne også, skulle bare mangle.

PS: Mulig jeg skal holde et foredrag om den nye formasjonen 422 :D

 

Etter masse lesing i all verdens historikk fant jeg 422 blemma.

Da jeg er moderator selv, obs den er endret, historie osv osv.

Eller: Jeg beklager, tar selvkritikk og legger det bak meg

 

Har du derimot sagt feil navn, ja da er det litt vanskeligere å ordne opp (tror jeg).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bendiksen.

Busk Marius

Å stave mitt etternavn feil er en mye større synd Bendixen med X.

 

Fy. Sitatfusk er ikke bra, Bendix. Jeg har ikke skrevet etternavnet ditt feil slik du har redigert quotinga.

 

Si innskild!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette er en blanding av supperåd og fyllerør & ralling.

 

Noe annet om treningskampene?

Utsette kampen mot VIF 1 time pga årsmøte?

 

Siden jeg uansett ikke får sett denne kampen (så sant man ikke setter den opp på dagtid i stedet) er jeg motstander av at den utsettes. Med dette kamptidspunktet rekker jeg å få med med meg LIVE-oppdatering av slutten av kampen mens jeg venter på et fly i Stockholm (forutsatt at flyet er i rute, og det bør det helst være for jeg har ikke så mye ventetid).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bendiksen.

Busk Marius

Å stave mitt etternavn feil er en mye større synd Bendixen med X.

 

Fy. Sitatfusk er ikke bra, Bendix. Jeg har ikke skrevet etternavnet ditt feil slik du har redigert quotinga.

 

Si innskild!

Jeg prøvde bare å fjerne litt av all teksten på replay #169, ser det ble feil. Det er i tilfelle en svakhet i systemet som gjør at man kan manipulere tidligere mld (konf 422). Sitatfusk er det ikke, samt at jeg skrev til Busken Marius.

Faen har dere brødhuer ikke noen juleforberedelser å ta dere av.

Ikke det, steike, jeg vil også gifte meg

Endret av Bendix
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ser at kampen mot Alta ikke er ført opp på stabak.no. Den spilles i Finnmarkshallen fredag 29/1 19.00. Noen som kan sende meg LIVE-oppdatering fra kampen, så jeg kan følge med der nede om lørdagsmorgenen?

 

Her er i hvertfall hva som skrives på Altas hjemmesider. Mangler ikke akkurat på superlativer :)

 

http://www.altaif.no/article.jsp?grp=fotball&id=1194

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser at kampen mot Alta ikke er ført opp på stabak.no. Den spilles i Finnmarkshallen fredag 29/1 19.00. Noen som kan sende meg LIVE-oppdatering fra kampen, så jeg kan følge med der nede om lørdagsmorgenen?

 

Her er i hvertfall hva som skrives på Altas hjemmesider. Mangler ikke akkurat på superlativer :)

 

http://www.altaif.no...fotball&id=1194

 

Min kalender er oppdatert ;)

Endret av Jan Fredrik
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vår trener er fantastisk.

Han var helt enig i at det er bra at mange av de etablerte spillerne er borte når vi møter VIF. Da får de andre mulighet til å vise seg frem for sin nye trener (konf hva jeg skrev 22/12).

PS: Er det bare jeg som vet hvem som skal være kaptein mot VIF, ja jeg var jo på treningen i går :) Kom først og gikk sist :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Treningskamper
×
×
  • Opprett ny...