Gå til innhold

Stabaek - IFK Göteborg


MrMe
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 188
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Vad tror ni om denna matchen, vi kommer komma cirka 100 man till borta sektionen så hoppas på lite motstånd från er!

 

24/9

 

0-2 till oss! Ses!

 

Det kommer kanskje til å bli utsolgt da dette er den første offisielle trengingskampen på vår nye arena. Arenaen har lagt vekt på komfort og vi kan tilby skikkelige gode seter for supporterne. Jeg vet dog ikke om det åpnet noen borte seksjon på denne matchen. Det siste jeg hørte var at det bare var en langside som skulle være åpen.

 

stressless_jazz2.jpg

 

Nå mener du sikkert at skikkelig fotballsupportere bør stå på match, men ledelsen i Stabæk fotball vil innføre en ny kultur i Norge. Sitte-ultras, hardcore sofasittende supportere som til nød reiser seg høflig ved scoring. Dette er fremtiden.

 

Om matchen tipper jeg 3-1 til oss.Mål Stabæk Alan, Hoff og Daniel Mål IFK: Glenn.

Endret av Mortimer
Lenke til innlegg
Del på andre sider


IFK-Supporternes forumtråd.

 

En svenske i Norge dytter på sine medsupportere følgende;

Tro mig, Stabaek är nordens största medgångslag. Jag bor i samma byhåla som Stabaek och när dom vann serien så, jag skojjar inte, dagen efter gick ALLA runt med NewEra kepsar med Stabaeks emblem på etc, som dom aldrig skulle ha gjort innan. Jag fick även chansen att fråga en som stog vid McD om han var med i Stabaek Support (Stabaeks form av SÄ), för han såg fan i mig ut som det; full stabaek mundering, men han var tydligen "ny stabaek supporter". Frågade också om det är många som är medgångare i Stabaek då vi har en del problem med det i Sverige, och han visste först inte vad jag menade då han var en, men sen sa han att bara dom sista månaderna fram till guldmatchen så hade ca 30 folk (dvs hans klass) blivit Stabaek supportrar (dom hade supportat Lyn lite smått innan tydligen).

För att ge ännu mer nyans till mitt argument; dom hade en segerfest där ca 1000 folk kom. Men, när det var en "bara Stabaek fest" med alla spelarna+tränarna etc så hade dom "otur med vädret" och gissa hur många som kom? Räknade ca 100 st. Dvs 10x mindre än när det är nått stort jippo. Samma är det med matcherna enligt en klasskompis som är Stabaek Supporter.

För att sammanfatta; självklart kommer vi inte vara fler än dom. Men om det nu är en Träningsmatch mot ett svensk lag, som inte "ger några dödsviktiga" poäng kommer nog bara 10% av Stabaeks supportar dit.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


IFK-Supporternes forumtråd.

 

En svenske i Norge dytter på sine medsupportere følgende;

Tro mig, Stabaek är nordens största medgångslag. Jag bor i samma byhåla som Stabaek och när dom vann serien så, jag skojjar inte, dagen efter gick ALLA runt med NewEra kepsar med Stabaeks emblem på etc, som dom aldrig skulle ha gjort innan. Jag fick även chansen att fråga en som stog vid McD om han var med i Stabaek Support (Stabaeks form av SÄ), för han såg fan i mig ut som det; full stabaek mundering, men han var tydligen "ny stabaek supporter". Frågade också om det är många som är medgångare i Stabaek då vi har en del problem med det i Sverige, och han visste först inte vad jag menade då han var en, men sen sa han att bara dom sista månaderna fram till guldmatchen så hade ca 30 folk (dvs hans klass) blivit Stabaek supportrar (dom hade supportat Lyn lite smått innan tydligen).

 

Han har mye rett i dette.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


För att ge ännu mer nyans till mitt argument; dom hade en segerfest där ca 1000 folk kom. Men, när det var en "bara Stabaek fest" med alla spelarna+tränarna etc så hade dom "otur med vädret" och gissa hur många som kom? Räknade ca 100 st. Dvs 10x mindre än när det är nått stort jippo. Samma är det med matcherna enligt en klasskompis som är Stabaek Supporter.

För att sammanfatta; självklart kommer vi inte vara fler än dom. Men om det nu är en Träningsmatch mot ett svensk lag, som inte "ger några dödsviktiga" poäng kommer nog bara 10% av Stabaeks supportar dit.[/i]

 

Dette var derimot ikke så riktig. Det var vel ca 10000 på Bekkestua på gullfesten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På tide å begynne å spekulere i årets første startelver.

Jeg kunne tenkt meg å se:

 

Jon

Jon Inge - Morten - IA - Keller

Hoff - Pontus f. - Henning - Alan

Palmi - Daniel

 

keller og jon inge burde bytte plass

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På tide å begynne å spekulere i årets første startelver.

Jeg kunne tenkt meg å se:

 

Jon

Jon Inge - Morten - IA - Keller

Hoff - Pontus f. - Henning - Alan

Palmi - Daniel

 

keller og jon inge burde bytte plass

 

Tviler vel på at Andersson blir satt ut med den målteften han viste i fjor. Så enten Hoff eller Palmi må nok forberede seg på å starte på benken.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På tide å begynne å spekulere i årets første startelver.

Jeg kunne tenkt meg å se:

 

Jon

Jon Inge - Morten - IA - Keller

Hoff - Pontus f. - Henning - Alan

Palmi - Daniel

 

keller og jon inge burde bytte plass

 

Tviler vel på at Andersson blir satt ut med den målteften han viste i fjor. Så enten Hoff eller Palmi må nok forberede seg på å starte på benken.

 

Daniel er vel ikke aktuell til denne kampen så sant han ikke takker nei til det svenske landslaget.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da foreslår jeg dette spissparet:

 

Palmi(Veigar-rollen) - Kamara (Nannskog-rollen)

 

evt.

 

Palmi (V) -Andersson (N)

 

Kamara er vel ikke Stabæk-spiller, er han vel? Jeg setter heller en finger på Hoff og Tømmernes...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis Nannskog ikke er med satser jeg på denne:

 

Jon

CK-IA-MMS-JIH

JA-PF-HH-Alan

PP-EH

 

Mulig også Tømmernes burde få sjansen til å vise seg fram.

Endret av Mikki
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg overlater min billettmulighet på denne kampen til andre som gleder seg til å prøve ut de nye setene.

 

Tror du ikke det vil veie mer for argumenter senere om du kan si at du har prøvd ut hvordan det er, og at du fortsatt synes det suger?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har prøvd ut nok av "ståtribuner" med seter land og strand rundt. Det er ingenting revolusjonerende med disse, bortsett fra at det er de største vippesetene jeg har sett. Kos dere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg overlater min billettmulighet på denne kampen til andre som gleder seg til å prøve ut de nye setene.

 

Her og, jeg dropper lett IFK-matchen.

Finner på noe bedre å gjøre den dagen.

Endret av Slum
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fint om de som skal boikotte dette passer på å gi bort sin plass mot at de som overtar garanterer for at de sitter hele kampen, og ikke bidrar til stemning med annet enn 'tennis-klapping'. Blir sikkert knallstemning.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det ikke dette som er realiteten da? At tilbudet til stående, syngende supportere er så dårlig at folk heller prioriterer andre ting?

 

Jeg har full forståelse for at både Alz og Slum finner seg noe annet å gjøre denne dagen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Én ting er om man ikke kan se en treningskamp under perfekte omstendigheter. En annen ting er om man kan bruke erfaringer fra en treningskamp sett under dårlige omstendigheter, i argumentene for å redde seriestarten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


blir det noen protestaksjon?

 

I alle fall fra Slum og Alzheimer.  Jeg kommer ikke jeg heller, men det er fordi jeg ikke visste at kampen var den 24. da jeg jeg la opp vinterens jobbreiser.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabaek - IFK Göteborg
×
×
  • Opprett ny...