Gå til innhold

Stabaek - IFK Göteborg


MrMe
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 188
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


blir det noen protestaksjon?

 

I alle fall fra Slum og Alzheimer.  Jeg kommer ikke jeg heller, men det er fordi jeg ikke visste at kampen var den 24. da jeg jeg la opp vinterens jobbreiser.

 

Hvor har du det fra at vi lager protestaksjoner? Du prioriterer også andre ting enn å sitte på ståtribunen (eller er det stå på sittetribunen?) såvidt jeg kan se?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så slum og alzheimer velger bare å droppe kampen fordi de har viktigere ting å gjøre, sånn å forstå? eller velger dere å ikke stille for å markere noe?

 

Det er da ikke sånn at man må stå til rette på forumet hvis man misser en treningkamp.

 

Skal det blir linja kan jo du begynne med å forklare hvorfor du ikke var på Beitostølen i helgen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er ganske mange ting som ligger mellom å ikke dra på kamp fordi man har viktigere ting å gjøre og å lage en protestaksjon. Jeg lager ikke protestaksjon. En aksjon må nødvendigvis omfatte ganske mange og være av en slik art at den vekker oppmerksomhet for å kunne ha effekt. Hvis det skal lages en protestaksjon ift setene på ståtribunen er det slett ikke sikkert at en boikott der supporterne uteblir som er det beste middelet. Laget og supporterne selv blir skadelidende, mens parten man ønsker å påvirke (=den ansvarlige for at det kom seter på vår seksjon uten at SS ble forespurt i det hele tatt) ikke rammes. Setene er nå montert, og det blir et helvete for styret å bli kvitt disse setene.

 

Derfor reagerer jeg når Albert mot bedre vitende kaller dette en protestaksjon. Jeg synes han kan gi seg selv 40% advarsel om han skulle følge sin egen logikk.

 

For tiden er jeg, og flere med meg i et vakuum der mye av det vi gledet oss til ved en ny arena er blitt fjernet. Vi så fram til å kunne lage et helvetes liv og en vannvittig stemning for laget vårt. I stedet har et eller flere arrogante fjols gjort det de kan for å gjøre denne jobben så vanskelig som mulig for oss, samtidig som gevinsten ved dette offeret etter vår oppfatning er minimal - om noen i det hele tatt. Men slike argumenter driter den/de i, i følge tilbakemeldingene som kommer fra flere hold.

 

Les denne meldinga nå mens du kan, det tar vel ikke lange tiden før den blir sensurert vekk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg beklager og tar selvkritikk for at jeg kalt Slums og spesielt Alz planlagte fravær en protestaksjon.  Unnskyld.  

 

Det var dette innlegget som forledet meg til å tro at det var en slags boikott.  Jeg er drit sur på meg selv fordi jeg overså datoen på den første treningskampen på den nye stadion, og kan ikke skjønne at noen ønsker å finne på noe annet enn å være tilstede på dette historiske øyeblikket.  Antakelig derfor jeg jeg slengte litt.

 

For øvrig så tror jeg at jeg forstår frustrasjonen til Alz, han er en av dem som virkelig har stått på for å lage stemning og for at Stabæk Support skulle bli det det har blitt.  Antydningen hans om at innlegget skal bli sensurert kan han bare glemme.  Vi i styret har intet ønske om å sensurere selve debatten eller meninger i denne forbindelse.  

Endret av Albert
Lenke til innlegg
Del på andre sider


kan også ta litt kritikk for min tidligere melding. er helt enig i at man ikke trenger å bortforklare evt kamper man ikke er på. men jeg synes mye som skrives her inne forsurer hele min forventning til hvor vanvittig fett det blir med ny stadion, og det er kjipt. jeg skjønner det som skrives, stabæk fotball fortjener smekk på pungen, men likevel... jeg vet ikke. alt jeg vet er at mine forventninger får stadige nedturer av forumet. kanskje jeg burde holde meg ute herfra :)

 

alltid, uansett. det skal man ikke glemme. det går begge veier.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


kan også ta litt kritikk for min tidligere melding. er helt enig i at man ikke trenger å bortforklare evt kamper man ikke er på. men jeg synes mye som skrives her inne forsurer hele min forventning til hvor vanvittig fett det blir med ny stadion, og det er kjipt. jeg skjønner det som skrives, stabæk fotball fortjener smekk på pungen, men likevel... jeg vet ikke. alt jeg vet er at mine forventninger får stadige nedturer av forumet. kanskje jeg burde holde meg ute herfra :)

 

alltid, uansett. det skal man ikke glemme. det går begge veier.

 

Den der var ikke dum.

 

Jeg ser for meg alle de "anonyme" jeg ser annenhver helg i drøye sommerhalvåret, som helt sikkert frekventerer forumet jevnlig uten å uttrykke seg bombastisk - og som sitter stolte. Jeg er blant de svært mange som gleder seg som overmodne unger til å entre et nytt fort - og som bivåner deres kamp for å stå og hoppe. Uten å delta aktivt i engasjementet, men som forstår dere særs godt.

 

Men samtidig i visshet om at vi er i flertall - vi dørgende kjedelige, sittende som også har valgt å vie livet vårt til klubben.

 

Hodet på blokken.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke vanskeligere enn at du må i butikken, og jeg skulle stengt salget for 54 minutter siden! Shait! Nå er det nok, selv om det kommer flere innom i dag er jeg nødt til å telle og komme meg hjem i 80-årsdag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke vanskeligere enn at du må i butikken, og jeg skulle stengt salget for 54 minutter siden! Shait! Nå er det nok, selv om det kommer flere innom i dag er jeg nødt til å telle og komme meg hjem i 80-årsdag.

Neeei, vent!

 

Kommer innen tjue minutter!

 

Edit: Det gikk jo flotters! Men fikk ikke medlemskort til vennen min, gadd ikke spørre når jeg fikk en billett, tar det til uken!

Endret av Jan Fredrik
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror vel de hadde overvurdert interressen noe......

 

En idè kunne jo være å bruke klubbens hjemmeside litt mer aktivt i markedsføringen av kampen. Nå som vi har mediasjef og alt. Man behøver ikke gjøre mer enn en splash à la stabaek.no

Det er jo ikke første gang man gjør denne feilen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabækbutikken, vis medlemskort og si at du skal ha billett på $ felt! Det er ikke utsolgt.

Da får jeg spre budskapet til desperate venner her på skolen.

 

 

Men noen av dem har ikke skaffet medlemskort/sesongkort enda, hvordan blir det da?  :blink:

Endret av Jan Fredrik
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabækbutikken, vis medlemskort og si at du skal ha billett på $ felt! Det er ikke utsolgt.

Da får jeg spre budskapet til desperate venner her på skolen.

 

 

Men noen av dem har ikke skaffet medlemskort/sesongkort enda, hvordan blir det da?  :blink:

 

Det bør være fort gjort...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabækbutikken, vis medlemskort og si at du skal ha billett på $ felt! Det er ikke utsolgt.

Da får jeg spre budskapet til desperate venner her på skolen.

 

 

Men noen av dem har ikke skaffet medlemskort/sesongkort enda, hvordan blir det da?  :blink:

 

Det bør være fort gjort...

Nei, for medlems/sesongkort selges først en halvtime etter at Stabækbutikken har stengt i dag  :o

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nei, for medlems/sesongkort selges først en halvtime etter at Stabækbutikken har stengt i dag  :o

Det ordner seg sikkert. Jeg sitter nemlig på pengeskrinet til $$ og er på Bekkestua rundt 4, som gjør at jeg må loke litt i Stabækbutikken en stund. Da blir det sikkert anledning til å betale medlemsavgiften til meg og kjøpe billett, for så å registreres og få medlemskort osv på Onkel Blaa etterpå. Regner med at det er greit for de som sitter på OB fra 1730?

Endret av alltidblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabaek - IFK Göteborg
×
×
  • Opprett ny...