Gå til innhold

Stabaek - IFK Göteborg


MrMe
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 188
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Hittade det nu kostar 100 kr att köpa en match.

 

Det neste du nå må gjøre er å legge disse 100 kronene i en konvolutt og sende den til min adresse. Jeg tar meg av resten. God fornøyelse!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hittade det nu kostar 100 kr att köpa en match.

 

Parklindini skrev:

Borde inte undderlaget vara ute nu? Även konstgräs behöver väl en viss tid för att "sätta" sig? Kolla bara på Borås arena där det var luftbubblor under mattan till en början.

 

När jag kollade webcam nu så såg det ut som det fanns lite gröna fläckar under plasten, kanske är den redan lagd och sedan blivit övertäckt ????

 

Kanskje ikke de smarteste i verden disse svenskene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hmm...

 

Jeg tok en rask titt på stallen - det ser nesten ut som om vi kommer til å få trøbbel med å stille lag på Lørdag...

 

Nå vet ikke jeg om Hedenstad, Gromstad og MIX er reist til Mexico med jr. laget men hvi de har det så er det faen meg så vidt vi har spillere til å stille en 11'er på lørdag.

 

Segerstrøm, Knudsen, Andersson er ute med skader.

Nannskog er i USA med landslaget.

 

Så dersom unggutta er i Mexico har vi følgende tropp til kampen:

 

Austbø

Høiland

MMS

IAO

Stenvoll

Keller

Farnerud

Hauger

Alan

Hoff

Tømmernes

Palmi

(Rogne???)

 

Det er 12(13???) mann det...

 

Noen jeg glemmer?

 

@ringo

 

Du har vel glemt Aase, men er de andre med juniorlaget er nok han det også (gjelder vel også Rogne)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hmm...

 

Jeg tok en rask titt på stallen - det ser nesten ut som om vi kommer til å få trøbbel med å stille lag på Lørdag...

 

Nå vet ikke jeg om Hedenstad, Gromstad og MIX er reist til Mexico med jr. laget men hvi de har det så er det faen meg så vidt vi har spillere til å stille en 11'er på lørdag.

 

Segerstrøm, Knudsen, Andersson er ute med skader.

Nannskog er i USA med landslaget.

 

Så dersom unggutta er i Mexico har vi følgende tropp til kampen:

 

Austbø

Høiland

MMS

IAO

Stenvoll

Keller

Farnerud

Hauger

Alan

Hoff

Tømmernes

Palmi

(Rogne???)

 

Det er 12(13???) mann det...

 

Noen jeg glemmer?

 

@ringo

 

Du har vel glemt Aase, men er de andre med juniorlaget er nok han det også (gjelder vel også Rogne)

 

Og Gromstad er vel født i 89 så vidt jeg vet, da er han ikke junior lenger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På tv2.no står det følgende:

 

Lørdag 24. januar:

 

14.00: Lillestrøm - HamKam - på tv2sporten.no

Kommentator: Magnar Kvalvik.

 

15.00: Stabæk - IFK Göteborg - på tv2sporten.no

Aller første kamp på Stabæks nye hjemmebane, Telenor Arena. Kommentator: Kjell Roar Kaasa.

 

Men å navigere seg på tv2sporten.no er ikke det enkleste.. kan de ikke sende den på TV2 Sport 1-5 som man allerede betaler for!!??

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som vet om det er mulig å kjøpe billetter til $$-tribunen imorgen (fredag ettermiddag)?

 

Har ikke mulighet til å komme meg til Stabæk-butikken før imorgen. Det er vel neppe utsolgt???

Lenke til innlegg
Del på andre sider


SIden det som du sier neppe er utsolgt så er det bare å rekke innom Stabækbutikken i dens åpningstid ;)

 

Det gjelder lørdag også? Hvis det skulle vise seg at jeg ikke har blitt frisk nok til å dra på jobb på lørdag så kan jeg bare stikke innom butikken ved 12-tiden og få meg en billett?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


SIden det som du sier neppe er utsolgt så er det bare å rekke innom Stabækbutikken i dens åpningstid ;)

 

Det gjelder lørdag også? Hvis det skulle vise seg at jeg ikke har blitt frisk nok til å dra på jobb på lørdag så kan jeg bare stikke innom butikken ved 12-tiden og få meg en billett?

 

De selger visst på Fornebu Arena fra kl 13 på lørdag også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


skickade ett mail till dom. här är mailet som jag fick tillbaks.

 

Hei!

 

På grunn av forsinkete byggearbeider på Telenor arena lar det seg ikke gjøre å gjennomføre produksjon av kampen. Vi fikk bekreftelsen på at kampen ikke skulle sendes først i går.

 

Dette beklager vi selvfølgelig. Vi ønsker selvfølgelig å sende flest mulig kamper, men i dette tilfellet er det rett og slett teknikken det står på.

 

Ta gjerne kontakt igjen hvis du har flere spørsmål.

 

 

 

Vennlig hilsen

Andreas

TV 2 Sumo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


skickade ett mail till dom. här är mailet som jag fick tillbaks.

 

Hei!

 

På grunn av forsinkete byggearbeider på Telenor arena lar det seg ikke gjøre å gjennomføre produksjon av kampen. Vi fikk bekreftelsen på at kampen ikke skulle sendes først i går.

 

Dette beklager vi selvfølgelig. Vi ønsker selvfølgelig å sende flest mulig kamper, men i dette tilfellet er det rett og slett teknikken det står på.

 

Ta gjerne kontakt igjen hvis du har flere spørsmål.

 

 

 

Vennlig hilsen

Andreas

TV 2 Sumo

 

Hva faen? Synd! Da får jeg ta til takke med å gå på ManU - Tottenham på Old Trafford isteden. Kjipt!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


skickade ett mail till dom. här är mailet som jag fick tillbaks.

 

Hei!

 

På grunn av forsinkete byggearbeider på Telenor arena lar det seg ikke gjøre å gjennomføre produksjon av kampen. Vi fikk bekreftelsen på at kampen ikke skulle sendes først i går.

 

Dette beklager vi selvfølgelig. Vi ønsker selvfølgelig å sende flest mulig kamper, men i dette tilfellet er det rett og slett teknikken det står på.

 

Ta gjerne kontakt igjen hvis du har flere spørsmål.

 

 

 

Vennlig hilsen

Andreas

TV 2 Sumo

 

Hva faen? Synd! Da får jeg ta til takke med å gå på ManU - Tottenham på Old Trafford isteden. Kjipt!

 

Da må du huske å hilse de 5000 andre nordmennen og de 43000 kinesiske turisten du skal se kampen sammen med.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da må du huske å hilse de 5000 andre nordmennen og de 43000 kinesiske turisten du skal se kampen sammen med.

 

For de lokale i den byen holder nemlig med et lag med blå drakter.

 

Stilig at det har blitt 6 siters tråd for en treningskmp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hallå pedro ditt pucko.

IFK Ska nog komma upp med ett rätt bra lag men minst 4 ordinarie spelare saknas.

Adam Johansson, Gustav Svensson, Mattias Bjärsmyr är på landslagsläger.

Och Robin Söder är skadad.

dere tar med dere disse KFB, Kebabs, Fruitmachines and Brases eller disse FML, Feta Minibuss Ligan?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hallå pedro ditt pucko.

IFK Ska nog komma upp med ett rätt bra lag men minst 4 ordinarie spelare saknas.

Adam Johansson, Gustav Svensson, Mattias Bjärsmyr är på landslagsläger.

Och Robin Söder är skadad.

dere tar med dere disse KFB, Kebabs, Fruitmachines and Brases eller disse FML, Feta Minibuss Ligan?

 

? Fyllerør og ralling?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabaek - IFK Göteborg
×
×
  • Opprett ny...