Gå til innhold

Brann - Stabæk


alltidblaa
 Del

Anbefalte innlegg


Alt i alt greit med 1 poeng. Og veldig bra å se at Hoff kan.....

 

Enig. Den siste halvtimen er det suverent beste Hoff har prestert. Må tilstå at jeg begynte å tvile. Men han kan, fortsatt. Dette laget trenger bare ytterliggere tid til å samkjøres. Var en god del misforståelser også i dag. Nå er det to uker til neste kamp, så skal Odd få gørrbank av et Stabæklag om har satt seg OG kjøpt inn to spillere til som kan gå "rett" inn på laget...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 308
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


For dere som har sett klippene fra Start Lyn, så er det ikke bare Stabæk som ikke får straffe for hands..... Kanskje det er slutt for å få straffe for slikt.

 

 

Tror det nye dommer slagordet må være "Ja til et lite innslag av håndball i alle kamper"

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette laget trenger bare ytterliggere tid til å samkjøres. Var en god del misforståelser også i dag. Nå er det to uker til neste kamp, så skal Odd få gørrbank av et Stabæklag om har satt seg OG kjøpt inn to spillere til som kan gå "rett" inn på laget...

Husk at JK, HH, DN (og PRP?) skal på landslagssamling, men det blir i hvertfall 1 uke med samkjøring. Er fornøyd så lenge det kommer inn en spiss

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg vil se MIX!

Synsk ell?? :blink:

nja..ikke helt, men det begynner å komme seg.. Håper uansett vi får se mer av ungutta fremover. Men takk allah for det siste kvarteret. Vi viser moral gang på gang og er nok ikke mange lag som slår statistikken vår fra 75-90

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg vil se MIX!

Synsk ell?? :blink:

nja..ikke helt, men det begynner å komme seg.. Håper uansett vi får se mer av ungutta fremover. Men takk allah for det siste kvarteret. Vi viser moral gang på gang og er nok ikke mange lag som slår statistikken vår fra 75-90

 

Snikislamisering! :ph34r:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1. Matta i dag var så ubrukelig at kampen burde vært utsatt

2. Brann kunne lett ha ledet mer enn 1-0 til pause, så vi var heldige at kampen ikke ble avgjort til deres fordel før vi våknet.

3. Målet ble korrekt annulert. Tåpelig av Daniel.

4. Straffen vi ikke fikk kan ikke bli klarere - Dette er rett og slett helt grusomt dprlig av dommergjengen.

5. Brann gikk tom for krefter etter 65 minutter, hadde kramper og mistet formasjonene fullstendig. Da viste Stabæk styrke. Vi er åpenbart godt trent.

6. En kamp som dette ville ikke passet hverken Alan eller Veigar spesielt godt, så savnet etter dem var ikke der i like stor grad i dag.

7. Mix gjør et meeeeget godt innhopp!

8. Daigo burde vært byttet ut tidligere.

9. Hoff var dårlig i første, men kom seg veldig etterhvert, og var bra på slutten av kampen.

10. Henning er i form, men må få skikk på skuddene sine

11. Jon spiller veldig bra

12. Når alt kommer til alt bør vi være fornøyd med uavgjort i dag. Gutta viser moral ved å fortsette å jobbe selv med en del avgjørelser i mot.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


satt å så denne kampen her nede i polen sammen med 3 bastionen medlemmer, og de alle var skjønt enige med en vis bitterhet i stemmen at det var ufortjent med 1 poeng til brann...

 

de mener også at straffesituasjoen er 110% klar, ikke diskuterbart engang...

 

forferdelig trist å ikke ha full pott etter 2 kamper når vi har begge gangene blir fratatt seieren av dommertrioen...

 

men sånn er livet, gutta løfter hodet, og kjemper seg tilbake, er ryggrad i 11veren og mix viser at han kan bli viktig for oss i år...

 

gleder meg til å se fremgangen til laget og unggutta men trenger sårt en ny spiss...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


21528531.jpg

 

Helt sinnsykt å ikke se den. Jeg blir rett og slett målløs over at han ikke blåser straffe der. I tillegg annulerer han Hofferns scoring. Hvor er kompensasjonsdømmingen?

 

 

Jeg satt i går og trøsta meg med at Hoff sto i veien og at dommeren ikke kunne se handsen.

Nå ble jeg opprørt, hva pokker driver de med i dommerforbundet?

Er det noen som la merke til at dommer virka forbann under kampen? så det da Stabæk tok frisparket litt for langt frem.

Trodde dommerne skulle holde en god dialog med spillerne.....................

Lenke til innlegg
Del på andre sider


21528531.jpg

 

Helt sinnsykt å ikke se den. Jeg blir rett og slett målløs over at han ikke blåser straffe der. I tillegg annulerer han Hofferns scoring. Hvor er kompensasjonsdømmingen?

 

 

Jeg satt i går og trøsta meg med at Hoff sto i veien og at dommeren ikke kunne se handsen.

Nå ble jeg opprørt, hva pokker driver de med i dommerforbundet?

Er det noen som la merke til at dommer virka forbann under kampen? så det da Stabæk tok frisparket litt for langt frem.

Trodde dommerne skulle holde en god dialog med spillerne.....................

 

 

en tragedie at de "ikke" ser denne handsen her. så sant han ikke mener det er uforskyld hends da. noe som er tåpelig når armen er så langt fra kroppen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Schjerven fortjener en "varm velkomst" neste kamp i hangaren.

 

Vi får vel håpe det blir karantene av slike tabber?

 

Ellers er det mest gledelige i denne kampen at vi ikke lar oss knekke og kjemper oss tilbake for andre kamp på rad. Jeg tror noe av årsaken er at det er j..... slitsomt å spille mot oss (virker som mange legger opp taktikken etter vårt spill), og at vi fort kan få mange muligheter mot slutten av kampene.

 

Det mest negative er at vi overhodet ikke har den defensive tryggheten fra i fjor. Særlig Keller virker ut av slag. Kanskje sette inn Tom på venstre og JIH på høyre mot Odd?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Schjerven fortjener en "varm velkomst" neste kamp i hangaren.

 

Vi får vel håpe det blir karantene av slike tabber?

 

Ellers er det mest gledelige i denne kampen at vi ikke lar oss knekke og kjemper oss tilbake for andre kamp på rad. Jeg tror noe av årsaken er at det er j..... slitsomt å spille mot oss (virker som mange legger opp taktikken etter vårt spill), og at vi fort kan få mange muligheter mot slutten av kampene.

 

Det mest negative er at vi overhodet ikke har den defensive tryggheten fra i fjor. Særlig Keller virker ut av slag. Kanskje sette inn Tom på venstre og JIH på høyre mot Odd?

 

Hvis du ser på hva Keller vinner av defensive dødballer i eget felt, så skjønner du litt hvor viktig han er. Vi MÅ ikke finne på å bytte han ut...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi spilte kanskje ikke vår beste fotball i går, men det er forjævlig at dommern skal ta fra oss seieren på den måten... Jeg stemmer for å lage helvete neste gang Scherven viser seg på Fornebu!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest daglish7

Jeg burde vært fornøyd med 1-1 men fy faen ass! han står 4 meter foran hasan, hvordan er det mulig å ikke dømme på den? Den er jo klarere enn lsk kampen!

 

- Han har hånden i en naturlig posisjon. Dommeren gjør det rette der, sier Nilsen. ARG!

 

 

jaja takk for turen, var sinnsykt fett:) bilder kommer

Endret av daglish7
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi spilte kanskje ikke vår beste fotball i går, men det er forjævlig at dommern skal ta fra oss seieren på den måten... Jeg stemmer for å lage helvete neste gang Scherven viser seg på Fornebu!

Syns hetsing av dommere i ettertid er slitsomt og unødvendig. Men en IROOOONISK TIFO hadde vært strålende. <_<

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi spilte kanskje ikke vår beste fotball i går, men det er forjævlig at dommern skal ta fra oss seieren på den måten... Jeg stemmer for å lage helvete neste gang Scherven viser seg på Fornebu!

Syns hetsing av dommere i ettertid er slitsomt og unødvendig. Men en IROOOONISK TIFO hadde vært strålende. <_<

 

Støtter den ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi spilte kanskje ikke vår beste fotball i går, men det er forjævlig at dommern skal ta fra oss seieren på den måten... Jeg stemmer for å lage helvete neste gang Scherven viser seg på Fornebu!

Syns hetsing av dommere i ettertid er slitsomt og unødvendig. Men en IROOOONISK TIFO hadde vært strålende. <_<

Begynner å bli ganske slitsomt å ikke få 3 poeng pga av dem også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi spilte kanskje ikke vår beste fotball i går, men det er forjævlig at dommern skal ta fra oss seieren på den måten... Jeg stemmer for å lage helvete neste gang Scherven viser seg på Fornebu!

Syns hetsing av dommere i ettertid er slitsomt og unødvendig. Men en IROOOONISK TIFO hadde vært strålende. <_<

 

Støtter den ;)

 

 

Ikke i det hele tatt, viktig å ta det her. etter hva jeg har fått med meg er dette et debattforum :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi spilte kanskje ikke vår beste fotball i går, men det er forjævlig at dommern skal ta fra oss seieren på den måten... Jeg stemmer for å lage helvete neste gang Scherven viser seg på Fornebu!

Syns hetsing av dommere i ettertid er slitsomt og unødvendig. Men en IROOOONISK TIFO hadde vært strålende. <_<

 

Støtter den ;)

 

 

Ikke i det hele tatt, viktig å ta det her. etter hva jeg har fått med meg er dette et debattforum :)

 

Ikke misforstå, jeg støtter ikke at man ikke skal hetse dommere, men jeg støttet Randers sitt forslag om en ironisk tifo...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Litt spillestilsdebatt etter kampen: Semb mente Stabæk sto veldig høyt og lot bergensera få boltre seg med hurtige løp i vårt bakrom. Dette var også hovedgrunnen til at vi sleit sånn i 1. omgang - Brann slo langt og Puseklapp løp. Konklusjonen må vel være at hvis vi skal stå så høyt må vi ha færre balltap offensivt (=større presisjon, dog her må det skandaløse underlaget ta noe av skylda) og vi må ha raskere forsvarsspillere enn det vi har.

 

Jeg synes vi taper 2 poeng av 2 grunner i denne kampen:

1: Dårlig defensiv taktikk i 1. omgang ga 1 unødig baklengs og mange farlige Brann-sjanser vi kan takke Vågan Moen og Fakiri for at ikke ble noe av.

2: Skandaløs dømming (annuleringen og manglende straffe) i 2. omgang.

 

Spørsmålet er - kommer vi til å spille som i første omgang mot Odd med forsvarsrekka helt oppe ved midtstreken?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Brann - Stabæk
×
×
  • Opprett ny...