Gå til innhold

Amin Askar til Stabæk?


MossFK-Rune
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 116
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Herlig å se en spiller som kan uttale seg til media uten å virke som om han har downs syndrom, slik Alanzinho stort sett gjorde.

 

Jeg kan egentlig ikke forstå at hvis vår assistenttrener Geir Bakke mener han er god nok og har trent mannen i langt tid, at dette er noe å lure på?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Leste et innlegg hvor en Moss-supporter ytret at han synes det var rart at Geir Bakke som tidvis hadde vært svært skeptisk til Askar, nå ønsket å hente han til Stabæk (fritt gjengitt selvsagt).

 

Han virker svært rolig og balansert i media, Alan kunne vel kanskje lært noe av Askar sånn sett, ja.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Han kom seg vel til ett par bra sjanser, var alltid spillbar og hadde mange riktige bevegelser synes nå jeg.

 

Dessuten, hvis du tenker på at han hadde spilt kamp dagen før og møtt gutta ca 2 timer før kampstart så vil jeg heller si at prestasjonen hans var helt grei ++

Lenke til innlegg
Del på andre sider


hvis man ser på det sånn så kan man jo si at han ikke gjorde seg helt bort men ble ikke veldig imponert, men blir vel etter alt å dømme flere muligheter til å få sett han i aksjon :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Antydes til en sum på 1-1,5mill for han under forhandlingene med FFK. Sleng opp en mill og litt videresalgsprosenter og skaff han! Vil heller se han i en ganske artig klubb som Stabæk enn i glomme :(

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tyrkiske klubber må speide voldsomt i Norge?

De speider helt ned i norsk 3 div. Kompis av meg fikk trene i OB i en uke, etter å ha blitt nesten-hentet ned til Tyrkia. Spiller i Ullern som rykket opp i år..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tyrkiske klubber må speide voldsomt i Norge?

De speider helt ned i norsk 3 div. Kompis av meg fikk trene i OB i en uke, etter å ha blitt nesten-hentet ned til Tyrkia. Spiller i Ullern som rykket opp i år..

 

Du kødder?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tyrkiske klubber må speide voldsomt i Norge?

De speider helt ned i norsk 3 div. Kompis av meg fikk trene i OB i en uke, etter å ha blitt nesten-hentet ned til Tyrkia. Spiller i Ullern som rykket opp i år..

 

Du kødder?

 

Nope, han var i OB en uke, skulle til Tyrkia en tur, men det falt sammen. Det var visstnok noen klubber nedover divisjonsystemet i England som også viste litt interesse, så vi får se denne sesongen om han blir "proff"...

 

Her er link til saken

Endret av frilin
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan vi ikke bare få'n til Stabæk?

 

Nix

 

Hvorfor har du gått fra positiv til negativ når det gjelder Askar? Var det ikke slik at du hadde han på blokka di før han prøvespilte og så plutselig nå er det 99 % sjanse for at vi ikke hentet han.

 

 

Jeg er positiv til Askar. Men det er nok ikke bar eå hente han. Moss vil nok ha litt betalt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Han klarte seg OK i går, men heller ikke mer. Føler meg 99% sikker på at ham ikke blir signert

 

... men hvorfor var du 99 % sikker på at han ikke blir signert. Det spekuleres i at Moss krever rundt 1-1,5 mill. FFK har allerede fått to bud avslått og har trukket seg ut av kampen om Askar. Tyrkerne hadde inne et bud som var høyere enn det FFK bydde, men vinduet for dem er jo stengt nå, så de er uaktuelle. Det virker dessuten som at supporterne ønsker å selge nå istede for å la han gå gratis om et år / signere for noen andre om 6 mnd. Askar eies forøvrig av "Moss Invest As" (eller noe sånt) Moss solgte Askar og en annen kar til dem for 5 mill for en stund siden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan vi ikke bare få'n til Stabæk?

 

Nix

 

Hvorfor har du gått fra positiv til negativ når det gjelder Askar? Var det ikke slik at du hadde han på blokka di før han prøvespilte og så plutselig nå er det 99 % sjanse for at vi ikke hentet han.

 

 

Jeg siktet til han vennen til frilin =p Andreas ellerno;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Amin Askar til Stabæk?
×
×
  • Opprett ny...