Gå til innhold

Stabæk - Asker


Anbefalte innlegg


Som kjent er kampen mot Slovan Bratislava avlyst, istedet blir det treningskamp på den nye banen på Nadderud i morgen kl. 1600

Motstander er Asker, som med all respekt ikke er på nivå med Slovan B.

 

Hadde regnet med å se et toppet lag på lørdag, men nå ligger det kanskje litt mer rullering i kortene, det gir vel unggutta mer effekt å matche seg mot 2. div-motstand?

 

Spennende også å følge Jonas Gisle på Asker, han var jo med juniorlaget til Mexico, og følges tett av Stabæk.

 

Forøvrig er det synd kampen ikke går et par timer senere, med tanke på de av oss som har jobb.. (og som ikke jobber på Bekkestua)

Endret av Dennis Iliohans leggskinn
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror vi kan konkludere med at vi er iferd med å få en ny Veigar. Ble veldig imponert over Daigo i dag.

 

Også Tom Stenvoll var veldig god - solid defensivt og mange gode løp langs sidelinja - men fikk alt for få pasninger.

 

Ellers lurer jeg på hvem det var som kom inn for IA i pausen og spilte stopper med Morten. Risp?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ble veldig imponert over Daigo idag, han kommer til å bli viktig utover sesongen! Knallbra ballkontroll, smarte pasninger (selv om de ikke alltid kom fram), mye gode bevegelser og tempo i lengderetningen. Gi han litt mer tid til å venne seg til å spille Stabæk-stilen, så kommer han til å bli en av de store spillerne i tippeligaen i år.

Mye bra tendenser til kjapt og direkte spill som det vi kjenner fra før, selv om spillerne kanskje fikk ekstra godt med plass idag..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ble veldig imponert over Daigo idag, han kommer til å bli viktig utover sesongen! Knallbra ballkontroll, smarte pasninger (selv om de ikke alltid kom fram), mye gode bevegelser og tempo i lengderetningen. Gi han litt mer tid til å venne seg til å spille Stabæk-stilen, så kommer han til å bli en av de store spillerne i tippeligaen i år.

Mye bra tendenser til kjapt og direkte spill som det vi kjenner fra før, selv om spillerne kanskje fikk ekstra godt med plass idag..

Enig i at han kan bli bra! Men han bommet på veldig mange pasninger i dag også. Synes han noen ganger kunne løpt litt mer med ball selv, ikke slå den videre med en eneste gang. Det gjelder ihvertfall når han spiller på kanten, noe han gjorde i hele dag. Men for all del, potensiale.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ble veldig imponert over Daigo idag, han kommer til å bli viktig utover sesongen! Knallbra ballkontroll, smarte pasninger (selv om de ikke alltid kom fram), mye gode bevegelser og tempo i lengderetningen. Gi han litt mer tid til å venne seg til å spille Stabæk-stilen, så kommer han til å bli en av de store spillerne i tippeligaen i år.

Mye bra tendenser til kjapt og direkte spill som det vi kjenner fra før, selv om spillerne kanskje fikk ekstra godt med plass idag..

Hepp,

 

Helt enig, han ser spennende ut, men dagens motstander var knapt noen målestokk. Synes likevel Daigo var flink til å gjøre seg spillbar og kjapp til å distribuere ballen videre uten for mye fiksfakseri. Medspillerene er ikke vant til at pasningene kommer så kjapt, men når de får tilpasset seg til hverandre kommer det her til å bli mycket bra! Vi kan komme til å bli enda råere på overganger enn vi var i fjor, og det er aldri galt...

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg kan ikke fatte at det kan være noe argument mot en spiller at han spiller ballen raskt. Det er faktisk den beste egenskapen en spiller kan ha hvis man ønsker raske overganger og mange mål. Perfekt fotball i min verden er raske pasninger og mye bevegelse uten ball. På den måten griserundspiller man en motspiller.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg kan ikke fatte at det kan være noe argument mot en spiller at han spiller ballen raskt. Det er faktisk den beste egenskapen en spiller kan ha hvis man ønsker raske overganger og mange mål. Perfekt fotball i min verden er raske pasninger og mye bevegelse uten ball. På den måten griserundspiller man en motspiller.

 

100 % enig. Det blir rått om vi får flere som spiller raske pasninger på ett eller to touch. Pontus F er jo ikke så verst til det heller...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg kan ikke fatte at det kan være noe argument mot en spiller at han spiller ballen raskt. Det er faktisk den beste egenskapen en spiller kan ha hvis man ønsker raske overganger og mange mål. Perfekt fotball i min verden er raske pasninger og mye bevegelse uten ball. På den måten griserundspiller man en motspiller.

Helt klart - det er bare for de andre å bli kjappere i huet/beina!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk - Asker
×
×
  • Opprett ny...