Gå til innhold

Etterlysning: Kan du lage Outlookkalender for Stabæk?


 Del

Anbefalte innlegg


Stabæk ønsker å bruke disse to bildene i annonser for å selge sesongkort, og trenger derfor å komme i kontakt med personene som er avbildet:

etterlyst2.jpg

 

etterlyst1.jpg

 

Er det deg, eller vet du hvem det er? Isåfall vær vennlig å send en epost til lars.mehlum@stabak.no

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Foreløpig har ingen meldt fra om den forrige posten jeg la ut med den første personen, så frykter han eller kompisene ikke er på forumet. Får vurdere en artikkel.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg spilte på Bærum med han som er øverst på bildet! :lol: Husker fornavnet, men ikke etternavnet :P Han heter Andreas :rolleyes:

 

EDIT: Født i 90, tror han het et eller annet med Bøg/Bög som etternavn, ut ifra vage minner.

Endret av Dancin' Devil
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg spilte på Bærum med han som er øverst på bildet! :lol: Husker fornavnet, men ikke etternavnet :P Han heter Andreas :rolleyes:

 

EDIT: Født i 90, tror han het et eller annet med Bøg/Bög som etternavn, ut ifra vage minner.

 

Andreas er faktisk det vanligste fornavnet i Support, oppunder 30 stykker har vi :) Skal sjekke registeret.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk ønsker å bruke disse to bildene i annonser for å selge sesongkort, og trenger derfor å komme i kontakt med personene som er avbildet:

etterlyst2.jpg

 

etterlyst1.jpg

 

Er det deg, eller vet du hvem det er? Isåfall vær vennlig å send en epost til lars.mehlum@stabak.no

 

 

Hvis jeg finneren kommer jeg innom kontoret ditt med ham. Regner med at du sitter klar med vaselinslik at du kan få av han den teite ansiktsmalingen. Seriøst - dere har ikke tenkt å bruke et bilde av en fyr med ansiktsmaling å blått hår for å selge sesongkort?????

Endret av Rich
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvorfor ikke? Syntest han er fet jeg B)

 

Uenig. Jeg synes ansiktsmaling er utrolig patetisk. Dessverre bor vi i ett fritt land, så da er det fritt frem for klovner og karnevals-supportere. Men trenger vi å gi dem drahjelp?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg spilte på Bærum med han som er øverst på bildet! :lol: Husker fornavnet, men ikke etternavnet :P Han heter Andreas :rolleyes:

 

EDIT: Født i 90, tror han het et eller annet med Bøg/Bög som etternavn, ut ifra vage minner.

 

Andreas er faktisk det vanligste fornavnet i Support, oppunder 30 stykker har vi :) Skal sjekke registeret.

 

Du snakker kun om de som har fornyet.  Om du tar hele databasen er det ca 60 som heter Andreas.  Men ingen med etternavn som passer bokstavene.

 

Til Rich - dette er en tjeneste vi gjør for StabækLars. Har ingen planer om å bruke folk med ansiktsmaling, lettkledde småjenter (cheerleaders) eller korps for å selge flere sesongkort.

Endret av Albert
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvorfor ikke? Syntest han er fet jeg B)

 

Uenig. Jeg synes ansiktsmaling er utrolig patetisk. Dessverre bor vi i ett fritt land, så da er det fritt frem for klovner og karnevals-supportere. Men trenger vi å gi dem drahjelp?

 

 

Tror ikke denne kampanjen er ment for deg. De bildene selger vel vesentlig flere sesongkort blandt vanlig dødlige enn bilda av en lubben ubarbert 40 åring :-)

 

Det viktigste er vel å få dem på kamp, så kan man "utdanne" dem når de blir medlem av SS.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvorfor ikke? Syntest han er fet jeg B)

 

Uenig. Jeg synes ansiktsmaling er utrolig patetisk. Dessverre bor vi i ett fritt land, så da er det fritt frem for klovner og karnevals-supportere. Men trenger vi å gi dem drahjelp?

 

 

Tror ikke denne kampanjen er ment for deg. De bildene selger vel vesentlig flere sesongkort blandt vanlig dødlige enn bilda av en lubben ubarbert 40 åring :-)

 

Det viktigste er vel å få dem på kamp, så kan man "utdanne" dem når de blir medlem av SS.

 

Hahahahahaa, nå lo jeg godt! Der traff du spikern på hodet, OEO! :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvorfor ikke? Syntest han er fet jeg B)

 

Uenig. Jeg synes ansiktsmaling er utrolig patetisk. Dessverre bor vi i ett fritt land, så da er det fritt frem for klovner og karnevals-supportere. Men trenger vi å gi dem drahjelp?

 

 

Tror ikke denne kampanjen er ment for deg. De bildene selger vel vesentlig flere sesongkort blandt vanlig dødlige enn bilda av en lubben ubarbert 40 åring :-)

 

Det viktigste er vel å få dem på kamp, så kan man "utdanne" dem når de blir medlem av SS.

 

 

Godt poeng. Det skal du ha. Personlig hadde jeg likevel satt pris på om Stabæk aldri brukte bilder av mongobøfler i sin profilering. Men, det er jo ikke jeg som bestemmer - det inser jeg. Og lubbene ubarberte 40-åringer selge ikke bare få sesongkort, de har ikke særlig gjennomslags hos de kreative markedsfolka med rektangulære briller, designersjegg og avslepet nordlandsdialekt heller.

 

Jeg får si som Frank Zappa: I know when I'm lit - all over

Endret av Rich
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvorfor ikke? Syntest han er fet jeg B)

 

Uenig. Jeg synes ansiktsmaling er utrolig patetisk. Dessverre bor vi i ett fritt land, så da er det fritt frem for klovner og karnevals-supportere. Men trenger vi å gi dem drahjelp?

 

 

Tror ikke denne kampanjen er ment for deg. De bildene selger vel vesentlig flere sesongkort blandt vanlig dødlige enn bilda av en lubben ubarbert 40 åring :-)

 

Det viktigste er vel å få dem på kamp, så kan man "utdanne" dem når de blir medlem av SS.

 

Selv om gretne gamle gubber synes dette ville egnet seg dårlig i en reklamekampanje for Stabæk Fotball, behøver det ikke bety at den treffer "normale" folk heller. Nå skal ikke jeg late som jeg er særlig normal, men jeg tillater meg fremdeles å tvile på om en slik kampanje vil treffe særlig mange.

 

Dette er et "artig" bilde som kunne vært med i en reklame for hva som helst (det er dejlig å være norsk i danmark, stratos, kristiansand dyrepark osv.). Det gir derfor ikke folk noen positiv kobling opp mot det man faktisk opplever ved å være på fotballkamp - å støtte et bestemt lag, føle seg som en del av noe større, dele gleder og sorger med andre osv.

 

Skal ikke vår styreleder være god på slikt? Eller går det bare på vokabular og BHG der i gården?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


klovn.jpg

 

Bilder av denne karen skal også brukes for å selge sesongkort.

 

Han skal også være utstyrt med

 

s_DSC1135.JPG

er ikke det bildet av s`ern på la manga?

Endret av HARSTADjr
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bøg/Bög som etternavn, ut ifra vage minner.

Stakkars kar.

 

 

Prøv å ring Sommarland i Bø - der har de en westernby som heter Las Bøgas. Skremmer bort enhver barnefamilie fra Sverige, men det er jo mulig denne fyren holder til der?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg spilte på Bærum med han som er øverst på bildet! :lol: Husker fornavnet, men ikke etternavnet :P Han heter Andreas :rolleyes:

 

EDIT: Født i 90, tror han het et eller annet med Bøg/Bög som etternavn, ut ifra vage minner.

 

 

Det er feil. Han øverst heter Andreas Heggen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg spilte på Bærum med han som er øverst på bildet! :lol: Husker fornavnet, men ikke etternavnet :P Han heter Andreas :rolleyes:

 

EDIT: Født i 90, tror han het et eller annet med Bøg/Bög som etternavn, ut ifra vage minner.

 

 

Det er feil. Han øverst heter Andreas Heggen.

 

Han het Bøg/Bög før, men byttet navn..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Siden vi er inne på dette med supportere...

Jeg hadde noen kjente som var på kamp på lørdag, har ikke vært på kamp før og hadde fått billeter til denne kampen.. de liker Vårt Kjære Stabæk, men klarer å forville seg inn på $$ feltet noe som ikke er rart eller synd... der får de grisekjeft av en eller annen veldig lite sympatisk mann, jeg vet ikke om det er sånn man verver supportere men disse menneskene som igrunn er veldig hyggelige har lite lyst til å møte på kamp igjen. Håpet egentlig på at vi skulle ønske flest mulig velkommen og ikke jage folk bort fra stadion.... Så mange er vi vel ikke????

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen fra $$ styret bør kontakte disse flotte menneskene og gi dem en høflig forklaring på hvorfor dette kunne skje (forklare at den gjengse $$-er er realtivt prebubertal/premenstruell i disse dager med tanke på ståfelt og seteproblematikk-konspirasjonene og derav ikke kan ha vært tilregnelig i gjerningsøyeblikket). Dernest burde de skadelidende parter tilbys gratisbilletter til neste kamp og ønskes ordentlig velkommen i det blaa broderskap. Vi trenger alle vi kan få.

 

Albert?

 

edit: mere.

Endret av pedro
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen fra $ styret bør kontakte disse flotte menneskene og gi dem en høflig forklaring på hvorfor dette kunne skje (forklare at den gjengse $-er er realtivt prebubertal/premenstruell i disse dager med tanke på ståfelt og seteproblematikk-konspirasjonene og derav ikke kan ha vært tilregnelig i gjerningsøyeblikket). Dernest burde de skadelidende parter tilbys gratisbilletter til neste kamp og ønskes ordentlig velkommen i det blaa broderskap. Vi trenger alle vi kan få.

Albert?

 

edit: mere.

 

HVIS de lover å synge. Jeg regner med at det var det som skjedde, at de fikk kjeft for ikke å synge. <_>

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Siden vi er inne på dette med supportere...

Jeg hadde noen kjente som var på kamp på lørdag, har ikke vært på kamp før og hadde fått billeter til denne kampen.. de liker Vårt Kjære Stabæk, men klarer å forville seg inn på $$ feltet noe som ikke er rart eller synd... der får de grisekjeft av en eller annen veldig lite sympatisk mann, jeg vet ikke om det er sånn man verver supportere men disse menneskene som igrunn er veldig hyggelige har lite lyst til å møte på kamp igjen. Håpet egentlig på at vi skulle ønske flest mulig velkommen og ikke jage folk bort fra stadion.... Så mange er vi vel ikke????

 

Jeg så noen som ble bedt om å forlate $$ feltet, men der hadde den ene på seg et Enga-skjerf. Det nok ikke er det smarteste plagget å dra med seg inn på $$-feltet...

Vet ikke om det var samme personer..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg sørget for å få fjernet en kar som var med dama si inn på feltet vårt. Med seg hadde han ett enga skjerf som han først puttet i lommen, før han fikk beskjed om å ta det av seg og legge det igjen utenfor.

 

Ståfeltet er forbeholdt stående, syngende stabæk supportere, da hjelper det ikke at denne enga sympatisøren tok av seg skjerfet og lovet å opptre nøytralt, noe vaktene brukte som unnskyldning også.

 

Ståfeltet er forbehold sesongkortinnehavere og medlemmer i SS, ikke nøytrale, sittende folk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stående,syngende supportere????

 

Leser at det ikke blir solgt enkelt bill til lillestrøm kampen på Support sitt felt.. Hmmmmmm tenker jeg da.

 

Da blir feltet for stående, syngende supportere med sesongkort. Flott tenker jeg. Det er ambisiøst og tro at det feltet som vi har fått tildelt skal fylles opp.

 

Kanarifansen kommer fulltallig til denne kampen, noe som kan resultere i at de blaa syngende , stående suppotere med sesongkort blir sunget ut på egen arena.... Ser at mortimer skriver at feltet er forbeholdt sesongkortinnhavere og medlemmer, men en kommer ikke inn uten sesongkort.

I fjor kan jeg skjønne at det ble slik det ble men i år, hva er årsaken i år???.......

 

Jeg sørget for å få fjernet en kar som var med dama si inn på feltet vårt. Med seg hadde han ett enga skjerf som han først puttet i lommen, før han fikk beskjed om å ta det av seg og legge det igjen utenfor.

 

Ståfeltet er forbeholdt stående, syngende stabæk supportere, da hjelper det ikke at denne enga sympatisøren tok av seg skjerfet og lovet å opptre nøytralt, noe vaktene brukte som unnskyldning også.

 

Ståfeltet er forbehold sesongkortinnehavere og medlemmer i SS, ikke nøytrale, sittende folk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi skal se på en løsning hvor vi eventuelt har en ordning med løssalgbilletter til ståfeltet. Poenget med at folk har sesongkort er at da VET de at her skal det ståes, og synges.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg beklager dersom noen ikke har følt seg velkomne på feltet vårt som burde ha vært det.  Men om noen har bedt dem gå et annet sted, er det sannsynligvis en grunn.  Som bortelagseffekter.

 

Dette skal ikke kunne skje i i fremtiden, da vil vår inngang brukes kun av våre, og det vil bli en fysisk sperre mellom vårt vrimleområde og resten av tribunene.

 

Edit - jeg har fått en e-post (via Stabæk) fra noen som har hatt en negativ opplevelse hos oss. Det står ikke noe om Vålerenga-effekter i eposten, og de har tydeligvis opplevd at flere av våre har vært direkte ufine.

 

Det er fint om folk kan forsøke å oppføre seg som folk selv om de er på $$-feltet. Jeg vil helst slippe å drive å beklage i hytt og vær fordi enkelte tydeligvis ikke har lært folkeskikk.

Endret av Albert
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg sørget for å få fjernet en kar som var med dama si inn på feltet vårt. Med seg hadde han ett enga skjerf som han først puttet i lommen, før han fikk beskjed om å ta det av seg og legge det igjen utenfor.

 

Ståfeltet er forbeholdt stående, syngende stabæk supportere, da hjelper det ikke at denne enga sympatisøren tok av seg skjerfet og lovet å opptre nøytralt, noe vaktene brukte som unnskyldning også.

 

Ståfeltet er forbehold sesongkortinnehavere og medlemmer i SS, ikke nøytrale, sittende folk.

Nå skal det faktisk sies at denne personen først puttet det i lommen, men så sa dama at det ikke kunne synes, så puttet han det under t-skjorten. Han la det aldri utenfor.

 

Akkurat det er faktisk ikke det viktigste, jeg hadde blitt minst like forbanna (noe som sikkert ble lagt merke til :P) om han hadde lagt det utenfor feltet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Etterlysning: Kan du lage Outlookkalender for Stabæk?
×
×
  • Opprett ny...