Gå til innhold

Grasrotandelen


 Del

Anbefalte innlegg


da har jeg registrert meg, og med tanke på hva jeg og armando vanligvis taper til NT i året burde dette bli riktig så bra :)

 

Nå har det vel ikke noe med hvor mye dere taper, men hvor mye dere spiller for. Spiller dere for 100000kr i året går 5000 til Stabæk Support enten dere taper hele beløpet eller får tilbake 10 millioner.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


da har jeg registrert meg, og med tanke på hva jeg og armando vanligvis taper til NT i året burde dette bli riktig så bra :)

 

Nå har det vel ikke noe med hvor mye dere taper, men hvor mye dere spiller for. Spiller dere for 100000kr i året går 5000 til Stabæk Support enten dere taper hele beløpet eller får tilbake 10 millioner.

 

Tatt ut av sammenhengen forventer styret selvsagt et betydelig bidrag til tifofondet dersom dere vinner ti millioner.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg skaffet meg Spillekortet i dag, men jeg får ikke til å sende meldingen for å registrere Grasrotandelen! Meldingen går bare ikke ut fra telefonen min, men jeg har sjekket at det funker med andre meldinger, så det er ikke noe galt med min mobil. :S

 

Velvel, jeg får bare fikse det hos en kommisjonær i morgen. Men dere kan ikke forvente store bidrag fra meg altså! :P Tippet for hele 16 kroner i dag...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


da har jeg registrert meg, og med tanke på hva jeg og armando vanligvis taper til NT i året burde dette bli riktig så bra :)

 

Nå har det vel ikke noe med hvor mye dere taper, men hvor mye dere spiller for. Spiller dere for 100000kr i året går 5000 til Stabæk Support enten dere taper hele beløpet eller får tilbake 10 millioner.

 

Jeg håper det. Det er kjipt om noen av oss vinner 10 mill og $$ plutselig skylder Norsk Tipping 500 000

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest daglish7

Jeg ser at de små klubbene trenger pengene, men realiteten er at mye av disse pengene blir brukt til formål som blir lagt ned eller bortprioritert noen år etterpå.

 

Men hvis det var et lag som satset BARE på juniorspillere så hadde jeg lett satt pengene hos dem, vi trenger gode juniorlag i bærum bortsett fra bærum og stabæk

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men hvis det var et lag som satset BARE på juniorspillere så hadde jeg lett satt pengene hos dem, vi trenger gode juniorlag i bærum bortsett fra bærum og stabæk

 

Øvrevoll Hosle IL har noe bra på gang når det gjelder juniorsatsing. Unge og engasjerte trenere, som i mange tilfeller har gått på trenerkurs, er ansatt for samtlige 11-lag, altså for årgangene 96,95,94 og 93. Det er i tillegg ansatt to trenerkoordinatorer, som har overansvaret for disse fire årgangene pluss juniorlaget. Dette er i hvert fall tilfellet på guttesiden, og på jentesiden tror jeg det er minst like bra nivå på trenerne, med tanke på at jentefotballen er noe ØHIL satser på.

 

Juniorlaget er for øyeblikket ikke mer enn middelmådig, men det er et Rekruttlag som jeg tror skal spille i 5. divisjon, og det laget består nesten bare av de beste juniorene, pluss noen som ikke får spille så mye på A-laget (som forøvrig spiller i 3. divisjon).

 

Jeg er en av de nevnte trenerne, og jeg spiller på juniorlaget, så takk for reklamemuligheten. :P

 

Selv gir jeg min andel til SS.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


http://msn.tv2sporten.no/fotball/england/article2645229.ece

 

Jeg må innrømme at jeg er enig med Godsetunionen i denne saken. Så mine grasrotmidler går til breddeidretten i Frisk Asker og ikke til $$.

 

Tror grasrotandelen kommer til å få et ganske trist utfall - penger kanaliseres bort fra rene breddeidrettsklubber som virkelig trenger ethvert tilskudd de kan få til de mest ressurssterke klubbene og deres supporterklubber(!). Står respekt av Godsetunionen og andre supporterklubber som velger å oppfordre sine medlemmer til å heller gi pengene til breddeidrett.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror grasrotandelen kommer til å få et ganske trist utfall - penger kanaliseres bort fra rene breddeidrettsklubber som virkelig trenger ethvert tilskudd de kan få til de mest ressurssterke klubbene og deres supporterklubber(!). Står respekt av Godsetunionen og andre supporterklubber som velger å oppfordre sine medlemmer til å heller gi pengene til breddeidrett.

 

Støttes fullt ut!

 

Håper Stabæk Support går ut og oppfordrer medlemmene til å heller støtte bredden i Stabæk IF.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg sliter litt her.  Grasrotandelen er vel ikke tenkt for støtte til breddeidrett?  Men til alleslags medlemsorganisasjoner innen indrett, kultur osv.

 

Jeg må si jeg syns det er bedre at folk velger å støtte oss enn Ungkar og Spellemannslaget.  Vi er en medlemsorganisasjon med 1500-2000 medlemmer som jobber for at folk skal føle samhørighet og identitet.  Vi arrangerer turer og stemning.  Uten oss ville toppfotballen vært for de få.

 

Jeg oppfordrer folk å støtte breddeidretten.  Men de av våre medlemmer som ønsker å støtte oss må få lov til det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest daglish7

Men hvis det var et lag som satset BARE på juniorspillere så hadde jeg lett satt pengene hos dem, vi trenger gode juniorlag i bærum bortsett fra bærum og stabæk

 

Øvrevoll Hosle IL har noe bra på gang når det gjelder juniorsatsing. Unge og engasjerte trenere, som i mange tilfeller har gått på trenerkurs, er ansatt for samtlige 11-lag, altså for årgangene 96,95,94 og 93. Det er i tillegg ansatt to trenerkoordinatorer, som har overansvaret for disse fire årgangene pluss juniorlaget. Dette er i hvert fall tilfellet på guttesiden, og på jentesiden tror jeg det er minst like bra nivå på trenerne, med tanke på at jentefotballen er noe ØHIL satser på.

 

Juniorlaget er for øyeblikket ikke mer enn middelmådig, men det er et Rekruttlag som jeg tror skal spille i 5. divisjon, og det laget består nesten bare av de beste juniorene, pluss noen som ikke får spille så mye på A-laget (som forøvrig spiller i 3. divisjon).

 

Jeg er en av de nevnte trenerne, og jeg spiller på juniorlaget, så takk for reklamemuligheten. :P

 

Selv gir jeg min andel til SS.

 

Venta på den! når jeg var på junior laget for 6 år siden så lovet de å satse på oss. Det skjedde ikke.. i fjor ville de satse på a laget med trenere som kalr petter løken osv... og i år skal de satse på jente lag...

 

som jeg sa i sted, mindre klubber i bærum forandrer strategi hvert år! Hvorfor gi pengene våre til et lag som ikke har en langsiktig plan? Gi dem heller til redd barna eller "redd toalettsetet på borteturer AS" ( tror pissegutt trenger ett sete)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Venta på den! når jeg var på junior laget for 6 år siden så lovet de å satse på oss. Det skjedde ikke.. i fjor ville de satse på a laget med trenere som kalr petter løken osv... og i år skal de satse på jente lag...

 

som jeg sa i sted, mindre klubber i bærum forandrer strategi hvert år! Hvorfor gi pengene våre til et lag som ikke har en langsiktig plan? Gi dem heller til redd barna eller "redd toalettsetet på borteturer AS" ( tror pissegutt trenger ett sete)

 

Mye er forandret på 6 år. Den viktigste forandringen er jo at ØB og Hosle har slått seg sammen, og da er det etter min mening ikke mulig å sammenligne nå med for seks år siden. Jeg vet jo selvfølgelig ikke at de ikke kommer til å endre strategi med det første igjen, men jeg tror ikke det. Nå er det jo en mye større klubb, med blant annet en heltidsansatt Daglig/Sportslig Leder, en halvtidsansatt klubbsekretær pluss de nevnte trenerkoordinatorene. Dermed tror jeg det er mye langsiktig tenkning i klubben nå, i forhold til hvordan det kanskje har vært før.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror grasrotandelen kommer til å få et ganske trist utfall - penger kanaliseres bort fra rene breddeidrettsklubber som virkelig trenger ethvert tilskudd de kan få til de mest ressurssterke klubbene og deres supporterklubber(!). Står respekt av Godsetunionen og andre supporterklubber som velger å oppfordre sine medlemmer til å heller gi pengene til breddeidrett.

 

Støttes fullt ut!

 

Håper Stabæk Support går ut og oppfordrer medlemmene til å heller støtte bredden i Stabæk IF.

 

...eller våre andre lokale klubber, som for eksempel Helset og Lommedalen som har gitt oss Skjønsberg og Rogne.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror grasrotandelen kommer til å få et ganske trist utfall - penger kanaliseres bort fra rene breddeidrettsklubber som virkelig trenger ethvert tilskudd de kan få til de mest ressurssterke klubbene og deres supporterklubber(!). Står respekt av Godsetunionen og andre supporterklubber som velger å oppfordre sine medlemmer til å heller gi pengene til breddeidrett.

 

Støttes fullt ut!

 

Håper Stabæk Support går ut og oppfordrer medlemmene til å heller støtte bredden i Stabæk IF.

 

...eller våre andre lokale klubber, som for eksempel Helset og Lommedalen som har gitt oss Skjønsberg og Rogne.

 

Høres flott ut det. Men jeg vet da ikke hva pengene går til i de klubbene. Frykter at de går til en avslutning for spillerne på Peppes e.l.

 

Jeg støtter heller $$ der jeg vet det går til bra tifo og borteturer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest daglish7

Venta på den! når jeg var på junior laget for 6 år siden så lovet de å satse på oss. Det skjedde ikke.. i fjor ville de satse på a laget med trenere som kalr petter løken osv... og i år skal de satse på jente lag...

 

som jeg sa i sted, mindre klubber i bærum forandrer strategi hvert år! Hvorfor gi pengene våre til et lag som ikke har en langsiktig plan? Gi dem heller til redd barna eller "redd toalettsetet på borteturer AS" ( tror pissegutt trenger ett sete)

 

Mye er forandret på 6 år. Den viktigste forandringen er jo at ØB og Hosle har slått seg sammen, og da er det etter min mening ikke mulig å sammenligne nå med for seks år siden. Jeg vet jo selvfølgelig ikke at de ikke kommer til å endre strategi med det første igjen, men jeg tror ikke det. Nå er det jo en mye større klubb, med blant annet en heltidsansatt Daglig/Sportslig Leder, en halvtidsansatt klubbsekretær pluss de nevnte trenerkoordinatorene. Dermed tror jeg det er mye langsiktig tenkning i klubben nå, i forhold til hvordan det kanskje har vært før.

 

Vet du at de skal satse bare på jente siden i år? det vil si at herrelagene pluss juniorlagene får mye mindre penger...

 

Jeg har vært i Øvrevoll i 12 år... makan til dritt styre har jeg ikke vært borti!! Sett pengene på alt annet enn øbhosle eller øhil som det så fint heter nå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg vet at de satser på jentesiden i år, Toppserien 2014 er vel målet, men det betyr jo ikke at de driter i guttesiden. Jeg har selv spilt fotball i Hosle siden 1. klasse (går i 1. på VGS nå), og mitt inntrykk er i hvert fall at satsingen innen fotball er MYE bedre nå etter sammenslåingen. Jeg tipper at A-laget rykker opp til 2. divisjon i år eller til neste år, og det tror jeg også vil hjelpe på juniorsatsingen. Det er veldig stor forskjell på 3. divisjon og 2. divisjon, og den forskjellen tror jeg vil gjøre noe med profesjonaliteten i hele klubben.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest daglish7

Jeg vet at de satser på jentesiden i år, Toppserien 2014 er vel målet, men det betyr jo ikke at de driter i guttesiden. Jeg har selv spilt fotball i Hosle siden 1. klasse (går i 1. på VGS nå), og mitt inntrykk er i hvert fall at satsingen innen fotball er MYE bedre nå etter sammenslåingen. Jeg tipper at A-laget rykker opp til 2. divisjon i år eller til neste år, og det tror jeg også vil hjelpe på juniorsatsingen. Det er veldig stor forskjell på 3. divisjon og 2. divisjon, og den forskjellen tror jeg vil gjøre noe med profesjonaliteten i hele klubben.

 

De har mistet mange spillere. Mitt poeng er at de satser på en ting for så å gi det opp etter noen år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Støtt $tabæk $upport når du tipper:)

 

send SMS: GRASROTANDELEN 990060193 -til 2020 fra den telefon som ditt tippekort er registrert på.

 

Linker:

 

https://www.norsk-tipping.no/page?key=76721...id=93poll

 

http://w2.brreg.no/frivillighetsregisteret...orgnr=990060193

 

https://www.norsk-tipping.no/grasrot_vis?co...3%26mode%3D1%26&

 

Trekker denne frem igjen ser ut til at utbetaling er frem til 31.mai og vi ligger an til å få et sted mellom 7500 og 8000 kr for denne perioden. Men hvis noen har lyst til å registrere seg er det veldig enkelt pluss at da får man 5% av det en har tippet for fra 1. januar og frem til nå siste mai.

 

Så har du ikke registrert deg på "grasrotandelen" er det bare å gjøre det nå før mai er omme.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Støtt $tabæk $upport når du tipper:)

 

send SMS: GRASROTANDELEN 990060193 -til 2020 fra den telefon som ditt tippekort er registrert på.

 

Linker:

 

https://www.norsk-tipping.no/page?key=76721...id=93poll

 

http://w2.brreg.no/frivillighetsregisteret...orgnr=990060193

 

 

Trekker denne frem igjen ser ut til at utbetaling er frem til 31. august og vi ligger an til å få ca 11500 kr for denne perioden. Men hvis noen har lyst til å registrere seg er det veldig enkelt pluss at da får $$ 5% av allt du har tippet for fra 1. januar og frem til 31 august.

 

Så har du ikke registrert deg på "grasrotandelen" er det bare å gjøre det nå før august er omme og Stabæk Support får 5% av allt du har tippet for i hele 2009.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Nå er siste sjanse å gi noe tilbake for alle pengene som vi bruker på Norsk Tipping for kun å sende en SMS NÅ støtter DU Stabæk Support med hele 5% av allt du har tippet for i HELE år. På fredag er det for sent.

 

send SMS:

 

GRASROTANDELEN 990060193 -til 2020 fra den telefon som ditt tippekort er registrert på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå er siste sjanse å gi noe tilbake for alle pengene som vi bruker på Norsk Tipping for kun å sende en SMS NÅ støtter DU Stabæk Support med hele 5% av allt du har tippet for i HELE år. På fredag er det for sent.

 

send SMS:

 

GRASROTANDELEN 990060193 -til 2020 fra den telefon som ditt tippekort er registrert på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Grasrotandelen
×
×
  • Opprett ny...