Gå til innhold

Anbefalte innlegg

14 timer siden skrev Offside:

TV2 gir seg ikke, og fortsetter å pisslunke suppe på en imaginær spiker; https://www.tv2.no/sport/10348313/

"Det er en kjent sak lokalt at spesielt Skauge har «blått hjerte», som man sier på Bekkestua"

Ja, det er greit. Men kunne nevnt at det er en like kjent sak at Schei har rødt hjerte?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen prøver å gjøre dette til en sak om MDG, det mener jeg er å bomme betydelig. Gjør det heller til en sak om hr. Schei, eller kanskje aller mest media, nærmere bestemt TV2 og Josimar.

Fuck både TV2 og Josimar. Sånn, der fikk jeg sagt det.

Dersom noen av dere her inne fortsatt har sumo-abonnement etter alt pisset TV2 holder på med mot oss, synes jeg dere bør gå i dere selv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
55 minutter siden skrev geirti:

Noen prøver å gjøre dette til en sak om MDG, det mener jeg er å bomme betydelig. Gjør det heller til en sak om hr. Schei, eller kanskje aller mest media, nærmere bestemt TV2 og Josimar.

Dersom noen av dere her inne fortsatt har sumo-abonnement etter alt pisset TV2 holder på med mot oss, synes jeg dere bør gå i dere selv.

For de av oss som vil se PL, finnes det noe alternativ til Sumo?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
2 timer siden skrev Drosselmeyer:

For de av oss som vil se PL, finnes det noe alternativ til Sumo?

Nei, dessverre. ⚒

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
4 timer siden skrev geirti:

Schei møter som representant for MDG, og må svare for det. Dette er høyst politisk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 16.1.2019 den 13.36 skrev Petter:

Nja, det gleder vel fortsatt for underforumene som er lukket. Stabæk i Eliteserien og Stabæk i Toppserien er åpne forum som gjester kan lese på fritt, mens Blaa og Musikk er begrenset til registrerte brukere. Så hvis en journalist hadde laget seg en bruker og sitert fra noe som var skrevet i en tråd i Blaa så hadde vi kanskje hatt en sak.

Så lenge forventet publikum er flere enn et titalls mennesker, regnes det som offentlig.

Sitat

https://lovdata.no/dokument/LTI/lov/2013-05-24-18

----

§ 7 skal lyde:

Med offentlig sted menes et sted bestemt for alminnelig ferdsel eller et sted der allmennheten ferdes.

En handling er offentlig når den er foretatt i nærvær av et større antall personer, eller når den lett kunne iakttas og er iakttatt fra et offentlig sted. Består handlingen i fremsettelse av en ytring, er den også offentlig når ytringen er fremsatt på en måte som gjør den egnet til å nå et større antall personer.

----

I en dom i Stavanger ble dette antallet definert til å være "over 20 personer".

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå