Gå til innhold

Mediedekning


$uperTerje
 Del

Anbefalte innlegg


Du har helt rett. Jeg syntes selv tallet var altfor høyt, og ser man med liten skrift så står det at det er gjennomsnitlig trafikk, ikke totaltrafikk for de 5 ukene. Så om det er gjennomsnitlig pr dag kan man dele mine tall på 25. (Dele på 25 fordi det ser ut som eksempeluken jeg tok utgangspunkt i var en svært godt trafikert uke, vanligvis er snittet for mandag-søndag omtrent 5 ganger dagssnittet jeg brukte, ikke 7) Fortsatt burde det likevel gi fire-fem hundrelapper til Stabæk for en person som har vært innom hver dag, og det er jo nok til litt god samvittighet det også :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


9 innlegg er flyttet hit fra tråden "Nye Spillere".

 

Fortsett gjerne debatten om klikk. (Nei, ikke han som spøy midtgangen...)

 

Kan du ikke lage en tråd slik at vi kan fortsette den debatten også da slum? Minnes denne minibussturen som om det var i går. Den fantastiske novellen "en mann og hans dunvest" eller noe slikt omhandler vel denne turen. I tillegg oppsto vel kallenavnet "rødsprit" her. Ahhh...goood times

Lenke til innlegg
Del på andre sider


bussturen hjem fra fredrikstad var også en opplevelse. to timer med to sixpack og ukjente mengder pølser rennende sakte fra magen til gutten bakerst i bussen og fremover. har vel aldri vært så kvalm før tror jeg.

 

Det er det jeg alltid har sagt, det er båttur som gjelder.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


bussturen hjem fra fredrikstad var også en opplevelse. to timer med to sixpack og ukjente mengder pølser rennende sakte fra magen til gutten bakerst i bussen og fremover. har vel aldri vært så kvalm før tror jeg.

 

Det var ikke spesielt trivelig. Spesielt ettersom du på lukten merket at det var pølse han hadde spist, antagelig med bacon også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Mye feil i denne artikkelen her.

 

Palmi og Veigar underslår at det er de islandske Miss'ene som kom først, og at det var villigheten til å sjekke ut disse som i første omgang dro talentspeidere og klubbdirektører fra hele Europa til Island. For å kunne gjenta aktiviteten, og for å kunne dokumentere nødvendigheten av islandsoppholdene for bl.a revisjon og myndigheter begynte spillerkjøpene å tilta, sakte men sikkert. Og en stor motivasjonenskilde endrer seg ikke over natten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg kan ikke si jeg er overrasket, men det er allikevel synd ikke gårsdagens kamp fikk mer oppmerksomhet i avisene. VG eller Aftenposten gadd vel ikke engang skrive noen ting. Man skulle nesten tro at perfekt Veigar og Daniel samarbeid etter 4 minutter ville blitt nevnt, i det minste..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg kan ikke si jeg er overrasket, men det er allikevel synd ikke gårsdagens kamp fikk mer oppmerksomhet i avisene. VG eller Aftenposten gadd vel ikke engang skrive noen ting. Man skulle nesten tro at perfekt Veigar og Daniel samarbeid etter 4 minutter ville blitt nevnt, i det minste..

 

Ja, sammen var de perfekte i ca 4min. Men i de resterende 64min så var de IKKE bra samlet, og kun sjeldent enkeltvis. Har 0 problem med at vi venter et par kamper før resultatene og forhåpningene til tospannet Daniel-Veigar blir satt under pressens kritiske lys.

 

5-1 var forøvrig flatterende, fordi forsvaret tidvis ga grunn til bekymring og blodtrykksøkning. Selv om Palmi spilte bra, er heller ikke det at han brukes som midtstopper noe jeg tror vi er tjent med at får store medieoppslag.:ph34r:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg kan ikke si jeg er overrasket, men det er allikevel synd ikke gårsdagens kamp fikk mer oppmerksomhet i avisene. VG eller Aftenposten gadd vel ikke engang skrive noen ting. Man skulle nesten tro at perfekt Veigar og Daniel samarbeid etter 4 minutter ville blitt nevnt, i det minste..

 

Ja, sammen var de perfekte i ca 4min. Men i de resterende 64min så var de IKKE bra samlet, og kun sjeldent enkeltvis. Har 0 problem med at vi venter et par kamper før resultatene og forhåpningene til tospannet Daniel-Veigar blir satt under pressens kritiske lys.

 

5-1 var forøvrig flatterende, fordi forsvaret tidvis ga grunn til bekymring og blodtrykksøkning. Selv om Palmi spilte bra, er heller ikke det at han brukes som midtstopper noe jeg tror vi er tjent med at får store medieoppslag.:ph34r:

 

Godt Poeng :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg kom over at Aftenposten har kampanjetilbud på sesongkort for web-tv-dekningen deres av Tippeligaen, inkludert La Manga-kampene, "utvalgte kamper" fra cupen og landslagets hjemmekamper. All this for the low-low price of 599! Det er forøvrig det samme som det koster på VGs web-tv-tjeneste, og her ser det ikke ut til å være noe kampanjetilbud. TV2 sumo skal ha 1399 for et helt år.

Er det noen som har noen erfaringer med noen av disse? Er det noen god grunn til å velge tv2, tatt i betraktning prispåslaget?

Hva er best av VG live og Aftenposen live? Er det noen forskjell?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg kom over at Aftenposten har kampanjetilbud på sesongkort for web-tv-dekningen deres av Tippeligaen, inkludert La Manga-kampene, "utvalgte kamper" fra cupen og landslagets hjemmekamper. All this for the low-low price of 599! Det er forøvrig det samme som det koster på VGs web-tv-tjeneste, og her ser det ikke ut til å være noe kampanjetilbud. TV2 sumo skal ha 1399 for et helt år.

Er det noen som har noen erfaringer med noen av disse? Er det noen god grunn til å velge tv2, tatt i betraktning prispåslaget?

Hva er best av VG live og Aftenposen live? Er det noen forskjell?

 

Hadde VG Live i fjor, var egentlig ganske fornøyd, men kun fordi det var billig.

Vært å merke seg at kommentatorene der er noe av det værste, men hvis man lærer seg å le av alt våset de lirer av seg istedenfor å la seg irritere, så går det fint :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På Sumo får du hvertfall kommentatorer som er knyttet til Tv2 systemet, på godt og vondt. Noen gode kommentatorer, noen ikke fult så gode. Er fremdeles ikke bekvem med nordlendingen som kommenterer Bodø Glimt/Tromsø kampene, makan til slitsom og dårlig kommentator skal du lete lenge etter. Han har i tillegg på seg nord-norgebriller styrke +20 på hvert øye, så alt håp om et snev av objektivitet i kommenteringen rakner etter samtlige sømmer med første touch på ballen fra enten B/G eller Tromsø. Men han om det...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


ser ikke noe link nå. Kanskje jeg bare tullet. Men husker jeg så aftenposten sin og tenkte jeg skulle sjekke ut om tv2 hadde noe tilsvarende

Trodde jeg så at de hadde det og hadde tenkt til å spørre en kompis om vi skulle spleise på det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg kom over at Aftenposten har kampanjetilbud på sesongkort for web-tv-dekningen deres av Tippeligaen, inkludert La Manga-kampene, "utvalgte kamper" fra cupen og landslagets hjemmekamper. All this for the low-low price of 599! Det er forøvrig det samme som det koster på VGs web-tv-tjeneste, og her ser det ikke ut til å være noe kampanjetilbud. TV2 sumo skal ha 1399 for et helt år.

Er det noen som har noen erfaringer med noen av disse? Er det noen god grunn til å velge tv2, tatt i betraktning prispåslaget?

Hva er best av VG live og Aftenposen live? Er det noen forskjell?

Hadde sumo i fjor, og de leverte bra kvalitet - meget fornøyd med dem (i alle fall så langt man kan være fornøyd med web-tv). Tror nok jeg kommer til å velge dette tilbudet i år og med mindre noen kommer med veeeldig bra argumenter for å velge vg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg kom over at Aftenposten har kampanjetilbud på sesongkort for web-tv-dekningen deres av Tippeligaen, inkludert La Manga-kampene, "utvalgte kamper" fra cupen og landslagets hjemmekamper. All this for the low-low price of 599! Det er forøvrig det samme som det koster på VGs web-tv-tjeneste, og her ser det ikke ut til å være noe kampanjetilbud. TV2 sumo skal ha 1399 for et helt år.

Er det noen som har noen erfaringer med noen av disse? Er det noen god grunn til å velge tv2, tatt i betraktning prispåslaget?

Hva er best av VG live og Aftenposen live? Er det noen forskjell?

Jeg har ikke benyttet VG live men hadde sesongkort med Aftenposten Live i fjor, er godt fornøyd og kommer til å fortsette med det i år. Har tidligere brukt Sumo men de benytter etter min mening en dårligere og mer ustabil teknologi. Aftenposten benytter en annen teknologi (Move) som buffrer hvilket gjør den relativt stabil. I læpet av sesongen 2009 opplevde jeg hverken heng eller hakking. Når de i tillegg gir meg en høyere streaming hastighet, en lavere pris enn Sumo samt har gode kommentorer som Eli Landsem og vår gamle venn Jan Erik Aalbu så blir valget enkelt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg kom over at Aftenposten har kampanjetilbud på sesongkort for web-tv-dekningen deres av Tippeligaen, inkludert La Manga-kampene, "utvalgte kamper" fra cupen og landslagets hjemmekamper. All this for the low-low price of 599! Det er forøvrig det samme som det koster på VGs web-tv-tjeneste, og her ser det ikke ut til å være noe kampanjetilbud. TV2 sumo skal ha 1399 for et helt år.

Er det noen som har noen erfaringer med noen av disse? Er det noen god grunn til å velge tv2, tatt i betraktning prispåslaget?

Hva er best av VG live og Aftenposen live? Er det noen forskjell?

 

Jeg har ikke hatt noen av delene, men aftenpostens høydepunkter er hvertfall velsignet fri for kommentatorer. I stedet høres supporterne godt, for dem som liker slikt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ivar Hoff har et leserinnlegg i aftenposten i dag hvor han kritiserer Einar Schultz for å ta på seg for mange roller (kan få habilitetsproblemer) når han vil bli styreleder i Stabæk og samtidig er innstilt som ny styreleder i Norsk Toppfotball og som visepresident i NFF

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ivar Hoff har et leserinnlegg i aftenposten i dag hvor han kritiserer Einar Schultz for å ta på seg for mange roller (kan få habilitetsproblemer) når han vil bli styreleder i Stabæk og samtidig er innstilt som ny styreleder i Norsk Toppfotball og som visepresident i NFF

 

http://www.aftenposten.no/meninger/debatt/article3510237.ece

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mediedekning
×
×
  • Opprett ny...