Gå til innhold

Mediedekning


$uperTerje
 Del

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Tv 2 eksperter om siste serierundene i Adeccoligaen.
http://www.tv2.no/sport/fotball/adeccoligaen/tv-2s-ekspert-slik-ender-opprykksthrilleren-i-adeccoligaen-4132144.html
Legg merke til dette utdraget om FFK :"Vi kunne sikkert skrevet mye negativt om Fredrikstad FK her, og det finnes mye positivt å si om den gamle storheten også, men vi liker ikke å plage klubber som ligger nede"

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tv 2 eksperter om siste serierundene i Adeccoligaen.

http://www.tv2.no/sport/fotball/adeccoligaen/tv-2s-ekspert-slik-ender-opprykksthrilleren-i-adeccoligaen-4132144.html

Legg merke til dette utdraget om FFK :"Vi kunne sikkert skrevet mye negativt om Fredrikstad FK her, og det finnes mye positivt å si om den gamle storheten også, men vi liker ikke å plage klubber som ligger nede"

Og derfor fortsetter de med å ramse opp de negative punktene??

 

Når det er sagt, så er det positivt med en som setter seg såpass godt inn i Adeccoligaen, selv om han hører hjemme i Tippeligaen (for øyeblikket) - Thomas Berntsen er sportssjef i Sarpsborg 08.

Endret av Totto
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes det virker som om dette fokuset Budstikka har lagt på prosessen om Petter og hva han gjør til neste sesong har vært en veldig negativ faktor før disse avgjørende kampene.

Legg merke til at vi har tapt begge kampene etter saken ble starte å grave i, og utspillet som kom mot ledelsen etter elverumkampen var heller ikke positivt.

Får håpe klubben og Petter klare å mane gutta fram til kampen mot Ranheim eller at Kamma og hødd blir triggerhappy.

Uansett så synes jeg fokus i lokalmedia har vært helt feil den siste uken, når vi ser på hvordan det kunne vært vinklet (les: aftenposten)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi har feil fokus hvis vi tror at medias oppgave er å lage et fokus som først og fremst skal sørge for at vi rykker opp.

 

 

Av det som har kommet fram hittil, virker det som klubbens klønete håndtering har trener og spillere noe av fokuset inn mot "helvetesuka".

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Overtroisk Nannskog: – Jeg håper jeg tar feil, men jeg tror det går til helvete

 

 

Jeg er så utrolig nervøs, for jeg vil jo at Stabæk skal klare det. Av hele mitt hjerte, proklamerer Nannskog

– Tenk om de spiller i eliteserien neste år. Det ville vært magisk. Da får jeg muligheten til å komme hjem til Nadderud i forbindelse med jobben i TV2. Herregud, det ville vært fantastisk, avslutter han.

 

 

Legende!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Budstikka glimter til med en god, lokalpatriotisk forside:

 

2013-10-28%2007.34.46.jpg

 

Nå begynner vi å snakke lokalavis her! Dette håper jeg er et tegn på endring. I mine øyne skal en lokalavis:

  • Skrive stolt om positive saker
  • Skrive grundig om negative saker (og forsiktig om våre egne folk)
  • Invitere til aktiviteter, kulturarrangementer og andre spennende tilbud i kommunene våre
  • Evaluere aktiviteter, kulturarrangementer og andre spennende tilbud i kommunene våre

Dagens forside fortjener ros. De er ærlige - vi har sløst bort en stor mulighet til å sikre opprykket - men de oppfordrer til å støtte opp om klubben og informerer lokalbefolkningen om at vi kan avgjøre det hele på søndag.

 

Heia Stabæk!

 

Som kulturarrangør må jeg få spille inn at Stabæk og mange andre idrettslag er mye bedre stilt enn feks oss på Flekken i forhold til punktet ditt med uthevet skrift (invitasjon, forhåndsomtale). Her er det en kronisk sykdom på å gjøre etterhåndsomtale og så godt som aldri forhånds. Litt lei av "Det var en flott forestilling, desverre med et noe glissent oppmøte"...

 

Her står Budstikka (og sikkert et par andre) i en særstilling i lokalavis-Norge. Inntrykket mitt av lokalaviser på andre småsteder er at de er stolte av at det skjer ting i bygda og ønsker å støtte opp om dette. Tror det har litt med å gjøre at Budstikka betrakter seg å være på et nivå over den jevne lokalavis og helst skulle vært regionavis slik som BA, Adresseavisen, Fevennen mfl.

 

Når det gjelder evaluering så er det desverre sjelden også anmeldelser eller andre faglige vurderinger, kun reportasjer. (Enkelte praktiserer dog en kreativ sjanger der egne betraktninger sauses sammen i det som ideelt skal være objektive rapporter)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det har sikkert en sammenheng med at forhåndsomtale er noe man ønsker å profitere på i form av annonseinntekter... Det er også en viss forskjell mellom et fotballag med tusenvis av fans og et konsertsted med varierende program. Når det gjelder skikkelige anmeldelser av konserter o.l. er jeg helt enig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det har sikkert en sammenheng med at forhåndsomtale er noe man ønsker å profitere på i form av annonseinntekter... Det er også en viss forskjell mellom et fotballag med tusenvis av fans og et konsertsted med varierende program. Når det gjelder skikkelige anmeldelser av konserter o.l. er jeg helt enig.

 

Annonsesalg og redaksjonell omtale skal vel være strengt atskilt, særlig i en såpass profesjonell blekke som Stikka?

 

Fair nok, men når ikke en gang store artister som deLillos, LidoLido, Mikhael Paskalev mfl. er interessante for feks et forhåndsintervju, så stiller jeg spørsmål rundt kontakten med egen målgruppe og forståelsen av denne.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Det har sikkert en sammenheng med at forhåndsomtale er noe man ønsker å profitere på i form av annonseinntekter... Det er også en viss forskjell mellom et fotballag med tusenvis av fans og et konsertsted med varierende program. Når det gjelder skikkelige anmeldelser av konserter o.l. er jeg helt enig.

 

Annonsesalg og redaksjonell omtale skal vel være strengt atskilt, særlig i en såpass profesjonell blekke som Stikka?

 

Fair nok, men når ikke en gang store artister som deLillos, LidoLido, Mikhael Paskalev mfl. er interessante for feks et forhåndsintervju, så stiller jeg spørsmål rundt kontakten med egen målgruppe og forståelsen av denne.

 

 

Nettopp. Det skal være adskilt og derfor så avstår man kanskje i noen tilfeller fra bred forhåndsomtale i håp om at arrangøren skal annonsere?

 

Når det gjelder de nevnte artistene er jeg helt enig med deg i at intervjuer og omtale av konsertene deres burde være på sin plass. Men det er vel antagelig mer spennende med alle fjortisene på Telenor Arena enn kvalitetstoner i Sandvika.

 

Anyways; morsom sak med Nannskog i dagens stikke!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Må rette på to ting. Den ene er min feil, men andersmann var også på kampen i Bodø i 95. Vi sto dog ikke sammen, og er nok grunnen til at jeg glemte det. Anderlecht var det første storlaget vi slo borte, men jeg vet jo at vi slo Deportivo noen år tidligere. Budstikka får ta den, men når sant skal sies var vel ikke Deportivo så store i norske øyne på det tidspunktet vi møtte dem. Hadde man satset på gull til dem i serien på det tidspunktet kunne man nok blitt veldig rik.

Rekkefølgen på kampene 3-10 er ellers ganske tilfeldig, og ikke alle er tatt med kun for kampen. Strindheim hjemme i 94, og Rosenborg borte i 03 er vel to andre kamper som kanskje burde vært der. Kunne også byttet bortekampen i Frankfurt med hjemmekampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Davys "stang ut" i FX gikk til $$ og banneret "sammen mot opprykk"..

 

 

Mye småpirk fra bergenseren der, ikke helt fornøyd med opprykket

 

Han tok desuten grundig feil. Klovn!

 

III mot prep. (norr í el. á móti, eg 'i møte med', av II mot, fork. av imot) jf imot

1 i møte med, i retning (fram til)
de kom gående m- oss / kjøre m- byen / arbeide m- et mål / komme opp m- sitt beste
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mediedekning
×
×
  • Opprett ny...