Gå til innhold

Mediedekning


$uperTerje
 Del

Anbefalte innlegg


Det neste er vel at lagene skal sitte i midtsirkelen og synge Kumbaya mye lord i pausen. Latterlig opplegg.

eller at lederne i supporterklubbene skal handhilse før kamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så jævlig teit. Det var kleint nok da de flagga første utgaven så høyt, og de har skrytt voldtsomt av hvor godt FIFA liker dette i etterkant. Men at de skal begynne med dette før kampen... Jeg kommer ikke til å ha mye filter om pressen spør hva NSA synes om det ihvertfall.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Over 110.000 av Akershus' innbyggere velger (når de blir spurt) å aktivt si at Stabæk er deres favorittlag. Nesten dobbelt så mange som de snaut 60.000 som valgte å svare LSK.

 

Det er mulig å avstå fra å velge, noe jeg vil tro mange uten fotballinteresse har valgt å gjøre.

 

Dette viser hvilket potensiale vi har!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Min kritikk av Budstikka iforhold til dekningen av Stabæk er at de ikke er enda tettere på (og her har jo Stabæk utvilsomt et ansvar selv), selv om vi ikke er Brann og Bærum ikke er Bergen burde det vært daglig mer eller mindre interessante artikler om det som rører seg i Stabæk .... Og det burde være en selvfølge at alle treningskampene til Stabæk streames på Budstikka

Jeg tror rett og slett du ikke har fått med deg hvilke utfordringer mediene står overfor. Streaming av kamper koster penger i kraft av mennesker til å gjøre jobben. I de aller fleste redaksjoner er det masse man gjerne skulle gjort, men dessverre ikke rekker over. Det er snakk om prioriteringer.

 

Når det gjelder mer eller mindre daglige artikler om det som rører seg i Stabæk, har Budstikka vært forbilledlig den siste tiden.

Må gi Budstikka honnør for super dekning de siste ukene opp mot seriestart. Blir spennende å se hvor mye spilletid YEG får http://touch.budstikka.no/Stab_k_fikk__n_time_p__gress_dagen_f_r_f_rste_seriekamp-5-55-59063.html
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skal sies at det er en del som kan ha gått tapt i oversettelsen her. "Honestly..." bærer ikke alltid like mye vekt på engelsk som "Helt ærlig..." på norsk.

 

Men det er ren spekulasjon fra min side, i likhet med det Twitter-kongen Jonsson driver med.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kudos til Budstikka for dekningen av serieåpningen i dag.

 

http://www.budstikka.no/F__alt_om_serie_pningen_direkte_p__budstikka_no-5-55-59240.html

Veldig bra at journalisten (Thomas Rud) har tatt turen tilbake til Asker/Bærum etter noen år i Romsdals budstikke, hvor han hadde ansvaret for å dekke alt rundt og i Molde! han har mye å lære bort til sportsavdelingen i vår lokal avis! Får håpe han får ett engasjement i avisen fort for det kan gagne lokalfotballen veldig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Verdt å nevne at Davy ikke er med på fotballxtra lenger! Eller han er riktignok med, bare ikke i studio. Han skal drive og reise landet rundt, så vi må fortsatt lide. Men det er i langt mindre grad siden han ikke er i studio lenger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For det første så har han rett: Det er mer spennende å være fotballsupporter når det står noe på spill.

 

For det andre tror jeg ikke vi skal tillegge han altfor mye negativitet med dette utspillet. Artiklen handler mest om hvordan vi skal få folk på kamp, og igjen har han helt rett i at det kommer mer folk om noe står på spill. Positivt også at han kommenterer at publikum er viktigere enn TV-avtalen. Vinklingen av artiklen kunne med fordel ha vært mer positiv.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tvert imot, historien viser at publikum svikter når Stabæk er i bunnstrid (2004 og 2012), så gud forby..

 

Lars H må kikke litt i statistikken

Endret av arni
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest Nr14

For det første så har han rett: Det er mer spennende å være fotballsupporter når det står noe på spill.

 

For det andre tror jeg ikke vi skal tillegge han altfor mye negativitet med dette utspillet. Artiklen handler mest om hvordan vi skal få folk på kamp, og igjen har han helt rett i at det kommer mer folk om noe står på spill. Positivt også at han kommenterer at publikum er viktigere enn TV-avtalen. Vinklingen av artiklen kunne med fordel ha vært mer positiv.

Ingen formildene omstendigheter for en slik uttalelse fra LH. Full Stopp Endret av Nr14
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tullete utsagn fra LH. Men det er ikke så farlig. Han har kortere tid igjen i Stabæk enn de aller fleste spillerne våre.

Da er jo det maks 6 mnd

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hjorth kan få mene hva han vil. Han er vel ikke akkurat den skarpeste kniven i skuffen...

 

Det viktigste for å få mange på Nadderud, er for det første at vi spiller underholdende på hjemmebane og scorer en del goaler. Det kommer garantert flere folk for å se oss vinne 3-2, enn for å se et lag som har begge beina planta i nedrykksstriden. For det andre er det viktig med spillere man kjenner igjen, og da handler det om stabil nok økonomi til å kunne skrive langtidskontrakter med våre beste menn. Der har vel ikke akkurat Lars bidratt all verdens, etter hva jeg forstår.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mediedekning
×
×
  • Opprett ny...