Gå til innhold

Mediedekning


$uperTerje
 Del

Anbefalte innlegg


Det viktigste for å få mange på Nadderud, er for det første at vi spiller underholdende på hjemmebane og scorer en del goaler. Det kommer garantert flere folk for å se oss vinne 3-2, enn for å se et lag som har begge beina planta i nedrykksstriden.

 

Han formulerte det vel som at det var viktigst at vi kjempen enten i toppen eller i bunn. Om vi vinner kamper 3-2 hele sesongen burde vi kjempe i toppen.

 

Forstår ikke at dette er noen big deal. Les hele saken om igjen, se hva han faktisk har sagt, og se på hvordan sitatene er dersom utgangspunktet til journalisten er: "Hva skal til for å få folk til Nadderud?" Ikke "Hvordan håper du sesongen går?" eller noe slikt. De andre tingene han er sitert på, som feks kamptidspunkt, tyder på at hele vinklingen har vært publikumstall.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Uansett hvordan du vrir og vender på det er det dårlig mediearbeid og et lite gjennomtenkt utsagn.

 

Oddbjørn gjør en veldig bra jobb med nettsiden, videoer og ikke minst sosiale medier om dagen. Spør du meg bør vi i tillegg ha en person som tar seg av mediehåndtering og strategi.

 

Det blir spennende å se hva som skjer fremover!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Uansett hvordan du vrir og vender på det er det dårlig mediearbeid og et lite gjennomtenkt utsagn.

 

Oddbjørn gjør en veldig bra jobb med nettsiden, videoer og ikke minst sosiale medier om dagen. Spør du meg bør vi i tillegg ha en person som tar seg av mediehåndtering og strategi.

 

Det blir spennende å se hva som skjer fremover!

 

Hvor stor administrasjon skal vi egentlig ha? Jeg mener en person holder til mediehåndtering. Med vår begrensede økonomi vil jeg mye heller at disse ressursene blir lagt til det sportslige enn administrasjon, så får vi heller overleve noen klønete utsagn i ny og ne..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Uansett hvordan du vrir og vender på det er det dårlig mediearbeid og et lite gjennomtenkt utsagn.

 

Oddbjørn gjør en veldig bra jobb med nettsiden, videoer og ikke minst sosiale medier om dagen. Spør du meg bør vi i tillegg ha en person som tar seg av mediehåndtering og strategi.

 

Det blir spennende å se hva som skjer fremover!

 

Hvor stor administrasjon skal vi egentlig ha? Jeg mener en person holder til mediehåndtering. Med vår begrensede økonomi vil jeg mye heller at disse ressursene blir lagt til det sportslige enn administrasjon, så får vi heller overleve noen klønete utsagn i ny og ne..

 

Jeg mener ikke nødvendigvis at man trenger to 100%-stillinger.

 

Kanskje kan man ha en 100%-stilling og en 50%-stilling, kanskje to i 50%-stilling eller en annen hensiktsmessig løsning? Og man trenger ikke nødvendigvis en med samme årslønn som daglig leder. Kanskje kan man kombinere mediesjef med en annen stilling?

 

Oddbjørn har jo hittil arbeidet freelance på timer.

 

Jeg tror det er klokt og riktig å ha en praktiker som lager videoer, intervjuer og oppdaterer sosiale medier og en teoretiker som tenker større, samarbeider med partnerne våre, håndterer media (inkl. sørge for at alle er samstemte i media) og spesielt tar seg av krisehåndtering.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Uansett hvordan du vrir og vender på det er det dårlig mediearbeid og et lite gjennomtenkt utsagn.

 

Oddbjørn gjør en veldig bra jobb med nettsiden, videoer og ikke minst sosiale medier om dagen. Spør du meg bør vi i tillegg ha en person som tar seg av mediehåndtering og strategi.

 

Det blir spennende å se hva som skjer fremover!

 

Hvor stor administrasjon skal vi egentlig ha? Jeg mener en person holder til mediehåndtering. Med vår begrensede økonomi vil jeg mye heller at disse ressursene blir lagt til det sportslige enn administrasjon, så får vi heller overleve noen klønete utsagn i ny og ne..

 

Jeg mener ikke nødvendigvis at man trenger to 100%-stillinger.

 

Kanskje kan man ha en 100%-stilling og en 50%-stilling, kanskje to i 50%-stilling eller en annen hensiktsmessig løsning? Og man trenger ikke nødvendigvis en med samme årslønn som daglig leder. Kanskje kan man kombinere mediesjef med en annen stilling?

 

Oddbjørn har jo hittil arbeidet freelance på timer.

 

Jeg tror det er klokt og riktig å ha en praktiker som lager videoer, intervjuer og oppdaterer sosiale medier og en teoretiker som tenker større, samarbeider med partnerne våre, håndterer media (inkl. sørge for at alle er samstemte i media) og spesielt tar seg av krisehåndtering.

 

 

Mente 1 årsverk, altså at det burde dekke mediehåndtering, så hvis man får på plass en slik løsning er jo det gull!

 

Forøverig helt enig i at jobben som har blitt gjort på sosiale medier i det siste har vært strålende! All honnør til Oddbjørn!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Apropos Oddbjørn og kostnad. Slik jeg har forstått det er Stabæk avhengig av å publisere et visst antall videoer på egen nettside for å oppfylle sine forpliktelser overfor NFF/Norsk Toppfotball. Om man ikke gjør det, så går man glipp av økonomiske overføringer til Stabæk. Tror derfor ikke utgiftene til Oddbjørn er en ren kostnad.

 

Er uansett enig med Jan Fredrik i at vi trenger en til å håndtere pressearbeid/mediestrategi. Det er sjeldent å finne det i en person som også har tid til å være en dyktig praktiker. Hatten av for det arbeidet Oddbjørn har gjort på det området.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


He,he,

 

Åpenbart litt hybris der nede i Skien, kanskje ikke så rart? Samtidig så synes jeg, kanskje ikke så overraskende det heller, at han har noen poeng. Jeg tror fortsatt at vi om 10 år kommer til å se tilbake på Bradley "æraen" som et blindspor.

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror vi snakker om en klubb med to tanker i hodet samtidig. Bradley, AJ, Hoseth, talentsalg osv. tilhører den kortsiktige, men nødvendige planen, der alt handler om å holde seg i TL. Mens å bygge klubben videre, sponsornettverk, ungdomsutvikling, ny arena, apparat osv. tilhører den langsiktige planen. Innen den tid er nok ideen at vi som klubb er sterk nok til å slippe å "kjøpe oss" gode nok resultater med korte avtaler. Da skal apparatet og økonomien gjøre at vi kan både handle langsiktig OG utvikle spillere også for eget bruk ( les: Ikke først og fremst for å selge - jmfr den kortsiktige planen)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Gjesp. Er blitt en tradisjon for det der, at supporterne til overraskelsesklubben i TL for øyeblikket skal fortelle alle hvordan de burde drive klubb.

 

Men jeg forstår egentlig ikke hvorfor Odd-supporterne har vært mer høylytte før. Egentlig har de jo klart seg langt bedre enn forventet helt siden comebacket i Tippeligaen.

Endret av kkh94
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Oppsummert: Ingen grunn til å være fornøyd med Bradley fordi han henter leiesoldater. Han trekker derimot frem Olivier Occean som en som IKKE er leiesoldat fordi folk i Skien liker han så godt...

 

Meningen var sikkert å provosere, men dette ble så dumt at det bikket over til morsomt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette var nok skuffende for Budstikka, som sikkert mener at kontrollutvalget burde hyllet kommuneadministrasjonen for sin briljante håndtering av saken som i praksis har overført verdier for rundt 250 mill til Euforum i bytte mot en messehall som politikerne ikke ville ha.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mediedekning
×
×
  • Opprett ny...