Gå til innhold

Mediedekning


$uperTerje
 Del

Anbefalte innlegg


Aner ikke hvor jeg skal putte linken, så legger den her. Moro å se at forumet ligger så "høyt" oppe kontra mange av de andre klubbene. Jeg ser det er en voldsom aktivitet i mange av klubbtrådene på VGD, men tolker det dithen at de som virkelig er interessert holder praten her.

 

http://vgd.no/sport/fotball-norsk/tema/1814880/tittel/fotballdebatt-paa-nett-en-oversikt

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Interessant oversikt, selv om det kun handler om antall innlegg. Jeg tror det er mange tulletråder ute og går på de fleste forumer som drar opp tallene noe, dog. Her diskuteres det jo forsvinnende sjelden utenlandsk fotball også. Kvalitetsmessig føler jeg SS-forumet ligger klart innenfor topp 3 i Norge, og har gjort det i mange år. Vi har gjort mye research i forbindelse med de gangene vi har oppgradert nettsidene, for å se hvordan andres supporterforum er. Målt i kvaliteten på de åpne forumene føler jeg vi er ganske heldige som har dette forumet.

 

Forøvrig noen interessante detaljer der. Molde har bare 15 innlegg hittil i år, og det siste innlegget er fra 10. mai der en nykommer spør hvorfor forumet er så dødt. Uten svar, selvsagt. Nesten alle trådene på førstesiden har få eller ingen svar. Fossefallet i Sarpsborg har også stupt fullstendig.

 

En klubb vi egentlig kunne sammenlignet oss med er Godset, men de ser ut til å ha to forumer. Ett som ikke har innlegg siden i fjor som det linkes til under nettsidene via Googlesøk, og som forsåvidt ser ut som det mest moderne: http://godsetunionen.com/forums/, og samtidig har de et annet forum med de samme kategoriene der det er mer aktivitet: http://forum.godsetunionen.com/ . Men siste postene der handler om at en kar ønsker å få forumet tilbake til det det en gang var, og en annen som svarer at VGD og Facebook antakelig har tatt over for godt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Leste litt videre på vgd-tråden. Det kunne virke som den viktigste lærdommen vær å ikke gjøre brå endringer på forumet, uten å ha kapasitet til å fikse og slukke alle branner umiddelbart en periode etter omleggingen.

 

edit: brå, ikke bra

Endret av enda en jævla islending
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Leste litt videre på vgd-tråden. Det kunne virke som den viktigste lærdommen vær å ikke gjøre bra endringer på forumet, uten å ha kapasitet til å fikse og slukke alle branner umiddelbart en periode etter omleggingen.

 

Ikke bare har vi mange gode debattanter, men vi har folk som Ingo fra ledelsen som deltar med eget navn på en måte som andre supporterklubber misunner oss veldig over. I tillegg er det flere personer i og rundt klubben som deltar under pseudonymer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Siden VG Debatt blir nevnt i denne sammenhengen kan jeg nevne at det er jeg som Siem-de-Jong. Ser at spesielt denne sesongen har det dukket opp flere Stabæk- supportere på forumet, svært hyggelig for oss som ellers har vært der i flere år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fikk nesten tårer i øynene av å se Lisbeth dra en Odd Reinsfeldt ... Var på høy tid ... Keep up the good work Oddbjørn (Deilig å se Bob kjøre en historielekse ... Virker som en fyr som er stolt av og synes det er kult å ta del av en sånn fantastisk historie

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke minst Bob Bradley som trener, og Asante på benken.

 

3 spillere, treneren og én på benken.

 

Rosenborg har 4 spillere og én på benken.

Endret av Jan Fredrik
Lenke til innlegg
Del på andre sider


I forsvarsrekka til Tjernær forsvinner Strandberg til Russland og Wæhler er så gammel at en liten skade kan gi et langt opphold. Av 9 spillere man kan regne med til høsten har vi 3!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I forsvarsrekka til Tjernær forsvinner Strandberg til Russland og Wæhler er så gammel at en liten skade kan gi et langt opphold. Av 9 spillere man kan regne med til høsten har vi 3!

 

Så du avskriver Wæhler til høsten pga av en skade han ennå ikke har pådratt seg, litt gøyalt det, men gjerne for meg :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke særlig sannsynlig med tanke på hvem som styrer i NFF, men likevel.....

 

http://kvatningen.blogg.no/1434375369_norge_m_bytte_landsla.html

 

Han Kvatningen er flink til å hente frem statistikk, men ikke så flink til å huske på at Bob eksplisitt har sagt han vil trene klubblag og ikke landslag fordi han får se spillerne på daglig basis. Jeg kan ikke tenke meg at han plutselig skulle finne på å trene Norge. Og dessuten tror jeg faktisk Stabæk er bedre enn Norge i øyeblikket.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


"Bob Bradley er perfekt for Norge!! Tar han over nå så er jeg overbevist på at Norge kommer seg til EM. Se hva han har gjort med enkelt spillere i stabæk. Brustad og Boli= 13 mål totalt i 1 div 2013, Bradley kom inn i 2014, endte med 23 mål totalt og begge spiller nå i utlandet.

Adu= Slet med spille tid i belgia, kom til stabæk, blomstret= endte opp i malmø og spilte CL fotball fra start mot Atletico Madrid og Juve.

Adama Diomande, Ernest Asante og Kamal Issah= Har du fulgt litt med i år så vet du åssen det ligger ann.

Birger Meling= Vraket av Viking og Sandnes Ulf (tror jeg) = Er nå kanskje tippeligaen best VB og er også på U-21 Landslaget.

 

Nicolai Næss= Du ser han nok på landslaget snart.

 

Jeg kan fortsette, Bob er mannen. EM er mulig, hvis NFF vil." Fra kommentarfeltet på Nettavisen ... Noen herfra kanskje?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


"Bob Bradley er perfekt for Norge!! Tar han over nå så er jeg overbevist på at Norge kommer seg til EM. Se hva han har gjort med enkelt spillere i stabæk. Brustad og Boli= 13 mål totalt i 1 div 2013, Bradley kom inn i 2014, endte med 23 mål totalt og begge spiller nå i utlandet.

Adu= Slet med spille tid i belgia, kom til stabæk, blomstret= endte opp i malmø og spilte CL fotball fra start mot Atletico Madrid og Juve.

Adama Diomande, Ernest Asante og Kamal Issah= Har du fulgt litt med i år så vet du åssen det ligger ann.

Birger Meling= Vraket av Viking og Sandnes Ulf (tror jeg) = Er nå kanskje tippeligaen best VB og er også på U-21 Landslaget.

Nicolai Næss= Du ser han nok på landslaget snart.

Jeg kan fortsette, Bob er mannen. EM er mulig, hvis NFF vil." Fra kommentarfeltet på Nettavisen ... Noen herfra kanskje?

Meget bra oppsummering av en som ville fått skikk på Norge

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Mini lanserte i dag på FotballXtra Tor Ole Skullerud som arvtager når Bob forsvinner. Han har allerede sagt han ikke vil fortsette i Molde, bl.a. fordi familien hans ikke trives der.

Han kunne kanskje passe? Og hvis vi ikke på nytt finner en spennende utlending, er han vel omtrent det beste alternativet? Eller hva?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Erlend, Ironi funker dårlig på forum! ;)

 

Skullerud er vel omtrent det verste vi kan få.

 

 

@ringo

Endret av @ringo
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Enig med Ringo, og jeg tror heller ikke klubbledelsen er noe interessert i å prate med Skullerud. Virker som folk antar at hus i Bærum = Stabæk er det åpenbare valget.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror Ordinas vil ta over etter Bob. Blir spennende å se hva som skjer etter sesongen hvis Bob er med oss hele sesongen. Vil han da hoppe på første og beste tilbud, eks. toppklubb i norden/nedre halvdel Belgia/Nederland etc. Eller vil han da heller fortsette hos oss og håpe på å få et bedre tilbud.

 

Et annet spørsmål er hva de på brakka tenker om Jalland. Han har godt en god skole de siste sesongene. Og vil han eventuelt fortsette under Ordinas?

 

Hvis Ordinas tar over etter sesongen håper jeg de bruker like mye tid på å finne en etterfølger etter ham på Junior/2. lag som de vil brukt på å finne a-lags trener. For han har gjort en meget god jobb der, og man skal ikke undervurdere å ha en god trener der også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Navnet hans skal ha vært nevnt på brakka for en stund siden. Det har vært relativt kjent lenge at han ikke kom til å få forlenget/kom til å forlenge med Molde. Han mistet garderoben alt i fjor.

 

Han leder ikke treningene selv, hvilket sikkert er smart om assistenten din heter Geir Bakke og er en 100 ganger bedre trener en deg. Men er ren og skjær idioti om assistenten er en komplett udugelig klovn som Bård Wiggen. Hvilket betyr at det er en 3. trener som leder treningene i Molde for tiden. Forholdet mellom Wiggen og Forren er f.eks.iskaldt. Hadde ikke Skullerud sittet på oppsigelse tror jeg han hadde fått fyken.

 

Skillerud fremstår dessuten alltid som sur og sutrete på tv, det å melde seg ut av trenerforeningwn i protest mot at Fagermo ble årets trener i fjor er selvhøytidelig og smålig. En sånn type skal vi ikke ha som trener for Stabæk.

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mediedekning
×
×
  • Opprett ny...