Gå til innhold

Mediedekning


$uperTerje
 Del

Anbefalte innlegg


Skjønner ikke hvorfor det er pinlig at IA påpeker noe som er veldig synlig og som har irritert mange. Det gjelder ikke bare overfor Stabæk. Uttalesen til Kåre Ingebrigtsen er langt over pinlig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skjønner ikke hvorfor det er pinlig at IA påpeker noe som er veldig synlig og som har irritert mange. Det gjelder ikke bare overfor Stabæk. Uttalesen til Kåre Ingebrigtsen er langt over pinlig.

 

Pinlig og pinlig...

 

Jeg synes det ligner litt på episoden med de personene som sto og ropte til Fagermo etter kamp: Jeg forstår irritasjonen og synes ikke det er så veldig farlig, men det har kanskje ikke så mye effekt utover at man fremstiller seg selv på en litt usjarmerende måte. Det er dog et par hakk mindre sjarmerende når en sportssjef går til pressen med sånt som det IAO gjorde enn når deler av en supporterkjerne reagerer spontant og i affekt utenfor et stadion rett etter kamp.

 

Om ikke pinlig så er det i hvert fall fort gjort at man fremstiller seg selv som sytete. Jeg regner med at en sportssjef har andre måter å ta opp ting med dommere på hvis det var det som var hensikten. IAO ville vel bare fyre opp stemningen i forkant av cupkampen. Som man roper i skogen får man svar. Skjønt, svaret fra Ingebrigtsen er jo såpass bak mål at man kan lure på om han har tilstrekkelig blodomløp i øverste etasje. Jeg for min del ser ikke den helt store underholdningsverdien i at to voksne mannfolk skal holde på sånn i pressen. Litt for Hotel Cæsar for min smak, men det finnes vel de som synes sånt som dette er det mest underholdende med fotballen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skjønner ikke hvorfor det er pinlig at IA påpeker noe som er veldig synlig og som har irritert mange. Det gjelder ikke bare overfor Stabæk. Uttalesen til Kåre Ingebrigtsen er langt over pinlig.

 

Er vel litt som sahest sier her. Jeg sier ikke at jeg er uenig, bare at man blir sittende igjen med et sutrestempel. At Ingebrigtsen velger å plumpe uti med begge ben selv hjelper litt, men jeg hadde foretrukket at han fikk ha denne manesjen alene.

 

Edit: Skrivefeil.

Endret av BelgiskBlaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Begge to, samt Ingo, fremstår som kjerringer,. At sportsidene i avisene fylles opp med krangel på ungdomsskolenivå fyrer ikke opp stemningen for min del, heller tvert i mot - det er bare utrolig uinteressant å lese om. Hadde håpet at våre skulle holdt seg for gode til å senke seg ned på nivået til skullerud og Fagermo.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hjort på radioen i dag ang. leie av Telenor Arena hvis det blir europa neste år. Vet ikke om jeg er veldig fornøyd med det, men det er kanskje bedre enn Marienlyst?

Mye bedre enn Marienlyst eller Ullevål. Kan også være vi får nye venner av å spille i TA fra Snarøya, vi har alt å tape på å spille utenfor Bærum.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hehe ja. Heldigvis for Norge finnes det fortsatt folk som er kapable programmerere. For det patetiske forsøket til Aftenposten på betalingsmur skjønner jeg overhodet ingenting av. Håper det var gratis!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lurer litt på hvor dette "glimtet i øyet" Ingebrigtsen skal ha hatt i går var.

 

Man pleier ofte å se et lite smil i munnviken eller øynene på den som lugger verbalt i museflettene på en annen når det avleveres. Dette gjelder alle fra Rekdal til Ivar Hoff til Mini.

 

Helt ærlig: Når jeg ser klippet av Brutter'n, så ser jeg en som midt i setningen forstår hva han er i ferd med å si, tar en liten pause, men er så langt på vdi at å snu eller stoppe opp ikke lenger er et alternativ, så han fullfører.

 

Det kan godt tenkes det var ment som et humoristisk comeback, men glimt i øyet krever faktisk et glimt i øyet, ikke et stivt ansikt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi husker vel alle opptredenen til to stykk trøndere i vitneboksen, den ene av de er vel assistentmaterialforvalter eller noe sånt nå.

 

En annen ting! Ingebrigtsen gikk ut etter seriekampen mot oss og sa at han trodde at vi mister sølvet. Han sa også at han håpet Viking tok sølvet. Jeg regner med at det betyr at rbk legger seg i søndagens kamp. Hyggelig også å se at Jonevret ikke sutrer over å ha bare 3 dager mellom cup og seriekamp, mens rbk får 4 dager mellom. Det må jo være urettferdig kåre!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Faller vel på sin egen urimelighet å kalle Stabæk et kjøpelag... Hvor mange av spillerne har vi faktisk betalt for?

Ta bort Kassi (og Sayoba) som er egenproduserte, Annan som vi "oppdaget" Keita (og Dio) som sikkert blir fornøyd med å bli karaktisert som mørkhudete spillere fra Afrika... RBK har jo aldri kjøpt spillere... Her dreit han på begge leggene

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Her er RBK sin ikke-kjøpte lokale trønder-tropp fra i går (inkludert sommerens innkjøp for 20-30mill):-P

André Hansen, Oslo

Holmar Örn Eyjolfsson, Island

Johan Lædre Bjørdal, Egersund

Jørgen Skjelevik, Bærum

Mike Jensen, Danmark

Aleksander Søderlund, Haugesund

Tobias Mikkelsen, Danmark

Anders Konradsen, Bodø

Mattias Viljamson, Island

Yann-Erik de Lanlay, Stavanger

 

RBK hadde 4 egenutviklede på banen (Svensson, Selnes, Midtsjø og Helland), mot Stabæks 5 (Sayouba, Kassi, Granli, Skjønsberg, Haugstad). I tillegg har vi Næss som har vokst opp med kortere avstand til Nadderud enn de fleste av RBKs egenutviklede til Lerkendal:-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


http://www.vg.no/sport/fotball/rosenborg/dommeren-innroemmer-at-annan-skulle-hatt-roedt-kort/a/23530538/

 

Meeeeeeeeeeeeeget tynn suppe på spiker fra VG, der de insinuerer at på det nederste bildet setter "annan tennene i søderlund". relativt fri fantasi fra journalisten

Hahahahaha der døde jeg. Er det mulig? Hahahahahaha

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mediedekning
×
×
  • Opprett ny...