Gå til innhold

Mediedekning


$uperTerje
 Del

Anbefalte innlegg


Bare hvis du er ekstremt dårlig i matte.

? Må da være 20, evt. mener du han bare fyller fem? Nå er vel et år fortsatt et år selv om man bare har bursdag hvert fjerde.

 

Vi kan vel alle uansett være enige om at han ihvertfall ikke fyller 18 29. februar.

Endret av sexxes
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Bare hvis du er ekstremt dårlig i matte.

? Må da være 20, evt. mener du han bare fyller fem? Nå er vel et år fortsatt et år selv om man bare har bursdag hvert fjerde.

 

Vi kan vel alle uansett være enige om at han ihvertfall ikke fyller 18 29. februar.

 

 

Dette skjønte jeg ikke mye av. Hvordan er det mulig at en fyr som er født i 2000 "hvertfall ikke fyller 18" i 2018?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Bare hvis du er ekstremt dårlig i matte.

? Må da være 20, evt. mener du han bare fyller fem? Nå er vel et år fortsatt et år selv om man bare har bursdag hvert fjerde.

 

Vi kan vel alle uansett være enige om at han ihvertfall ikke fyller 18 29. februar.

Dette skjønte jeg ikke mye av. Hvordan er det mulig at en fyr som er født i 2000 "hvertfall ikke fyller 18" i 2018?

Han fyller ikke 18 den 29.februar i 2018, i og med at den dagen ikke finnes. Men han fyller 18 i 2018.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

 

Bare hvis du er ekstremt dårlig i matte.

? Må da være 20, evt. mener du han bare fyller fem? Nå er vel et år fortsatt et år selv om man bare har bursdag hvert fjerde.

 

Vi kan vel alle uansett være enige om at han ihvertfall ikke fyller 18 29. februar.

Dette skjønte jeg ikke mye av. Hvordan er det mulig at en fyr som er født i 2000 "hvertfall ikke fyller 18" i 2018?

Han fyller ikke 18 den 29.februar i 2018, i og med at den dagen ikke finnes. Men han fyller 18 i 2018.
29. februar er skuddårsdagen som inntreffer hvert fjerde år...
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

 

 

Bare hvis du er ekstremt dårlig i matte.

? Må da være 20, evt. mener du han bare fyller fem? Nå er vel et år fortsatt et år selv om man bare har bursdag hvert fjerde.

 

Vi kan vel alle uansett være enige om at han ihvertfall ikke fyller 18 29. februar.

Dette skjønte jeg ikke mye av. Hvordan er det mulig at en fyr som er født i 2000 "hvertfall ikke fyller 18" i 2018?

Han fyller ikke 18 den 29.februar i 2018, i og med at den dagen ikke finnes. Men han fyller 18 i 2018.
29. februar er skuddårsdagen som inntreffer hvert fjerde år...

Men vi er enige om at 29.februar 2018 ikke finnes? I og med at det ikke er skuddår i år, mener jeg...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Gud bedre, kan dere i det minste opprette en vissvasstråd så vi andre slipper å tro det er postet link til noe som faktisk er verdt å lese?

 

Og ja, der kom den igjen og #metoo og frihet for ultras og gudene vet hva.

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider


I dag er det 27 dager til Stabæk møter Start hjemme på naturgresset på Nadderud. Et gress som ligger under 69 cm med snø.

DEL

– Det er klart det blir en utfordring å få ryddet bort all denne snøen. Men vi har tro på at vi skal klare det, sier daglig i Stabæk Fotball, Jon Tunold.

Han stikker tommestokken ned omtrent på midtsirkelen på Nadderud stadion. Den måler 69 centimeter med snø fra topp og ned til det som forhåpentlig er en gressmatte. Den samme gressmatten som Stabæk skal ta imot Start den 18. mars.

Stabæk har heldigvis ikke hjemmekamp i den første serieomgangen. Da møter de Strømsgodset på kunstgresset på Marienlyst den 11. mars. Men det er ikke snøen som har kommer så langt som bekymret Tunold mest.

– Vi skal alltids klare å få bort snøen som er her nå. Det jeg er bekymret for, er hvis det kommer en halvmeter med snø den siste uken før kampen, sier han.

Banemannskapet har allerede begynt å måke banen, og undervarmen på gresset ble satt på i helgen.

LES OGSÅ: Vil presse på for å rekke Nadderud stadion til 2021

Artikkelen fortsetter under bildet.

Nadderud%2Bbroyt%2B3.JPG?chk=6A7453

BRØYTER: Egil Ekrehagen freste mandag kveld bort snø på Nadderud stadion. Foto: KARL BRAANAAS

– Splitter pine galskap

Det er verdensmesterskapet i fotball i Russland til sommeren som gjør at seriestarten er så tidlig. Selv om Norge ikke er med.

Baneansvarlig på Nadderud stadion, er ikke imponert over seriestart på naturgress i mars.

– Det at Norges Fotballforbund setter opp kamper på naturgress i mars, er splitter pine galskap, spør du meg, sier Stål Bø.

– Fordi?

– Vi har hatt veldig fine vintre i det siste. Men jeg mener at det er unormalt. Det normale er at vi kan få snø langt ut i april. Da sliter vi, sier Bø. Han sier de skal klare å få bort den snøen som er på banen per i dag.

– Men hvis det snør en halvmeter den siste uken før seriestart, får vi problemer, sier han.

LES OGSÅ: Stabæk risikerer borte-arena i to år

100.000

Jon Tunold sier de bruker mye penger på å varme opp gressmatten i forkant av seriestarten.

– Vi bruker opp mot 100.000 kroner på dette. Men vi har vært med på å bestemme seriestarten sammen med de andre klubbene. Sånn er det, sier Tunold.

Han sier at fjerning av snøen på gressmatten er satt bort til profesjonelle, men at de håper at frivillige, samt innleide russ, kan hjelpe til med å fjerne snøen fra tribunene.

PS! Meteorologisk institutt har en målestasjon i Asker. Der har snødybden de siste fem siste årene vært på (i cm): 3, 7, 0, 3 og 0 den 18. mars. Men så sent som i 2011 var den på 60 cm.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tuller du? Klart dette er viktig.

 

Dersom værforhold + tidlig seriestart forårsaker at vi har en elendig bane også denne våren (i fjor var riktignok den ekstremt sene kvalikk'en mot Jerv før jul også en viktig faktor) så blir vi helt klart lidende av det, med vår balltrillende spillestil. Og vi har neppe bedre mannskap i en at vi kan bli satt ut av en dårlig vår, poengmessig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvorfor? Det er trygg grunn!

Fordi vi har blitt tippet ned de siste årene, samtidig som spillet i de siste treningskampene før seriestart har vist at det er mindre grunn til bekymring. Spillet vårt i treningskampen i forrige uke ga meg mere bekymring, samtidig som VG tipper oss på trygg grunn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mediedekning
×
×
  • Opprett ny...