Gå til innhold

Mediedekning


$uperTerje
 Del

Anbefalte innlegg


Er ikke sikker på det. Mande er en god keeper mener jeg. Han gjør matchreddende inngripner og han har færre horrible involveringer. En skadefri Mande er bra. Ellers enig i at tapet av Lumanza er underkommunnisert. Får vi inn terrieren på midtbanen tipper jeg en 7-9. plass, uten 12-13. Men det er også litt avhenig av hvilken start vi får, et ungt lag kan få selvtillitt av en god start og tåle motgang heller dårlig.

For 3 år siden var han veldig bra. De to siste årene har jeg som regel hatt hjertet i halsen hver gang han jager en ball. Synes han har fortsatt i samme spor i vinter, og at Lillevik har vært best av de to så langt.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mande er en ustabil keeper, noe som går utover tryggheten til forsvarsrekka. Syntes det ble veldig tydelig i høst, da Alvbåge sto bakerst. Han skapte en større ro. Med en så ung forsvarsrekke/stall, burde vi hatt en mer rutinert og stødig mann på keeperplass.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Digger Mande! Enig i at han hadde en svak sesong i fjor, men vil ikke avskrive han av den grunn. Han var veldig god i tre sesonger før det, så vi får håpe han og støtteapparatet sammen klarer å få han tilbake til de takter. Det har med fokus og konsentrasjon å gjøre tror jeg og han burde bli skjerpet av at han ble vraket mot slutten av sesongen i fjor.

 

Har han nok en dårlig sesong i år, så må man nok kanskje vurdere alternativer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Digger Mande! Enig i at han hadde en svak sesong i fjor, men vil ikke avskrive han av den grunn. Han var veldig god i tre sesonger før det, så vi får håpe han og støtteapparatet sammen klarer å få han tilbake til de takter. Det har med fokus og konsentrasjon å gjøre tror jeg og han burde bli skjerpet av at han ble vraket mot slutten av sesongen i fjor.

 

Det er nettopp det som er problemet tror jeg. Han virker fornøyd med å være her og om andre får starte kampene gjør liksom ikke det så mye, han trives uansett.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Digger Mande! Enig i at han hadde en svak sesong i fjor, men vil ikke avskrive han av den grunn. Han var veldig god i tre sesonger før det, så vi får håpe han og støtteapparatet sammen klarer å få han tilbake til de takter. Det har med fokus og konsentrasjon å gjøre tror jeg og han burde bli skjerpet av at han ble vraket mot slutten av sesongen i fjor.

 

Det er nettopp det som er problemet tror jeg. Han virker fornøyd med å være her og om andre får starte kampene gjør liksom ikke det så mye, han trives uansett.

Mulig du har rett, men jeg håper Mande klarer å motbevise det! Uansett for tidlig å avskrive han synes jeg. 2 skritt frem, ett tilbake og 2 skritt frem igjen?

 

Uansett så synes jeg og han har fått mye urettmessig kritikk tidligere for hans utrusninger og feltarbeid, Mande har en proaktiv og offensiv keeperstil som avverger veldig mange farlige situasjoner, men så ser det ekstra dumt ut de gangene han bommer, mens de han avverger ikke er like synlige. Glemmer aldri den gangen (husker ikke mot hvem) hvor han på overtid rusa ut for å rekke en ball før motspiller hvor han i stedet for å bare mæle ballen vekk som de fleste andre så chippet han ballen over den sklitaklende motspilleren, fikk ro til å slå en kontrollert ball opp i feltet og vi utlignet rett før dommeren blåste av.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Digger Mande! Enig i at han hadde en svak sesong i fjor, men vil ikke avskrive han av den grunn. Han var veldig god i tre sesonger før det, så vi får håpe han og støtteapparatet sammen klarer å få han tilbake til de takter. Det har med fokus og konsentrasjon å gjøre tror jeg og han burde bli skjerpet av at han ble vraket mot slutten av sesongen i fjor.

 

Det er nettopp det som er problemet tror jeg. Han virker fornøyd med å være her og om andre får starte kampene gjør liksom ikke det så mye, han trives uansett.
Mulig du har rett, men jeg håper Mande klarer å motbevise det! Uansett for tidlig å avskrive han synes jeg. 2 skritt frem, ett tilbake og 2 skritt frem igjen?

.

Får håpe det. Endret av Norris
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mande med et par matchvinnerredninger. Ellers trygg og solid. Virker som et litt tryggere forsvar med Granli istedenfor Hernandez

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Foreslo på FB at de kunne gjenta opptellingen med startoppstillingen i 1. Serierunde, forfatter av artikkelen likte kommentaren, så da kan vi håpe på en oppfølger. Blir nok noen lag som "forgubbes" når de sender et lag på banen
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Samtidig ville det nesten vært mer spennende å se på median-veriden. I en startoppstilling vil jo Kippe trekke snittet opp et helt år vs en spiller på 29, og jeg synes ikke det er noen stor forskjell på de alderene hvis det skal brukes som indikasjon på ungdomssatsning.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Digger Mande! Enig i at han hadde en svak sesong i fjor, men vil ikke avskrive han av den grunn. Han var veldig god i tre sesonger før det, så vi får håpe han og støtteapparatet sammen klarer å få han tilbake til de takter. Det har med fokus og konsentrasjon å gjøre tror jeg og han burde bli skjerpet av at han ble vraket mot slutten av sesongen i fjor.

 

Det er nettopp det som er problemet tror jeg. Han virker fornøyd med å være her og om andre får starte kampene gjør liksom ikke det så mye, han trives uansett.

Det stemmer ikke helt. Han hadde store motivasjonsproblemer den perioden Singh var foretrukket, og var på vei bort.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det var jo bare i to kamper Singh fikk prøve seg, og det gikk så til helvete at Mande fikk plassen tilbake. Om Mande fikk motivasjonsproblemer av de der mangler han selvinnsikt, for han var ikke god i forkant.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det var jo bare i to kamper Singh fikk prøve seg, og det gikk så til helvete at Mande fikk plassen tilbake. Om Mande fikk motivasjonsproblemer av de der mangler han selvinnsikt, for han var ikke god i forkant.

Mulig det var året før. Det gikk i hvert fall solide rykter her om at han var på vei ut etter eget ønske.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Etter å ha tittet på TV-guiden for helgen ser jeg ingen TV-sending (les: kun 10 minutter) etter hovedkampen og ingen program på mandag for å oppsummere. Har sjekket både MAX og Eurosport Norge.

 

Er storsatsningen til Discovery over? Blir jo isåfall første året så lenge jeg kan huske at runden ikke skal oppsummeres på TV, og i mange år har vi vært vant til et program søndag kveld og et (mer lettbeint) mandag kveld.

 

Kan ikke være riktig at begge forsvinner?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Etter å ha tittet på TV-guiden for helgen ser jeg ingen TV-sending (les: kun 10 minutter) etter hovedkampen og ingen program på mandag for å oppsummere. Har sjekket både MAX og Eurosport Norge.

 

Er storsatsningen til Discovery over? Blir jo isåfall første året så lenge jeg kan huske at runden ikke skal oppsummeres på TV, og i mange år har vi vært vant til et program søndag kveld og et (mer lettbeint) mandag kveld.

 

Kan ikke være riktig at begge forsvinner?

Det står feil i oversikten.

 

De utvider med en halvtime fra forrige ses. fra 22 - 2330.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi har Pignatel, Geelmuyden, Vetlesen og Brynhildsen med på VGs liste over talenter å se opp for i 2018

 

Artikkelen:

 

Disse talentene må du se opp for i Eliteserien 2018
Publisert:08.03.18 10:05 Oppdatert: 08.03.18 10:51
Betalt innhold
Del saken på:

Fremtidig Molde-kaptein, sammenligning med Romelu Lukaku og spådommer om spill i Champions League. Her er 18 talenter du bør følge med på i Eliteserien 2018.

Når nyopprykkede Ranheim tar imot Brann lørdag er Eliteserien endelig i gang igjen. Ny sesong betyr nye muligheter, nye profiler og nye talenter.

1998-generasjonen har allerede sendt fotballtalenter som Martin Ødegaard, Sander Berge, Rafik Zekhnini og Kristoffer Ajer ut i Europa. Hvem blir den neste?

Her er 18 spillere født fra år 1999 og senere du bør ha øynene opp for i Eliteserien denne sesongen.

STABÆK: NICOLAS PIGNATEL (2002)
Født: 12. januar 2002

Posisjon: Midtstopper

Nicolas Pignatel ble tatt opp i Stabæks A-stall i vinter. Midtstopperen er bare 16 år, men har av en europeisk speider blitt kalt den beste stopperen i sin årsklasse i Europa.

– Han er eksempelet på den nye generasjonen av midtstoppere i Norge. Han er først og fremt komfortabel med ballen, og han kan forsvare seg en mot en høyere i banen. Nicolas har de kvalitetene og den mentaliteten fremtidens midtstoppere trenger. Han har imponert meg stort på treningsleir i vinter, både med ferdigheter og kroppsspråk. Han blir spennende for norsk fotball, sier Stabæk-trener Toni Ordinas.

STABÆK: HERMAN GEELMUYDEN (2002)

Født: 22. januar 2002

Posisjon: Spiss

Herman Geelmuyden fikk A-lagskontrakt med Stabæk i fjor sommer, og har spilt i klubben siden han var seks år gammel. Han har trent med AC Milan, men valgte til tross for interesse i utlandet å bli i Bærum. Har tøff konkurranse i Ohi, men kan spille i flere posisjoner og får trolig debuten i Eliteserien denne sesongen.

– Han er veldig god med ballen, og har ferdigheter få andre har. Han kan også spille i flere posisjoner, som gjør han veldig attraktiv. Jeg liker mentaliteten hans når han spiller kamp, for han hater å tape, og jeg tror han har det man trenger for å spille på et elitenivå. Det blir spennende å se utviklingen hans dette året, og hvordan han gjør det når han kommer innpå, sier Ordinas.

 

STABÆK: HUGO VETLESEN (2000)

Født: 29. februar 2000

Posisjon: Midtbane

Hugo Vetlesen markerte seg for alvor i Eliteseiren forrige sesong, og Stabæk har allerede avslått et bud på over 10 millioner på stortalentet. Denne sesongen kan 18-åringen markere seg ytterligere.

– Han viser en kombinasjon av rett personlighet og ferdigheter. Jeg har sett han siden han var en «liten gutt», men han har alltid vært komfortabel med scenarioet og gjør det han skal for å vise seg frem. Han spiller ikke for å ikke gjøre feil, men for å vise hva han kan. Man ser han liker konkurransen. Jeg tror han kommer til å være en av de viktigste spillerne for oss andre halvdel av sesongen, og jeg tror ikke det er lenge til han forlater Norge, sier Stabæk-trener Toni Ordinas om Vetlesen.

ROSENBORG: ERIK BOTHEIM (2000)
Født: 10. januar 2000

Posisjon: Spiss

Erik Botheim kom fra Lyn til Rosenborg i 2016. Han har allerede fått sin debut i Eliteserien, og har markert seg på aldersbestemte landslag. Som 11-åring trente han med Barcelona - nå konkurrerer han med Nicklas Bendtner og Alexander Søderlund om spilletid på spissplassen for fjorårets suverene serievinner.

– Erik er en spennende, ung herremann. Jeg vil egentlig si han allerede har fått sitt gjennombrudd når han er en del av A-lagstroppen til Rosenborg. Han spiller spiss sammen med Nicklas Bendtner og Alexander Søderlund. Han må ta steg for steg, men er en spiller som på sikt kan spille Champions League-fotball for Rosenborg, sier RBK-trener Kåre Ingebrigtsen.

– Han er helt rå i hodet, og han har virkelig bestemt seg for å bli god. Han har også tatt konsekvensene av hva det er han må gjøre for å bli god. Han jobber for det hver eneste dag. Han har veldig store muligheter. Spesielt her i Rosenborg, hvor han spiller med Bendtner og Søderlund hver eneste dag. Vi har også Vilhjálmsson med som mentor, sier Ingebrigtsen.

MOLDE: ERLING BRAUT HÅLAND (2000)

Født: 21. juli 2000

Posisjon: Spiss

Det 17 år gamle stortalentet fra Bryne har allerede både debutert og markert seg i Eliteserien. Han provoserte blant annet Viking-fansen da han scoret vinnermålet og feiret foran Vikinghordene i september, og er en spiller som virkelig kan få sitt gjennombrudd for et lovende Molde-lag denne sesongen.

Ole Gunnar Solskjær bruker store ord når han omtaler Moldes stjerneskudd.

– Som spillertype er han litt som Romelu Lukaku. Han er en spydspiss med en fantastisk fysikk og mentalitet. Han er er sulten og ambisiøs, men er fortsatt ung, så det varierer selvfølgelig. Han er en sånn spiller du som trener elsker å jobbe med, han har en unorsk mentalitet og sprer mye energi rundt seg. Han er midtpunktet i spillergruppa til tross for at han bare er 16 år, sier Solskjær.

– Du vet aldri hvor god noen kan bli, men han har potensialet til å gå helt til toppen. Jeg har allerede nevnt Lukaku. Mange av de største klubbene har vært og sett ham, og de har navnet hans på blokka, legger han til.

MOLDE: TOBIAS SVENDSEN (1999)

Født: 31. august 1999

Posisjon: Midtbane

Moldes Tobias Svendsen, som er lillebroren til Sander Svendsen, er også en spiller som viste frem hva han er god for forrige sesong. Denne sesongen er Solskjær klar på at han kommer til å vise seg frem enda mer.

– Han slår gjennom i år helt sikkert. Han er en fantastisk teknisk spiller, og mister sjeldent ballen. Han minner meg litt om Iniesta når det kommer til teknikk, kropp, spillestil og han begynner «endelig» å få litt sluttprodukt også. Han har vært veldig god i oppkjøringen, sier den tidligere Manchester United-profilen.

MOLDE: LEO SKIRI ØSTIGÅRD (1999)

Født: 28. november 1999

Posisjon: Midtstopper

Leo Skiri Østigård er kanskje et ukjent for noen, men han blir sett på som et stort forsvarstalent i Molde. Han har allerede spilt med kapteinsbindet på armen, bare 18 år gammel, i kampene Ruben Gabrielsen ikke spilte i vinter. Skal vi tro Ole Gunnar Solskjær er kapteinsbindet er noe Østigård kommer til å bære også i fremtiden.

– Han kommer til å bli kaptein i Molde fotballklubb, sier Solskjær kontant, og fortsetter:

– Hvis vi klarer å beholde ham så lenge, men en eller annen gang blir det. Når - det får vi se på, men han har vært kaptein i alle kampene han har spilt i år. Det er en spiller vi har lyst til å dyrke for å ta den rollen når Ruben Gabrielsen en gang blir solgt. Han er en vinnerskalle, er kravstor og herlig å jobbe med.

ODD: JOHN (1999) OG JOSHUA KITOLANO (2001)

John Kitolano: 18. oktober, 1999

Posisjon: Back

Joshua Kitolano: 8. mars, 2001

Posisjon: Midtbane

I Skien har det blitt snakket om Kitolano-brødrene lenge. Nå har de begge de yngste brødrene fått A-lagskontrakter med Odd. John Kitolano kom inn og gjorde det bra i sjansene han fikk forrige sesong, og er spådd en plass i startelleveren denne sesongen. Odd-trener Dag-Eilev Fagermo er full av lovord om brødrene fra Gulset.

– Joshua er kanskje det største talentet av de to, selv om John også er et veldig stort talent. De er godt kjent allerede, og kan bli akkurat så gode de vil. Men da må de ikke gjøre feilen mange andre norske talenter gjør. Det er å dra ut for tidlig, så jeg håper de spiller her i Eliteserien en stund først. Men jeg tror Joshua kan bli helt enorm, sier Fagermo.

STABÆK: OLA BRYNHILDSEN (1999)
Født: 27. april 1999

Posisjon: Midtbane

Fjerde Stabæk-spiller på lista, denne gang 18 år gamle Ola Brynhildsen. Midtbanespilleren har vært i Stabæk-systemet en stund, og signerte treårskontrakt i fjor. Han har allerede debutert i Eliteserien, og fikk sin første scoring på øverste nivå da han satte in 5–0-målet i storseieren mot Odd.

– Han har en fart, kraft og råskap i spillet sitt og et gjennombrudd som er ganske sjeldent for norske spillere. I angrep er det veldig lovende, og han viste i fjor at han kunne score mål også da han scoret to mål på fem kamper. Det er kombinasjonen av fart og fysikk som gjør han unik. På sitt beste er han allerede på et veldig høyt nivå, og han har evnen til å avgjøre kamper i Eliteserien. Det er fortsatt litt varierende, og han på jobbe med å stabilisere spillet litt sitt. Det håper vi skjer denne sesongen, sier sportslig leder i Stabæk, Inge André Olsen.

START: TOBIAS CHRISTENSEN (2000)
Født: 11. mai 2000

Posisjon: Midtbane / Spiss

Starts Tobias Christensen signerte proffkontrakt med A-laget som 15-åring, og gjorde det bra i OBOS-ligaen forrige sesong. Denne sesongen kommer etter all sannsynlighet også debuten i Eliteserien.

– Han hoppet direkte fra U17 til A-laget i fjor, og spilte nesten ikke for Start 2. Han har markert seg på aldersbestemte landslag, og slo til for fullt på høsten. Han var en sterk bidragsyter til opprykket og bidro både med mål og assist. Det var veldig sterke prestasjoner for en gutt på bare 17 år, sier daglig leder i Start, Tor Kristian Karlsen.

– Han kan bli så god han vil, men det er viktig at han tar et skritt av gangen. Han har nå alle muligheter til å bli en nøkkelspiller for Start, men første fokus er å jobbe hardt med glød og ydmykhet, fortsetter han.

START: MIKAEL UGLAND (2000)
Født: 24. januar 2000

Posisjon: Midtbane

Sammen med Christensen har Start nok en talent i jevngamle Mikael Ugland fra Våg. Han har til gode å ta skrittet inn i A-lagsfotballen, men det kan komme denne sesongen for den lovende midtbanespilleren.

– Han er ikke helt ulik Tobias, og de to har fightet mye opp gjennom årene her på Sørlandet. Akkurat nå er Tobias hakket foran, men Mikael kan komme i en posisjon hvor han kan smake litt på A-lagsfotball han også. Han har en fotballhjerne, sier Tor Kristian Karlsen.

LILLESTRØM: ERIK TOBIAS SANDBERG (2000)
Født: 27. februar 2000

Posisjon: Midtstopper

Erik Tobias Sandberg debuterte i Eliteserien forrige sesong, og er en forsvarsspiller de har stor tro på i Lillestrøm. Han har etablert seg som kaptein på aldersbestemte landslag, og er ifølge Arne Erlandsen en naturlig ledertype.

– Han har absolutt potensiale til å slå gjennom. Han er duellsterk, kraftfull og fysisk i spillestilen. Han konkurrerer om gode spillere om plassen, men det er mye som skjer og det er mye som kan skje på kort tid, sier Lillestrøm-treneren.

VÅLERENGA: FELIX HORN MYHRE (1999)
Født: 4. mars 1999

Posisjon: Midtbane

Felix Horn Myhre ble hentet til Vålerenga fra Ullern foran forrige sesong. Han var en av de første spillerne Ronny Deila hentet til «nye Vålerenga», og debuterte i Eliteserien i oktober i fjor.

– Han er en veldig seriøs utøver, han er veldig god fotballforståelse. Veldig målbevisst. Riktig i forhold til holdninger. I tillegg så har han gode tekniske ferdigheter, og god fysikk. Må jobbe med at alt må gå enda fortere. Orienteringsevne for å være helt der oppe. Store steg, bra oppkjøring. Spilt en del i vinter, trøbbel med skader i fjor. Kom aldri i gang, nå har han vært skadefri og sykdomsfri, sier Deila.

– Det er vanskelig å svare på hvor gode spillere kan bli. Han har store muligheter til å bli en person som kan komme seg ut internasjonalt, men det er det mange som har. Lang vei enda, for å ta de stegene som skal.

Vålerenga har også et stort keepertalent i Kristoffer Klaesson, som er født i år 2000. Han er foreløpig tredjekeeper, men et stort talent og en veldig spennende spiller ifølge Vålerenga-treneren.

BODØ/GLIMT: HÅKON EVJEN (2000)
Født: 14. februar 2000

Posisjon: Midtbane

Håkon Evjen fikk proffkontrakt med Bodø i august 2017, og er sønn av tidligere Glimt-spiller Andreas Evjen. Ifølge trener Kjetil Knutsen er den 18 år gamle midtbanespillerne den av talentene i nord som er lengst fremme for øyeblikket.

– Han er en sånn fotballspiller som bare har det i seg. Han er bare en naturlig fotballspiller, og han går inn på dette nivået som om det var verdens største selvfølge. Han har høy løpskapasitet, har det mentalt og er uredd, sier Knutsen.

BODØ/GLIMT: RUNAR (2001) OG JENS PETTER HAUGE (1999)

Jens Petter Hauge: 12. oktober 1999

Posisjon: Angrepsspiller

Runar Hauge: 1. september 2001

Posisjon: Angrepsspiller

Andre brødrepar på lista, denne gangen fra Bodø/Glimt. Eldstemann spilte mye i 2017, og hadde blant annet flest assist i OBOS-ligaen forrige sesong. I VG-lupen er han tippet som en spiller vi får se i Glimts startellever i 2018. Lillebror Runar Hauge fikk proffkontrakt i fjor.

– Jens Petter har en del kamper under beltet allerede, og jeg håper han kan ta nye sted så han blir en spiller til startelleveren. Jeg prøver å være forsiktig med å spå hvor gode spillere kan bli, for det er ulike veier til Rom. Det blir snakket mye om dem, og det blir stilt mye forventninger til dem. Men Jens Petter er en spiller som har potensiale. Vi må tørre å si vi ønsker at spillere skal ta steget ut av Norge også, sier Glimt-trener Kjetil Knutsen.

– Runar er en litt annerledes type selv om de er brødre. Han spiller som en maskin, og har en del som Jens Petter ikke har og motsatt. Han er fortsatt ung, så han trener både med A-laget og juniorlaget. Vi lar han utvikle seg på et litt lavere nivå, men det er absolutt mulig at han får sin Eliteserie-debut i 2018, fortsetter Knutsen.

SARPSBORG 08: ANWAR ELYOUNOUSSI (1999) Født: 29. mars 1999

Posisjon: Venstrekant og spiss

Anwar Elyounoussi fikk proffkontrakt med Sarpsborg 08. Han er lillebroren til mer kjente «Moi» Elyounoussi, og fetteren til Tarik Elyounoussi. Han har ikke fått så mye spilletid i treningskampene under sesongoppkjøringen, men har scoret ett mål. Selv beskriver Elyounoussi seg slik:

– Jeg er en venstrekant og spiss. Som alle andre venstrekanter og spisser er jeg glad i å score mål. Jeg er også glad i å ha ballen i beina, og jeg kan underholde publikum med et par driblinger og litt sånt.

Tidligere fotballspiller og nå spillerutvikler i Sarpsborg 08, Erik Holtan, har fulgt unggutten tett.

– Han er en seriøs, flott fyr som yter maks hver gang. Han har fart, en god dribler og en individualist. Han har gjort det helt ok i oppkjøringen. Det er artig for ham å få spille mot eliteseiremotstandere. Han kan bli god hvis han fortsetter den gode utviklingen han har hatt det siste året, men han må ta steg for steg. Det er vanskelig å si, for det handler ofte om tilfeldigheter. Han må være tålmodig frem til han får sjansen, sier han.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I kategorien "de mest lovende spillerne" slenger Stabæk ut 4 stk, hvorav en av dem allerede har spilt en hel sesong i Eliteserien. Enga trekker frem "Også har vi en lovende 3. keeper " :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skummelt mye fokus og press en skal legge på unggutta egentlig!

Pignateli og Geemuyden er født i 02, de har ikke spilt en treningskamp i vinter. Med det fokuset og presset som legges på så unge gutter, blir også fallhøyden tilsvarende!

Har man ikke lært av fortiden?

 

Synes det fokuset der egentlig er en uting, som store nationale aviser kan holde seg for god til.

De som følger klubbene vet hvem som er talenter, hvem som banker på døren til a laget etc, men det er nok!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dagbladet, dvs Morten P. tipper oss på 14. plass, Begrunner det med at Morten og Lumanza, som han riktignok ikke husket navnet på, er borte. Fikk ikke så mye støtte av en eller annen fra Sarpsborg 08 og Erling Knudzon. Jeg er enig at vi er svekket, men tror ikke vi havner på kvalik. Demidov inn mener jeg også er en styrke. Vi får se. Siterte også Kippe som mente at Stabæk har de værste supporterene. Herlig det da!

Endret av smart
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dagbladet, dvs Morten P. tipper oss på 14. plass, Begrunner det med at Morten og Lumanza, som han riktignok ikke husket navnet på, er borte. Fikk ikke så mye støtte av en eller annen fra Sarpsborg 08 og Erling Knudzon. Jeg er enig at vi er svekket, men tror ikke vi havner på kvalik. Demidov inn mener jeg også er en styrke. Vi får se. Siterte også Kippe som mente at Stabæk har de værste supporterene. Herlig det da!

 

Videoen ligger her: https://www.dagbladet.no/video/8Nv19WWTnJo

 

Snakker om Stabæk fra ca 19 minutter ut i videoen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er helt fascinerende at det er mulig å jobbe med fotball og ha så lite peil som Morten P. Utrolig at denne klovnen får herje på. Hvordan kan han unngå å lære navnet til Lumanza etter at han dominert i ligen i en hel sesong?

 

En liten funfact tilknyttet dette innslaget; programlederen Endre Lübeck er Stabækgutt med bakgrunn i akademiet (spilte på G95). Et tegn på at dette tipset tilhører Morten P alene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mediedekning
×
×
  • Opprett ny...