Gå til innhold

Mediedekning


$uperTerje
 Del

Anbefalte innlegg


27 minutter siden skrev Anders C:

Nå er Josimar igang igjen med  konspirasjonsteorier rundt verdien av Boli, som har gått fra 0 millioner da han kom hit som unggutt, til 10 millioner da han ble solgt til Kina, til 0 millioner da han dro til Ålesund og 0 millioner da han kom tilbake til oss, for nå å være verdt det Josimar omtaler som "et tresifret millionbeløp".

Spent på hva som er Stabæks eksponering her.

La oss i alle fall håpe vi er eksponert for det tresifrede millionbeløpet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


32 minutter siden skrev Anders C:

Nå er Josimar igang igjen med  konspirasjonsteorier rundt verdien av Boli, som har gått fra 0 millioner da han kom hit som unggutt, til 10 millioner da han ble solgt til Kina, til 0 millioner da han dro til Ålesund og 0 millioner da han kom tilbake til oss, for nå å være verdt det Josimar omtaler som "et tresifret millionbeløp".

 

Til den verdien foreslår jeg vi selger - Josimar vil kanskje kjøpe? Vi kan være greie å la dem få han for femti millioner, så kan de tjene masse på å selge ham videre for "et tresifret millionbeløp".

 

Jaja, med det mediemangfoldet vi har i dag, så er det klart noen må dekke kombinasjonen "ville konspirasjonsteorier og fotball". Trist vi alltid synes å være det første de tenker på når de er ferdig med å røyke sitt eget laget av "fotklær".

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det triste er at Josimar faktisk er et veldig bra blad ellers. Men så lenge de lar Lars Johnsen skrive for seg, kommer de til å miste klubb etter klubb sine fans i Norge...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mistenker at Josimar leser på forumet for å kunne snappe opp noe mulig dritt. Å legge ut makkverket her blir vel raskt til en artikkel om brudd på opphavsrett. Men om noen ved en feiltakelse skulle slumpe til å sende meg artiklen på PM vil jeg ikke sladre..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan det ha med at han ikke presterte i Kina, gikk på LÅN til Ålesund, gjorde det helt middels der, brakk benet og dermed var ikke verdien så veldig høye på en skadet spiss som ikke har skåret mer enn 7 mål på 47 kamper over to sesonger. Og at verdien hans kanskje ikke er 100 mill selv om IAO har uttalt det, men at den har betydelig økt etter 21 mål på 35 eliteseriekamper de siste to årene? Nei, her er det noe muffens. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


7 minutter siden skrev s-simen:

Kan det ha med at han ikke presterte i Kina, gikk på LÅN til Ålesund, gjorde det helt middels der, brakk benet og dermed var ikke verdien så veldig høye på en skadet spiss som ikke har skåret mer enn 7 mål på 47 kamper over to sesonger. Og at verdien hans kanskje ikke er 100 mill selv om IAO har uttalt det, men at den har betydelig økt etter 21 mål på 35 eliteseriekamper de siste to årene? Nei, her er det noe muffens. 

Når har IAO uttalt det?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fokuset i artikkelen må vel være på at det er kort mellom himmel og helvete i fotball? Ettertraktet en dag, og totalt av radaren den neste? 

Ikke at noen nødvendigivs har gjort noe galt? 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 minutt siden skrev ErikErik:

Fokuset i artikkelen må vel være på at det er kort mellom himmel og helvete i fotball? Ettertraktet en dag, og totalt av radaren den neste? 

Ikke at noen nødvendigivs har gjort noe galt? 

 

Det er jeg sterkt tvilende til, når forfatteren er Lars Johnsen. I tillegg har Josimar spurt meg om "jeg mener dette er en ikke-sak" på Twitter. 

7 minutter siden skrev Anette:

https://www.nettavisen.no/sport/stabaek-olsen-om-pastatt-rbk-interesse-for-boli---han-har-ikke-lyst-til-a-spille-pa-et-lag-som-ligger-pa-bunnen-av-tabellen/3423646113.html

kan de ha tatt det I.A sier her seriøst?? Eneste stedet jeg kan huske han har sagt noe om tresifret millioner...

Lol. Det hadde vært det ultimate beviset på at forfatteren har en agenda...

Endret av kkh94
Lenke til innlegg
Del på andre sider


7 minutter siden skrev ErikErik:

Fokuset i artikkelen må vel være på at det er kort mellom himmel og helvete i fotball? Ettertraktet en dag, og totalt av radaren den neste? 

Ikke at noen nødvendigivs har gjort noe galt? 

Det hadde vært et godt utgangspunkt, men basert på Twitter-posten med "ingen av de involverte vil uttale seg" så lukter det vel at de vinkler det som at kineserne betalte 10 mill til oss for å være snille, for så å låne han ute til Aalesund som en avledningsmanøver før de kuttet korsbåndet hans for å ha en plausibel forklaring til å gi han tilbake. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


22 minutter siden skrev Anette:

https://www.nettavisen.no/sport/stabaek-olsen-om-pastatt-rbk-interesse-for-boli---han-har-ikke-lyst-til-a-spille-pa-et-lag-som-ligger-pa-bunnen-av-tabellen/3423646113.html

kan de ha tatt det I.A sier her seriøst?? Eneste stedet jeg kan huske han har sagt noe om tresifret millioner...

Haha, ja skal RBK kjøpe må de ut med ett 3 -siffer antall millioner. Andre derimot ...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


19 timer siden skrev kkh94:

Her er en brannfakkel: vi tjente ingenting på de "vittige" kommentarene til Posse i starten. De er neppe grunnen til at Petersen velger å anmelde, men SS hadde nok stått i en bedre posisjon uten dem.

Nei, faen. Her er det bare de andre som er idioter. Full støtte til Posse. Reaksjonen på denne ikke-saken skaø latteriggjøres.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå kommer sikkert en del til å komme med poeng om at det er mange i BSK-miljøet som fortsatt er bitre, osv.

Det forandrer ikke på at dette ikke bør skje.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


7 minutter siden skrev nichb:

Vi ønsker lokal forankring og lokale spillere, men vi klarer ikke ha et sammarbeid med Bærum?

Det er ikke lett å samarbeide med noen som hater deg. Svaret fra Henrik Dahl oser av bitterhet og mindreverdighetskompleks, selv om han ikke er en av de gamle grinebiterne der nede.

Jeg synes vi skal satse på samarbeid med øvrige klubber i Asker og Bærum. Det er nok av de. Bærum SK er generelt en upopulær klubb i våre kommuner, så at vi ikke har de med ser jeg ikke som særlig problematisk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 minutter siden skrev Ace:

Det er ikke lett å samarbeide med noen som hater deg. Svaret fra Henrik Dahl oser av bitterhet og mindreverdighetskompleks, selv om han ikke er en av de gamle grinebiterne der nede.

Jeg synes vi skal satse på samarbeid med øvrige klubber i Asker og Bærum. Det er nok av de. Bærum SK er generelt en upopulær klubb i våre kommuner, så at vi ikke har de med ser jeg ikke som særlig problematisk.

Du har rett i det, evigvarende bitterhet blir nada samarbeid... 

Men hvem er egentlig våre samarbeidsklubber? Asker bør være en selvfølge vek? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


7 minutter siden skrev Ace:

Det er ikke lett å samarbeide med noen som hater deg. Svaret fra Henrik Dahl oser av bitterhet og mindreverdighetskompleks, selv om han ikke er en av de gamle grinebiterne der nede.

Jeg synes vi skal satse på samarbeid med øvrige klubber i Asker og Bærum. Det er nok av de. Bærum SK er generelt en upopulær klubb i våre kommuner, så at vi ikke har de med ser jeg ikke som særlig problematisk.

Eller så kan han ha et poeng. Stabæk henter talenter fra Bærum uten å gi stort tilbake - Bohinen m.fl. Bærums A-lag i 2.div burde kunne være en arena for våre nest beste å utvikle seg i. Med litt hjelp - kanskje i 1.div der vårt 2.lag ikke kan være.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 minutt siden skrev KOJ:

Stabæk henter talenter fra Bærum uten å gi stort tilbake - Bohinen m.fl.

Hva skal Stabæk gi tilbake? Et ev. samarbeid må gå ut på at begge parter yter. Så lenge Bærum ikke ønsker et samarbeid med Stabæk ser jeg ingen grunn til at Stabæk skal gi Bærum noe når spillere velger Nadderud (særlig når ledere i Bærum fraråder det).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det må to til for å få til et samarbeid så her er nok skylden rimelig godt fordelt mellom klubbene. Dette vil aldri bli nullstilt før en ny generasjon med åpent sinn komme inn i styre og stell i begge klubber.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mediedekning
×
×
  • Opprett ny...